Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیلا خداوردی با حکم اسکندر مرادی رئیس دانشگاه پیام‌نور کردستان به عنوان سرپرست جدید فرهنگی دانشجویی این دانشگاه منصوب و از زحمات عدنان ناصری تجلیل شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، لیلا خداوردی طی جلسه ای با حضور رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان به عنوان سرپرست جدید واحد فرهنگی دانشجویی این دانشگاه دانشگاه معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
لیلا خداوردی از کارمندان دانشگاه پیام نور استان کردستان است که از این پس مسئولیت سپرستی واحد فرهنگی دانشجویی ستاد استان دانشگاه را عهده­دار می شود.
اسکندر مرادی رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان در این مراسم اظهار داشت: زن و مرد در دین اسلام دارای جایگاهی برابر هستند و مانعی برای حضور زنان در عرصه ‌های مختلف اجتماعی با رعایت موازین شرعی و اخلاقی و از همه مهم ‌تر تناسب شغل آنها با ارزش‌ های دینی و اسلامی وجود ندارد.
وی گفت: ما مردان امروز در روزگاری زندگی می‌کنیم که نمی‌توانیم حضور گسترده‌ی زنان را در عرصه‌ی سیاسی و سیاست‌گذاری‌های کشور نادیده بگیریم.
اسکندر مرادی اذعان داشت: تقسیم عادلانه‌ی قدرت در تمامی عرصه‌های اجتماعی و سیاسی بین زنان و مردان نه تنها ضامن پیش‌برد دموکراسی است، بلکه حق طبیعی شهروندی برای هر دو جنس است که سهم برابر برای تأثیرگذاری در عرصه‌ی سیاسی را دارا باشند.
وی یکی از دلایل انتخاب لیلا خداوردی را به عنوان سرپرست واحد فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام نور کردستان استفاده از ظرفیت زنان در مدیریت های این دانشگاه عنوان کرد و گفت: امیدواریم با این انتخاب شاهد پیشرفت های بیشتر در این واحد باشیم.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان در این مراسم با تقدیر از عملکرد عدنان ناصری در طول تصدی این مسئولیت، طی حکم جداگانه ای وی را به عنوان مسئول دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور مرکز سنندج منصوب نمود.
گفتنی است در حال حاضر در دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور مرکز سنندج حدود 250 دانشجو در 12 رشته گرایش کارشناسی ارشد مشغول تحصیل هستند.
لازم به ذکر است این دومین انتصاب بانوان در پست های مدیریتی دانشگاه پیام نور استان کردستان و استفاده از ظرفیت و پتانسل خانم ها است, در شهریور ماه هم خانم مریم احمدی به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور واحد کامیاران منصوب شد و امروز هم لیلا خداوردی به عنوان سرپرست جدید فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام نور کردستان منصوب شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاری ۱۵ متری در منزل شخصی و دستگیری ۳ نفر

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی کردستان از دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در منزل شخصی یکی از روستاهای قروه پس از حفر گودالی به عمق ۱۵ متر خبر داد. - اخبار استانها -

به ‌گزارش خبرگزاری تسنیم از قروه، سرهنگ محمدرضا زارعی اظهار داشت: برابر گزارش واصله به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج مبنی بر حفاری غیرمجاز در منزل شخصی یکی از روستاهای شهرستان قروه بررسی‌ها و تحقیقات در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با همراهی فرماندهی انتظامی بخش سریش‌آباد قروه، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی قروه و یگان شهرستان و پس از بازدید از منزل شخصی، 3 نفر با هویت بومی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با بیان اینکه از متهمان یک دستگاه خودرو کشف و ضبط شد، گفت: متهمان اقدام به حفر یک چاله به عرض 2 متر و عمق 15 متر به قصد کشف اشیای تاریخی کرده بودند.

وی عنوان کرد: پرونده قضایی عوامل دستگیر شده تشکیل و این موضوع از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

 زارعی یادآور شد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران آثار تاریخی، مراتب را در اسرع وقت به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گزارش و ما را در حفاظت از این سرمایه ملی همراهی کنند.

انتهی پیام/486/

دیگر خبرها

  • حفاری ۱۵ متری در منزل شخصی و دستگیری ۳ نفر
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • تجلیل از مشاهیر، موجب اعتلای فرهنگی و هنری می شود
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • تجلیل از بزرگان فرهنگی فرصتی برای اعتلای فرهنگ است
  • پیام فرزند اسطوره استقلال پس از بازگشت به جمع آبی‌ها (عکس)
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان