Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر درمان استان زنجان از افزایش ۷ درصدی ویزیت پزشکان تامین اجتماعی در ۶ ماه نخست امسال خبر داد و گفت: تولد نوزادان در بیمارستان‌های وابسته به تامین اجتماعی ۴.۶ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان زنجان علی محمدی با اشاره به افزایش 7 درصدی ویزیت پزشکان نسبت به مدت مشابه سال قبل در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان زنجان اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال 490 هزار و 500 نفر در مراکز درمانی استان پذیرش و مورد مداوا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال 9 هزار و 814 نفر از بیماران در دو مرکز درمانی امام حسین(ع) و امید ابهر بستری شده‌اند افزود: بیش از 4 هزار و 500 نفر از بستری شدگان تحت عمل جراحی بزرگ و کوچک قرار گرفته‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان به تعداد موالید در دو مرکز درمانی امید ابهر و امام حسین (ع) طی شش ماه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: در این مدت 2 هزار و 861 مورد زایمان در این مراکز درمانی بوقوع پیوسته است که نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته افزایش 4.68 درصدی داشتیم.

این مسئول با تاکید بر اجرای طرح تکریم سالمندان در مراکز درمانی تامین اجتماعی افزود 71 هزار 317 نفر از افراد سالمند به محض مراجعه به این مراکز خارج از نوبت و به شکل ویژه پذیرش و مورد مداوا قرار گرفته‌اند.

محمدی استان تعداد مراجعان خدمات تشخیصی درمانی سرپایی در کل مراکز درمانی تامین اجتماعی استان را بیش از 601 هزار نفر ظرف شش ماهه نخست امسال عنوان کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی در زنجان با دو بیمارستان امام حسین (ع) و امید ابهر ، یک پلی‌کلینیک تخصصی حکیم هیدجی و چهار درمانگاه سرپایی در شهرستانهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده این تعداد خدمات را به شکل کاملا رایگان به بیمه شدگان سازمان ارائه کرده است.

انتهای پیام/

R41375/P1486/S6,59/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند..

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

کد خبر 6092187

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟