Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی دکتر"روزبه کردونی" به عنوان مشاوروزیر و رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی منصوب شد .

به گزارش ایسنا،‌ در این حکم آمده است : " نظر به مراتب دانش ، تعهد و تخصص ارزشمند جنابعالی درحوزه های عمومی ، اجتماعی،سیاست گذاری وارتباطات و با عنایت به تجربه جنابعالی در ایجاد تعامل هوشمندانه ومناسب با رسانه های مکتوب ، خبرگزاری ها ، پایگاه های اطلاع رسانی و گروه های ذی نفع به موجب این حکم به عنوان " مشاوروزیر و رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی منصوب می شوید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه حکم دکتر کردونی آمده است : کارکرد اصلی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی کارکردی اجتماعی است که موضوعاتی نظیر فقر و نابرابری ازاصلی ترین اولویت های آن است . حتی بخش های اقتصادی آن نیز ماهیت اقتصاد اجتماعی ، بیکاران در انتظارشغل، افراد جویای مهارت و بازنشستگان ، به عنوان اصلی ترین عناصر رشد و توسعه و رفاه کشور ، ذی نفعان بزرگ این وزارتخانه هستند که ما را ملزم به تبیین جامع مسائل و اطلاع رسانی صحیح برای جامعه و کنشگران این عرصه می نماید . به همین منظورمهم ترین مساله برای اینجانب از یکسو تبدیل روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی به صدای گروه های خاموش و ازسوی دیگر انعکاس رسانه ای هوشمندانه فعالیت های برنامه ای دستگاه است . 

دراین چارچوب و با توجه به اهمیت روابط عمومی کارآمد درتحقق سیاست ها واهداف این وزارتخانه ، انتظار می رود برای نیل به اهداف زیر با جدیت و تدبیر عمل نمایید : 

1- ارتباط مستمر و هماهنگی کامل با شورای اطلاع رسانی دولت و سایرمراجع اطلاع رسانی و رسانه ای کشور 

2- جمع آوری ، تحلیل وارائه اطلاعات و گزارش های سیاستی درخصوص وزارتخانه و ارائه هدفمند آن به افکارعمومی 

3- رصد وتحلیل محتوای رسانه های فضای مجازی و مکتوب درحوزه ی عمومی 

4- تلاش جهت گسترش گفتمان سازی درعرصه های مختلف 

5- تدوین واجرای سیاست رسانه ای واحد در وزارتخانه ، سازمان ها و واحدهای تابعه 

6- ایجاد انسجام ، هماهنگی و وحدت رویه بین روابط عمومی های سازمان ها و واحدهای تابعه وزارتخانه درحوزه های ارتباطی ، تبلیغاتی و اطلاع رسانی.

7- نظارت به منظور هم افزایی واستفاده بهینه از امکانات ، ایجاد هماهنگی ، هم سویی بین فعالیت های تبلیغاتی و رسانه ای معاونت ها ، سازمان ها و صندوق ها 

8- برنامه ریزی برای صرفه جویی وبیشترین بهره گیری از هزینه های لازم برفعالیت های آگاهی بخش توسط سازمان ها ، گسترش خیرجمعی وسایرموارد مرتبط درهریک از حوزه ها ، 

9- هماهنگی به منظور انتخاب مدیران روابط عمومی دستگاه ها ، سازمان ها و واحدهای تابعه ونظارت برعملکرد آن ها 

10- تلاش جهت گسترش ارتباطات موثربین سطوح ستاد و صف و بین وزارتخانه ، واحدهای تابعه و ادارات کل دراستان ها 

11- تلاش جهت گسترش روحیه امید ، اعتماد، نشاط اجتماعی ، شادابی و خیرجمعی درجامعه به ویژه جامعه کار و تولید 

12- ایجاد زمینه گسترش حضورومشارکت بیشتر اساتید دانشگاه ها ، دانشجویان ، فعالان مدنی و نهادهای خیریه در فرایند های سیاستگذاری

13- انعکاس واقعیت های اجتماعی جامعه ، انتقاد ها و پیشنهادهای گروه های ذیربط ، ذی نفع و شهروندان به واحدهای مرتبط 

14- تلاش برای ایجاد گفت و گوی اجتماعی میان وزارتخانه و دستگاه های تابعه ، نهادهای مدنی و دانشگاه ها 

درپایان این حکم اضافه شده است : امیدوارم مجموع تدابیرو فعالیت های جنابعالی موجب ارتقای شان و منزلت وزارت متبوع و اعتلای جایگاه آن درنزد افکارعمومی گردد . توفق شما را در انجام وظایفی که برعهده دارید ازدرگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم . "

گفتنی است، پیش از محمدرضا قرائتی ریاست مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت کار را برعهده داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.   مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.   به گزارش مهر، پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران