Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- مدیر رادیو ایران با بیان اینکه این رادیو دومین شبکه پرمخاطب بعد از رادیو جوان در کشور است اظهار امیدواری کرد در نظرسنجی های آتی مرکز تحقیقات صدا و سیما این رتبه ارتقا یابد.

بهنام احمدپور مبارکه که روز یکشنبه به همراه جمعی از مدیران رادیو ایران در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها حاضر شده بود، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس آخرین نظر سنجی های مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما اکنون رادیو بالاترین نرخ مخاطب را در 15 سال گذشته دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اگر قرار باشد شبکه های مجازی و مخاطبان آن را جدا از فضای رادیو و هر رسانه دیگری ببینیم دچار مشکل می شویم شاید یکی از دلایلی که منجر به افزایش مخاطبان رادیو شده انعطاف آن در برابر همین مساله است.
احمد پور مبارکه با بیان اینکه اکنون همه شبکه ها ی اجتماعی دارای کانال هستند و ازمخاطبان رادیو هم بهره می گیرند، اضافه کرد: رادیو ایران هم دارای کانالی در فضای مجازی است که مخاطبان در آن برنامه سازی می کنند بنابراین سهمی از برنامه هایمان را مخاطبان تولید می کنند و این افراد بازویی کمکی برای رادیو هستند.
وی با اشاره به خدمت شبکه های اجتماعی به رادیو آنها را یک فرصت و نه تهدید دانست و افزود: زمانی که اینترنت روی کار آمد، بسیاری معتقد بودند کتاب، رسانه و رادیو مخاطبان خود را از دست خواهند داد در حالیکه شاهد هم افزایی آنها بودیم به عنوان مثال روزنامه های کاغذی دیگر مثل قبل مخاطب نداشت اما از نسخه الکترونیکی آن بسیاری استفاده می کنند.

** رادیو ایران دومین شبکه رادیویی پرمخاطب
مدیر رادیو ایران این رادیو را دومین شبکه پرمخاطب کشور بعد از رادیو جوان معرفی کرد و گفت: این رادیو در استان تهران هم سومین شبکه پرمخاطب است وامیدوار هستیم در نظرسنجی های بعدی به نتایج خوب و بهتری برای ارتقای آن منجر شود.
وی با بیان اینکه یک سری برنامه های جنبی در رایو ایران وجود دارد که در فضای برنامه ریزی تعریف نشده، افزود:اکنون روی جشنواره ای به نام 'ایران من' در حال کار کردن هستیم که موضوع آن اقتدار ملی و اقتصاد مقاومتی است هرچند نخستین رزم واره برای مدافعان حرم با هدف پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه انقلابیگری و مقاومت مردمی و تقویت روحیه انقلابی -جهادی نیز در حال برگزاری است.
این فعال رسانه ای ادامه داد: مهلت دریافت آثار در رزمواره حرم حداکثر تا تاریخ 30 آذر ماه سالجاری است ،بخش مسابقه این رزمواره شامل دیداری، شنیداری و موسیقی ، سرود و نغمات آیینی است و بخش مطبوعات ، خبرگزاری ها و پایگاه هایخبری شامل فضای مجازی و مردمی است.
وی با بیان اینکه داوری آثار توسط متخصصان هر حوزه و در دو مرحله انتخاب آثار و داوری انجام می شود جذابیت موضوع و بکر بودن سوژه و کیفیت فنی استاندارد را از جمله ملاک های داوری این رزمواره دانست.
به گفته احمد پور مبارکه آیین اختتامیه رزمواره و تقدیر از برگزیدگان 18 دی ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

مدیر رادیو ایران خبرهای ایرنا را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: این خبرگزاری از قدیمی ترین خبرگزاری ها و محل رجوع است . تعادلی که ایرنا در انعکاس اخبار و رویدادها دارد نسبت به بقیه خبرگزاری ها بهتر است به همین دلیل مخاطبان آن هم زیاد است.
فراهنگ**1880**1823 خبرنگار: پروین اروجی ** انتشار: طاهره نبی اللهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از روند کاهشی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو پیاز دزفول ۱۲ تا ۱۴ هزارتومان و پیاز جیرفت ۱۸ تا ۲۲ هزارتومان است که حداکثر با ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده فروشی ها عرضه شود.

او با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی توزیع می شود، افزود: بنابر آمار روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن پیاز مورد نیاز تهران است.

یاوری ادامه داد: با افزایش عرضه پیاز پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت پیاز استمرار یابد و بازار به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره آخرین وضعیت میوه های نوبرانه در بازار افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۴۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، طالبی ۸ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان و هندوانه ۵ تا ۱۴ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به گرمای هوا و به انبوه رسیدن میوه های نوبرانه تا ۲۰ اردیبهشت پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • رستگاری به افق فلسطین
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی