Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین ارزش پروژه‌های در حال اجرا در این شهر جدید را برابر با ۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: قطعا تا سال آینده و بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد تحولی عظیم در شهر جدید رامین خواهیم بود.

سامان اسدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح وضعیت کنونی و سایت مسکن مهر این شهر بیان کرد: شهر جدید رامین دارای ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار مساحت حریم بوده و دومین شهر جدید احداث شده در استان خوزستان به شمار می‌رود که طبق برنامه در نظر گرفته شده دارای ۵ هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر است و در حال حاضر تنها یکهزار واحد از آن دارای متقاضی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی در ادامه با تأکید براینکه نزدیک به  ۴ هزار و ۷۰۰ واحد از سایت مسکن مهر رامین فاقد متقاضی است گفت: متأسفانه همکاری دستگاه‌های خدمات رسان در تأمین خدمات روبنایی و زیربنایی در این منطقه بسیار کم است که تلاش می‌کنیم با ارتقای کمک‌ها از سوی تمامی بخش‌ها بتوانیم تعداد افتتاحات رسمی شهر را تا پایان سال به بیش از ۱۰۰۰ واحد در ۲ محله برسانیم.

به گفته وی تا کنون بیش از ۵۰ درصد این واحدها به بهره‌برداری رسیده و عملیات اجرایی برای افتتاخ مابقی تا ۶ ماه آینده به جد در حال انجام است.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به بودجه ناچیز شهر جدید رامین در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای اعلام کرد: با توجه به این امر، شرکت مادر ، مصوبه‌ای را برای شهر جدید رامین تدوین و به تصویب رساند که بر اساس آن، پروژه‌های حیاتی در جهت ارتقای کیفیت زندگی در این منطقه با بهره‌گیری از منابع تهاتر زمین در شهرهای جدید پردیس، پرند، هشتگرد و ۲ شهر فرازمند دیگر در رامین به اجرا برسد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین پروژه‌هایی از جمله آماده‌سازی کل معابر ناحیه ۱ (که شامل ۱۰۰۰ واحد مسکن مهر است)، آماده‌سازی منازل مسکونی با تراکم کم، احداث دریاچه مصنوعی به عنوان قطب گردشگری در استان و احداث تقاطع غیر همسطح ورودی را نمونه‌ای از طرح‌های حیاتی در رامین اعلام کرد و گفت: قطعا با اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور تعداد متقاضیان این شهر جدید به طور چشمگیری ارتقا خواهد یافت.

اسدی همچنین ادامه داد: خوشبختانه پیمانکاران طرح‌های نام برده مشخص و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است و امید است حدودا تا ۱۸ ماه آینده به افتتاح برسد.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود ارزش پروژه‌های در حال اجرا در این شهر جدید را برابر با ۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفتک قطعا با تا سال آینده و بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد تحولی عظیم در شهر جدید رامین خواهیم بود.

اسدی درخصوص بحث حمل و نقل شهر جدید رامین نیز بیان کرد: خوشبختانه همزمان با مطالعات قطار شهری اهواز به احداث ایستگاهی در شهر ملاثانی در ۷ کیلومتری شهر جدید رامین نیز توجه شده که امید است هرچه زودتر این مطالعات به عملیات اجرای منجر شود.

به گفته وی در حوزه حمل و نقل عمومی نیز همکاری خوبی بین شرکت عمران شهر جدید رامین و سازمان اتوبسرانی استان وجود داشته و تسهیل تردد از اهواز به سمت رامین از این طریق نیز در حال پیگیری است.

اسدی درباره اقدامات شرکت عمران در بخش اشتغال‌زایی نیز در این شهر اعلام کرد: احداث نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی به عنوان یکی از اولویت‌های مهم شرکت و همچنین برای اولین بار در استان در راستای ایجاد شغل و جاذبه سکونتدر منطقه در حال اجرا است.

این مقام مسئول ادامه داد:  از آن جایی که رامین به عنوان قطب کشاورزی نیز محسوب می‌شود تلاش داریم تا ضمن مذاکره با شرکت‌ شهرک‌های کشاورزی و ارائه زمین به دانشجویان و علاقمندان در این حوزه فعال بوده و بستر ایجاد شغل در این حوزه را فراهم کنیم.

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت

به گزارش تابناک به نقل از مس پرس، حسین مدرس خیابانی عصر امروز در نشستی با مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه اظهار کرد: شرکت‌های زیرمجموعه بنگاه‌های اقتصادی یک ظرفیت ارزشمند به حساب می‌آید که استفاده درست و هدفمند از این ظرفیت برای انجام امور و اجرای پروژه‌ها، باعث ایجاد ارزش افزوده و نتایج مطلوب‌تر می‌شود.

وی یکی از مهمترین چالش های موجود بر سر راه پروژه ها را تامین مالی دانست و ادامه داد: در راستای تسریع در تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای، باید از همه ظرفیت‌ها مانند اخذ تسهیلات، گواهی سپرده، برات و... برای تامین منابع مالی مورد نیاز بهره گرفت و مانع از تعطیلی پروژه ها شد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه ایجاد سامانه استعلام قیمت کالاهای مورد نیاز شرکت مس به شفاف سازی و جلوگیری از اعمال سلیقه های شخصی کمک می‌کند، طراحی و اجرای این مدل را به عنوان یک مطالبه از شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه مطرح کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین در نشست دیگری با مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان شرکت کانی مس، بر ضرورت تلاش برای تکمیل پروژه های توسعه ای با هدف افزایش ظرفیت تولید در صنعت مس و همچنین تولید مستمر طرح لیپ لیچینگ سونگون از خردادماه تاکید کرد و گفت: در سال مزین به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، پایداری وضع موجود و تلاش برای افزایش تولید محصول در مجتمع‌های تولیدی شرکت مس و سرعت بخشیدن به روند تکمیل پروژه‌ها از جمله طرح تولید کاتد و کنسانتره مس به عنوان یک راهبرد اساسی مدنظر قرار دارد.

ایجاد یک پلنت بالانس ملی از طریق واگذاری یک معدن کوچک، استحصال نیکل و سایر عناصر گرانبها، مشارکت در افزایش راندمان خطوط تولید مجتمع‌ها، پیگیری موضوع واگذاری مالکیت و همچنین توانمندسازی صندوق cvc ویرامس، پنج مطالبه دکتر مدرس خیابانی از شرکت کانی مس بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد اقدامات لازم در این راستا دنبال شود.

دیگر خبرها

  • کارنامه تحولی آغازی برای اجرای سند تحول بنیادین است
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • ۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه بندی مشاغل می‌شوند