Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@09:41:19 GMT

اجرای 600 میلیارد ریال طرح توزیع برق در تبریز

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۸۵۲۸

اجرای 600 میلیارد ریال طرح توزیع برق در تبریز

به گزاش ایرنا، عادل کاظمی روز یکشنبه در نشست تخصصی مدیریت مصرف در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز با بیان اینکه بخشی از این طرح ها اهداف تبریز 2018 را محقق خواهد کرد، اظهارکرد: تجهیزات بازار بزرگ تبریز ساماندهی شده و شبکه زمینی بازار صادقیه به شبکه کابلی تبدیل شده است.
وی اعلام کرد: تا پایان آذر ماه امسال بخش مهمی از اصلاح انشعابات این اثر مهم گردشگری در بازار صادقیه به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در بحث تبریز 2018، توجه به مبلمان شهری ضروری است، گفت: بهبود وضعیت کنونی نیاز به همکاری و تعامل با ارگان هایی همچون شهرداری، استانداری و میراث فرهنگی دارد و برای هماهنگی نشست هایی در این خصوص برگزار خواهد شد.
کاظمی همچنین با اشاره به تعیین شرکت توزیع نیروی برق تبریز به عنوان یکی از سه شرکت توزیع در گسترش اتوماسیون شبکه، تأکید کرد: هوشمندسازی شبکه برق مدت زمان حل مشکلات تجهیزات شبکه و خاموشی را کم می کند و متخصصان ما می توانند از مرکز دیسپاچینگ توزیع، اقدام به رفع مشکلات کنند.
وی ادامه داد: با اتوماسیون شبکه، سرعت عمل بالا می رود، هزینه ها کاهش می یابد، خطایابی دقیق تر می شود و به تبع آن مدت زمان خاموشی کم می شود زیرا با مانیتورینگ تجهیزات فرامین لازم مربوط به قطع، وصل و خطایابی در کمترین زمان صورت می گیرد و پایلوت بودن تبریز کمک می کند که در این راه قدم های سریع تری برداریم.
کاظمی گفت: در زمان حاضر 300 نقطه شبکه هوشمندسازی شده اند و با تثبیت پروژه پایلوت، گسترش اتوماسیون شبکه را سرعت بیشتری خواهد بخشید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به اینکه دولت از سرمایه گذاران در زمینه ایجاد پنل های خورشیدی حمایت و انرژی تولیدی آن ها را 10 برابر قیمت تعرفه خریداری می کند، گفت: ماه آینده یکی از همین پنل های خورشیدی اداری در مجموعه شرکت توزیع به بهره برداری می رسد .
نشست تخصصی مدیریت مصرف در قالب برنامه های فرهنگی هنری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و نهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی با حضور اصحاب رسانه و بازدیدکنندگان نمایشگاه برگزار شد.
نمایشگاه کتاب تبریز امروز به پایان می رسد.
خبرنگار: پرویز انصاری**انتشار: عزیزی راد
3071/518

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز

مختاری مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: در راستای طرح سلامت نوروزی در شهرستان مهریز بیش از ۲۶ تن کالای غیرمجاز سلامت محور در مهریز معدوم شد.

وی ادامه داد: ۲۳ تن محموله خیارشور غیرمجاز توسط مأموران ایست بازرسی شهید مدنی مهریز توقیف شده و مابقی توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مهریز از سطح مغازه و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی جمع آوری و معدوم شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز نیز از صاحبان شرکت‌های پخش و همچنین اصناف تهیه و توزیع مواد غذایی خواست با رعایت اصول نگهداری و انبارداری صحیح از فساد مواد غذایی جلوگیری کرده و به تامین امنیت غذایی که نتیجه تلاش تولید کنندگان است، کمک کنند.

 وی از شهروندان خواست در هنگام خرید موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوز‌های لازم از سازمان غذا و دارو و همچنین تاریخ تولید و انقضا محصولات غذایی، توجه ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • تخصیص۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرحهای راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی