Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه آران و بیدگل گفت: دل خوش بودن به حمایت اروپا از ایران و این که فکر شود اروپایی ها حامی ما هستند و در برابر ایران اختلافی میان آنان شکل گرفته ساده انگاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به طرح جدید رئیس جمهور و نمایندگان آمریکا برای تشدید تحریم ها علیه ایران اظهار کرد: دشمنی استکبار به رهبری آمریکا با ایران اسلامی در هیچ زمانی پایان نخواهد یافت مگر آن که انقلاب اسلامی از راه و آرمان خود دست بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه آران و بیدگل بیانیه اخیر اتحادیه اروپا را یادآور شد و با بیان این که این بیانیه دارای دو جنبه مثبت و منفی است اضافه کرد: تاکید کشورهای اروپایی بر پایبندی به برجام به عنوان قراردادی بین المللی مطلوب است اما تکرار حرف‌ های سخیف ترامپ و ابراز نگرانی از برنامه های موشکی و حضور فعال ایران در منطقه را نمی پذیریم.

وی اقدام‌های آمریکایی ها و اروپا را نشان دهنده اشتراک نظر آن ها در دشمنی با پیشرفت ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: هدف از این موضع گیری ها و جنجال سازی ها در فشار قراردادن ایران برای مذاکره مجدد و برجام موشکی و منطقه ای است.

آیت الله موسوی افزود: غرب به دنبال جلوگیری از پیشرفت دفاعی و موشکی کشور است که این خوی استکباری آنان را نشان می دهد.

وی با تاکید بر این که آمریکا و اروپا برای مقابله با ایران نقش پلیس خوب و بد را بازی می کنند بیان کرد: دل خوش بودن به حمایت اروپا از ایران و این که فکر شود اروپایی ها حامی ما هستند و در برابر ایران اختلافی میان آنان شکل گرفته ساده انگاری است.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • استمرار جمعه‌های خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی
  • ۱۴ اردیبهشت، استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان