Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجواد حسینی روز یکشنبه در گردهمایی روسای کمیته و کارگروههای پدافند غیرعامل خراسان رضوی همچنین نواختن زنگ پدافند غیرعامل در مدارس، برگزاری 70 رزمایش، راه اندازی قرارگاه بیوتوریسم، برگزاری 32 مراسم قدردانی از فعالان پدافند غیرعامل، 342 دوره آموزشی برای توانمندسازی و فرهنگ سازی و 112 مسابقه فرهنگی را از 20 برنامه محوری برشمرد که در هفته پدافندغیرعامل در خراسان رضوی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: خراسان رضوی در پیشبرد برنامه های پدافند غیرعامل در کشور پیشتاز است و نخستین سند راهبردی پدافند غیرعامل در کشور برای نخستین بار در این استان تدوین شد تا الگویی برای سایر استانها باشد.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: هزار و 100 دارایی دولت در خراسان رضوی در قالب تدوین دستورالعمل حفظ دارایی پدافند غیرعامل سطح بندی و مورد حفاظت قرار گرفته است.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: در این استان دو اقدام شامل تدوین الگوی نظام برنامه ریزی برای هر دستگاه اجرایی و تدوین الگوی نظام مدیریت عملکرد به عنوان پیوست آن انجام شد.
سید ابوالفضل احمدی افزود: سند راهبردی و چارچوب نهادی پدافند غیرعامل استانی در خراسان رضوی برای افق 1400 تدوین و تصویب شد. این سند دارای پنج هدف کلان، 13 راهبرد، 26 سیاست و 65 برنامه برای افق پنج ساله است.
وی ادامه داد: در این راستا از مجموع 15 برنامه عملیاتی و 124 اقدام در نظر گرفته شده برای امسال 121 اقدام در بازه زمانی چهار ماهه انجام شد که نشانگر تحقق 99 درصد از اقدامات هدفگذاری شده امسال در حوزه پدافند غیرعامل است.
او گفت: از مجموع 90 دستگاه عضو شورای اداری خراسان رضوی 64 دستگاه تراز اول در چرخه نظام مدیریت عملکرد پدافند غیرعامل و 40 دستگاه اجرایی نیز در نظام مدیریت عملکرد پدافند غیرعامل قرار گرفتند.
وی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل در خراسان رضوی 40 مربی دارد افزود: تا پایان امسال هزار مربی دیگر آموزش خواهند دید تا به دستگاههای اجرایی در بخش پدافند غیرعامل کمک کنند.
همچنین در این نشست اعلام شد شرکت نیروی توزیع برق مشهد رتبه نخست، شرکت آب و فاضلاب مشهد و مخابرات و هلال احمر و بهزیستی به صورت مشترک رتبه دوم و شرکتهای آب و فاضلاب و گاز خراسان رضوی به صورت مشترک رتبه سوم را در میان دستگاههای این استان حوزه پدافند غیرعامل کسب کرده اند.
خبرنگار: میترا عبداللهی **انتشار: حسین کریم زاده

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی‌ فقیه در خراسان رضوی گفت: تأمین منابع مالی آزادراه حرم تا حرم ضروری است هر چه سریع‌ تر انجام شود این جاده که پیرامون آن تلاش‌ های بسیاری در حال انجام است همچنان به مرحله اجرا نرسیده است و باعث شده رسیدن زائر امام رضا(ع) به مشهد با سختی همراه باشد.   آیت الله سیداحمد علم الهدی امروز در دیدار با اعضای قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء در مشهد با تأکید بر اینکه دولت مهم‌ ترین جریانی است که می‌ تواند از پیک‌ های زیارتی مشهد گره‌ گشایی کند، افزود: در ایام نوروز و ایام سوگواری دهه آخر صفر از تمام کشور زائر به مشهد می‌ آید که با توجه به تشرف میلیونی این حجم از زائران نیاز به داشتن نگاه ملی و حمایت دولتی نسبت به زیرساخت‌ های این شهر بیشتر احساس می‌ شود.   وی با بیان اینکه ضروری است تا نواقصی که در مسیر حمل‌ و نقل جاده‌ ای زائران وجود دارد برطرف شود، ادامه داد: مسئله حمل‌ و نقل از جمله عرصه‌ های حیاتی و حساس زندگی مردم است. چه حمل‌ و نقل هوایی و چه ریلی و جاده‌ ای، عمده خانواده‌ ها برنامه‌ ریزی برای چگونگی رسیدن به مقصد خود در یک سفر را از جمله محورهای تصمیم‌ گیری خود در نظر می‌ گیرند و در این میان، تردد جاده‌ ای از اولویت نخست برخوردار است.   نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به‌ضرورت ایمن‌ سازی جاده‌ های استان خراسان رضوی ابراز کرد: یکی از نقاط حادثه‌ خیز استان جاده سبزوار به شاهرود است که بیشترین تصادفات جاده‌ ای نیز در آن رخ می‌ دهد، در این خصوص نیز باید راهکاری از سوی وزارت و راه شهرسازی اتخاذ شود تا دیگر شاهد از دست دادن عزیزانمان نباشیم.   آیت‌ الله علم‌ الهدی با انتقاد از نا به سامانی وضعیت حمل‌ و نقل هوایی و ریلی در ایام پیک مسافری خاطرنشان کرد: متأسفانه در این ایام که مسافران زیادی قصد تشرف به مشهدالرضا (ع) را دارند، برخی از شرکت‌ های هواپیمایی نرخ بلیت‌ های مسافربری را افزایش می‌ دهند و یا در حمل‌ و نقل ریلی که وسیله تشرف قشر متوسط جامعه است زائران برای تهیه بلیت با مشکلات بسیاری مواجه می‌ شوند که گاهی درخواست‌ ها برای اضافه کردن یک رام قطار فوق‌ العاده نیز در این خصوص بی‌ نتیجه مانده است.   وی گفت: برای صیانت از هویت مشهد که منتسب به امام مهربانی‌ ها است، شایسته است که تمامی برنامه‌ ها به‌ ویژه برنامه‌ هایی که با حضور زائران و کیفیت سفر آنان ارتباط دارد متناسب با هویت امام هشتم (ع) باشد.

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد