Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان و سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان از اجرای عملیات آماده سازی منطقه ویژه اقتصادی بانه با سرمایه گذاری ۳۶۰ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دره وزمی شامگاه شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی نخستین منطقه ویژه اقتصادی شمالغرب کشور در شهرستان بانه گفت: با انتخاب پیمانکار اولیه این طرح، اجرای عملیات آماده سازی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بانه با سرمایه گذاری ۳۶۰ میلیارد ریال از امروز آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: محل تامین اعتبار این طرح از اعتبارات استانی، درآمد شرکت شهرک های صنعتی کردستان و اعتبارات ملی (شامل منابع مالی سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی کشور) است و در صورت مساعد بودن شرایط جوی، بدون وقفه ادامه می یابد و تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

وی  عملیات آماده سازی اجرای این طرح را شامل تمامی زیرساخت های مناطق ویژه اقتصادی از جمله احداث جاده، تأسیسات زیربنایی آب، برق و گاز، محوطه سازی وغیره ذکر کرد.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی کردستان با قدردانی از تلاش های مسؤلان شهرستان در زمینه فراهم کردن مقدمات عملیات اجرای این طرح، بیان کرد: مناطق ویژه اقتصادی از جمله در شهرستان بانه به دلیل امتیازات و مزایایی نظیر معافیت های مالیاتی و گمرکی که در امر سرمایه گذاری به همراه دارد، همواره مورد استقبال سرمایه گذاران واقع می شود.

دره وزمی اضافه کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان به ویژه در زمینه تولید، ایجاد ارزش افزوده، افزایش تولید ناخالص ملی، افزایش ثروت در شهرستان بانه و اثرات مثبت بر توسعه صادرات استان و کشور از جمله مزایای بلند مدت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بانه است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم

دریافت 35 MB

به گزارش همشهری آنلاین این ویدیو نسخه تصویری است از سروده‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در آستانه‌ عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، یک بیت از آن در جلسه‌ای توسط ایشان خوانده شد.

کد خبر 848220 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند