Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی سال 1396 رده سنی بزرگسالان ایران بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی در سه گروه به میزبانی هیأت‌‌ کشتی استان‌های لرستان، قم و گیلان به انجام می‌رسد و قم از رقابت‌های گروه دوم میزبانی می‌کند.

به همین منظور از سوی فدراسیون کشتی برای برگزاری مسابقات گروه‌های اول و دوم کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان ایران در روزهای دهم تا دوازدهم آبان ماه برنامه‌ریزی شده است و قم در این دو روز پذیرای تیم‌های حاضر در گروه دوم یا گروه (ب) خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات کشتی استان قم نیز به منظور میزبانی مطلوب و شایسته از میهمانان شرکت کننده در این رقابت‌ها، سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان را در نظر گرفته، سالنی که نیمه نخست سال جاری میزبان رقابت‌های بین‌المللی 2017 کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) نیز بود.

تیم‌های حاضر در مسابقات گروه (ب) کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان ایران نیز مشخص شده‌اند و فرنگی‌کاران قم به عنوان میزبان برابر رقبای خود در تیم‌های هیأت‌‌ مرکزی، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، قزوین، کرمان، آذربایجان‌شرقی، ایلام، اصفهان و هرمزگان به روی تشک می‌روند.

اوزان و شرایط سنی این دوره از رقابت‌ها نیز از سوی فدراسیون کشتی کشورمان اعلام شده و فرنگی‌کاران برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم بدون ارفاق وزن با یکدیگر سرشاخ می‌شوند.

این در حالی است که فرنگی‌کاران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1379 و بزرگتر تا رده سنی جوانان جواز حضور در این رقابت‌ها را دارند و در پایان رقابت‌ها هر وزن، حکم و مدال به نفرات برتر اهداء می‌شود، ضمن اینکه تیم‌های اول تا سوم نیز با کاپ قهرمانی تجلیل می‌شوند.

اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور نیز مشخص شده‌اند، در حالی که روزهای 11 و 12 آبان ماه در سالن شهید حیدریان قم محمدعلی چمیانی، نادر مشروطی و مهرزاد اسفندیاری‌فر بر نحوه برگزاری رقابت‌ها و رقابت کشتی‌گیران نظارت می‌کنند.

انتهای پیام /ت

ميزبانی قم در مسابقات فرنگی بزرگسالان کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، صالح محمدی کشتی گیر وزن ۷۱ کیلوگرم که در رقابت‌های بین المللی جام عبدالله موحد موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شده بود با نظر کادر فنی تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان به چهارمین مرحله از اردوی تمرینی این تیم دعوت شد.

تمرینات آماده سازی آزادکاران نوجوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا ۱۹ اردیبهشت به میزبانی شهر کرمان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین