Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@04:40:54 GMT

اختلافات مسئولان به منافع مردم آسیب می‌زند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۱۵۹۶

اختلافات مسئولان به منافع مردم آسیب می‌زند

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: اختلافات مسئولان در هر جایگاهی که باشند به منافع مردم آسیب وارد می‌کند، افرادی که سمت های اجرایی را بر عهده دارند باید تنها به دنبال خدمت به مردم و تأمین منافع آنها باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا، عنوان کرد: مهمترین اصل در حکومت اسلامی خدمت به مردم و تلاش برای رفع نیازهای آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همه مسئولان نظام از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون به خدمت رسانی صادقانه و تلاش هایی که برای رفع محرومیت ها و کمک به مردم داشته‌اند افتخار می‌کنند و از این اخلاق پسندیده باید از این پس نیز حفظ شود.

امام جمعه شهرضا بیان کرد: اختلافات مسئولان و در مجموع هرنوع اختلافی در جامعه به انقلاب و منافع مردم آسیب می‌زند، همه افرادی که اختلافاتی دارند باید با مراجعه به قرآن و عترت برای رفع آن اختلافها تلاش کنند.

حجت الاسلام یعقوبی تأکید کرد: یکی از مهمترین اصول مدیریت در هر جامعه ای رعایت تواضع و فروتنی است، کسب ملکه تواضع نیازمند تمرین و سالها تلاش است.

وی عنوان کرد: هوای نفس همه عبادت ها و خدماتی که یک فرد به جامعه انجام می دهد را باطل می کند، کسانی که با غرور نسبت به بندگان خدا رفتار می کنند باید از رفتار خود به درگاه خداوند توبه کنند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به بخش هایی از سخنان آیت الله جوادی آملی گفت: شب زنده داری و اشک ریختن برای امام حسین (ع) راه سعادت را برای افراد مشخص می کند و آنها را در مسیر هدایت الهی قرار می دهد.

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود، تأکید کرد: پیاده روی اربعین درواقع مانور بزرگی برای نشان داده عظمت جهان تشیع است.

وی ادامه داد: این پیاده روی برای جهانیان پیام های زیادی دارد، در روز اربعین پیروانی از همه ادیان الهی برای مشاهده این گردهمایی بزرگ شیعیان در محل حاضر می‌شوند و خبرنگاران زیادی از رسانه‌های گروهی جهان این واقعه مهم را پوشش می‌دهند.

امام جمعه شهرضا گفت: جهانیان وقتی ببینند که پیروان یک مذهب واقعه ای را از سال ۶۱ هجری قمری تا امسال زنده نگه داشته اند برایشان سوالاتی درباره عظمت شیعه مطرح می‌شود که ثمره نهایی آن انتشار فرهنگ تشیع در جهان است.

حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: در شرایط فعلی سلفی های، یهودی ها، داعشی ها و انگلیسی ها و مهمتر از همه آمریکایی ها برای براندازی نظام اسلامی و استقرار حکومتی دست نشانده خود در کشور تلاش می کنند که این دسیسه ها تاکنون با هوشیاری و حضور به موقع مردم در صحنه، با شکست مواجه شده است.

وی اضافه کرد: عظمت عاشورا و فرهنگی عاشورایی باعث تربیت تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان مؤمن و انقلابی شده است که هر یک از انها برای به عنوان مدافعان حرم برای دفاع از آرمان های دینی و انقلابی حاضرند جان خود را فدا کنند.

امام جمعه شهرضا اذعان کرد: متأسفانه برخی از افراد جاهل با کارهای خود و با سخنانی که بر زبان جاری می کنند قصد دارند تا مانع از انجام پیاده روی اربعین یا ادای مناسک حج شوند در حالی که این کارها برای معرفی فرهنگ تشیع و اسلام به جهان و عمل به احکام اسلامی لازم و واجب است.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به بخش هایی از سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ملتی که عشق به شهادت در همه اقشار و گروه های سنی آن وجود دارد، هرگز شکست نمی خورد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران در آیین بزرگداشت روز کارگر، با حضور جمعی از مدیران شهرستان و شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت فعال در شهرستان در منطقه بیات دهلران، اظهار کرد: مقام کارگر در آموزه‌های دین اسلام دارای جایگاه ویژه‌ای است لذا باید مسئولان برای حل مشکلات این قشر عظیم پای کار باشند.

وی به عدم جذب نیروی بومی در شرکت‌های فعال در منطقه اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود که مسئولان شهرستان، به ویژه مدیران شرکت‌های فعال در منطقه، در زمینه به کار گیری نیرو‌های بومی بر اساس قانون توجه و جدیت بیشتری به خرج دهند.

وی با اشاره به اینکه کارگران نیروی محرک توسعه هستند، بیان کرد: توجه به معیشت کارگران، پرداخت به موقع حقوق و مزایای و شنیدن مشکلات آنها از جمله موارد مهمی است که باید مسئولان و مدیران اجرایی مورد توجه قرار بدهند.

در پایان این مراسم با حضور امام جمعه و مسئولان از ۱۴ نفر از کارگران ایستگاه تقویت فشار منطقه بیات تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • مردم فلسطین، نیازمند دوراندیشی دولتهای مسلمان
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • جلوه های تعارض منافع در قوه قضائیه / ارجاع گزینشی، آسیب جدی در رسیدگی به پرونده های ملی
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • به صدا درآمدن زنگ روز معلم در مدرسه دخترانه شهید امام بخش + تصاویر
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی