Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالعلی قاسم پور در نشست با اصحاب رسانه افزود: شهر خرمدره دارای طبیعت بی نظیر است و ما نمی توانیم فقط به داشته های اداری و بروکراسی خود در خرمدره اکتفا کنیم و باید به کمک مردم امکانات رفاهی و خدماتی و بهداشتی فراهم آوریم.
وی تصریح کرد: شهر ابهر و خرمدره همسایه هستند و خواسته های و نیازهای مشترک بسیاری دارند و توسعه هر شهر بر دیگری اثر می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار خرمدره ابراز کرد: امسال بودجه شهرداری خرمدره 17 میلیارد و 600 میلیون تومان پیش بینی شده است.
شهردار خرمدره یادآور شد: با توجه به بودجه مصوب سال 96 توسط شورای چهارم برخی پروژه های ناتمام در شهر وجود دارد و بطور طبیعی باید نظر شورای پنجم با دیدگاه جدید مدیریتی در برخی از موارد با توجه به منابع و اولویت ها اعمال شود که موجب تنظیم اصلاحیه بودجه می شود.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت خبرنگاران در حوزه شهری، ابراز کرد: رسانه ها مشکلات مردم را سریع به اطلاع مسئولان شهرداری می رسانند تا زودتر حل شود از این رو رسانه ها چرخ همراه مدیران و مسئولان هستند اگر در مدیریت چهار چرخ را متصور باشیم قطعا یکی از این چرخ های اساسی مدیران، رسانه ها هستند که باعث تحرک و حرکت رو به جلو می شوند.
قاسم پور تاکید کرد: شهر خرم دره را بر اساس جمعیت به پنج محله تقسیم و برای هر محله کتابچه تنظیم کرده ایم که تمامی اطلاعات و نیازمندی ها و خدمات شهری از جمله وضعیت نظافت، آسفالت، روشنایی، بحث ترافیکی در آن آورده شده است.
وی با اشاه به بازدیدهای میدانی انجام گرفته از سطح شهر، بیان کرد: در شهر خرم دره 114 کوچه خاکی وجود دارد و این تعداد کوچه خاکی زیبنده این شهر نیست و آسفالت این کوچه ها از ابتدایی ترین کارهای شهرداری است که با توجه به منابع مالی موجود اقدام به رفع آن خواهیم کرد.
شهردار خرم دره خاطرنشان کرد: 16 کوچه نیاز به جدول گذاری و 34 کوچه نیاز به آسفالت دارد که خود مردم قسمتی از هزینه ها را تامین کرده اند و قرارداد آن با پیمانکار بسته شده است و با توجه به شرایط جوی تا مهر سال 97 کوچه خاکی در شهر خرمدره وجود نخواهد داشت.
این مسئول شهری افزود: شهرداریها موظف به ایجاد پارک، پل، آسفالت برای شهر هستند اما با توجه به ویژگی های جغرافیایی، جمعیت، صنعت و فرهنگ هر شهر، برنامه ریزی و سیاست کاری برای انجام وظایف شهرداری ها متغیر است و تکریم جایگاه مردم و رسیدگی به مشکلات آنها از مهم ترین وظایف مشترک هر شهرداری است.
قاسم پور با بیان اینکه مدیریت شهر را باید به واحدهای کوچک تر مدیریتی از لحاظ بودجه، درآمدی و نیروی انسانی تقسیم کرد، تصریح کرد: متاسفانه در سال های اخیر شهر خرمدره موفق به جذب سرمایه گذار نشده است که باید راهی برای جذب سرمایه گذار پیدا کرد برای 14 پروژه در شهر آگهی جذب سرمایه گذار انتشار یافته که پروژه های شهر بازی، نمایشگر شهری، میدان میوه و تره بار و بازارچه نمونه هایی از این پروژه ها هستند.
وی یادآور شد: تامین منابع مالی را با سرمایه گذاری شروع می کنیم در خصوص بدهی شهر باید گفت هر شهری که بدهکار است قطعا طلب هایی هم دارد و ما باید برای پرداخت بدهی های خود طلب های خود را وصول کنیم.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه نادر و زیبای شادی یک جفت لک لک بعد از اولین تخم گذاری | ویدئو

دریافت 488 KB

به گزارش همشهری آنلاین، با جانمایی یک دوربین مقابل آشیانه این لک‌لک‌ها صحنه این شادی به ثبت رسیده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

منبع:‌خبرفوری

کد خبر 848420 منبع: مشرق برچسب‌ها حیوانات - حیات وحش خبر مهم حیوانات - پرندگان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گل زیبای مهدی قایدی به الوصل
  • ببینید | گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • صحنه نادر و زیبای شادی یک جفت لک لک بعد از اولین تخم گذاری | ویدئو
  • چپ‌کردن عجیب ماشین چینی توی کوچه! (فیلم)
  • افغانستان،حسرت ما و جام جهانی
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران؛ یک خانه و کوچه‌اش پیدا شد!
  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • آبشار زیبای تخت‌چو در استان لرستان
  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی