Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا مرزبان‌ در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سیاه جامگان پیش از دیدار با استقلال خوزستان بیان کرد: به جز مصطفی احمدی و حسین بادامکی، ۲ بازیکن محروم سیاه جامگان سایر نفراتمان به خوبی تمرین می کنند. دیدار با استقلال خوزستان برای ما اهمیت زیادی دارد چرا که این تیم هم مانند ما مشکلات زیادی دارد و باید سعی کنیم از بازی با استقلال سربلند بیرون بیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: سیاه جامگان حرکت مثبت و رو به جلویی دارد و مسائلی که مدنظرمان بود به خوبی انجام می دهیم. احساس امنیت به تیم‌ ما بازگشته است و بازیکنانمان کیفیت و اعتماد به نفس خود را افزایش داده اند. این امر نقطه قوت ماست و سعی می کنیم از لحاظ روحی و روانی تدابیری به کار گیریم که در ادامه لیگ موفق باشیم.

مرزبان درباره ارزیابی اش از وضعیت استقلال خوزستان گفت: این تیم پس از پیروزی مقابل ملوان در جام حذفی از لحاظ روحی شارژ شد و باتوجه به اینکه استقلال خوزستان هم برای بقا تلاش می کند، بازی سخت و درگیرانه ای پیش رو داریم.

سرمربی سیاه جامگان درمورد اهانت هواداران تیم خونه به خونه به او در جریان دیدار جام حذفی اظهار کرد: شخصیت تیم سیاه جامگان و مردم مشهد را در این بازی نشان دادیم و وارد مسائل حاشیه ای نشدیم. همین امر نکته مهمی است.بازی خوبی هم مقابل خونه به خونه انجام دادیم اما در ضربات پنالتی، شانس عامل تعیین کننده ای است. در کل با احترام وارد ورزشگاه بابل شدیم و با احترام هم زمین را ترک کردیم.

مرزبان درباره احتمال جذب بازیکن جدید برای سیاه جامگان گفت: نقاط ضعف و قوت سیاه جامگان را بررسی می کنیم و در هر پستی به بازیکن جدید نیاز داشته باشیم، بازیکن می گیریم.

او درمورد شانس سیاه جامگان برای بقا در لیگ برتر تصریح کرد: اگر قرار بود سیاه جامگان در لیگ برتر نماند، آمدن من به این تیم بی معنی بود.

مرزبان درباره مشکلات مالی سیاه جامگان گفت: من مشکل خاصی نمی بینم و از آنجاییکه هر روز با مسئولان باشگاه در ارتباط هستم خوشحالم که آن ها برای رفع مسائل مالی به خوبی تلاش می کنند.

مرزبان درباره برگزاری بازی های سیاه جامگان و پدیده در ورزشگاه امام رضا(ع) بیان کرد: کاملا مشخص است که ورزشگاه امام رضا(ع) از لحاظ زمین چمن و تجهیزات وضعیت بهتری نسبت به ورزشگاه ثامن الائمه دارد. مردم مشهد هم در این ورزشگاه استقبال پرشورتری از تیم های شهرشان به عمل می آورند. مردم در بازی با صنعت نفت بهتر از تمام تماشاگران اروپایی وارد ورزشگاه شدند و به حمایت از سیاه جامگان پرداختند. احترام به مردم مشهد لازم است چراکه آن ها بسیار باشخصیت هستند و بدون اینکه یک زباله در ورزشگاه امام رضا(ع)اندازند از این محل خارج شدند.

سرمربی سیاه جامگان درمورد عملکرد دستیارانش گفت: آن ها در فوتبال ایران و مشهد اعتبار خوبی دارند و از تمام دستیارانم رضایت کامل دارم. در کل مربیان سیاه جامگان وضعیت فنی مناسبی هم دارند.

انتهای پیام/

اظهارات مرزبان درباره دیدار سیاه جامگان مقابل استقلال خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!

به گزارش قدس آنلاین، در مهم‌ترین بازی‌های امروز پرسپولیس در قائمشهر میهمان ببرهای مازندران است و استقلال نیز در ورزشگاه آزادی از ذوب‌آهن اصفهان میزبانی می‌کند. دو بازی حساسی که باید منتظر بود و دید در پایانشان صدر جدول کماکان آبی می‌ماند یا در فاصله چهار هفته مانده به اتمام لیگ برتر این شاگردان اوسمار ویرا هستند که رنگ قرمز را به صدر می‌پاشند.

*کار سخت پرسپولیس در قائمشهر

تیم‌های نساجی و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با قضاوت موعود بنیادی فر برگزارکننده یکی از مهم‎ترین بازی‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر هستند؛ جایی که یک تیم برای قهرمانی می‌جنگد و تیم دیگر برای فرار از قعر جدول. پرسپولیس هفته قبل برابر سپاهان متوقف شد تا بهترین فرصت را برای صدرنشینی از دست بدهد و کماکان با ۵۳ امتیاز در رده دوم باقی بماند. اوسمار ویرا که تیمش بعد از شکست برابر آلومینیوم اراک جام حذفی را از دست داد، سپس با توقف برابر سپاهان نتوانست به صدر برسد، حالا در قائمشهر اصلاً دوست ندارد در سومین بازی متوالی ناکام باشد و فاصله‌اش با صدر جدول بیش از این شود. مربی برزیلی در این بازی حساس کاپیتان اول تیمش که برابر سپاهان اخراج شد را در اختیار نخواهد داشت و امید عالیشاهتنها غایب پرسپولیس در قائمشهر خواهد بود.

اما در سوی مقابل نساجی در این هفته‌ها خوب نتیجه گرفته و این می‌تواند زنگ خطری برای سرخپوشان پایتخت باشد. شاگردان ساکت الهامی در سه بازی اخیر خود گل نخورده‌اند و نتایج فوق‌العاده‌ای هم بدست آورده است. آن‌ها در اصفهان سپاهان مدعی را متوقف کردند، سپس در خانه تراکتور را شکست دادند و بعد از آن در فولادشهر ذوب‌آهنی که تازه روندی صعودی پیدا کرده بود را مغلوب کردند. حالا نساجی در شرایطی که همچنان قصد دور شدن از قعر جدول را دارد از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد و کار برای اوسمار و تیمش دشوار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک برصفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید.

*استقلال به دنبال حفظ صدر

اما در دیگر بازی مهم امروز استقلال تهران از ساعت ۲۰:۳۰ با قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن اصفهان است. شاگردان جواد نکونام این هفته این شانس را دارند تا با آگاهی از نتیجه پرسپولیس مقابل نساجی، به مصاف نماینده نصف جهان بروند.

آبی‌پوشان پایتخت باوجود توقف هفته قبل در خانه تراکتور با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند و برای حفظ جایگاه خود موظف به برتری مقابل حریف اصفهانی هستند. شاگردان نکونام بهترین تیم در کسب نتایج خانگی در این فصل و صدرنشین لیگ برتر هستند و از سوی مقابل شاگردان محمد ربیعی نیز صدرنشین  بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر هستند و این موضوع می‌تواند تقابل این دو تیم را جذاب‌تر کند. این بازی نخستین بازی استقلال پس از برکناری مخالف اصلی جواد نکونام یعنی علی خطیر است، حال باید منتظر بود و دید آبی‌پوشان تهران  پس از پایان حواشی مدیرعامل-سرمربی چه نتیجه‌ای را مقابل چشم هوادارا نشان خواهند گرفت. نتیجه رفت این دو تیم در فولاشهر اصفهان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

*دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم  اراک، ساعت ۱۷، ورزشگاه پاس قوامین
سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان، ساعت ۱۸:۱۰، ورزشگاه نقش جهان اصفهان
نساجی مازندران - پرسپولیس، ساعت ۱۸:۱۵، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
ملوان بندر انزلی - هوادار  تهران، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه تختی بندر انزلی
فولاد خوزستان - تراکتور تبریز، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه شهدای فولاد اهواز
صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه تختی آبادان
استقلال - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه آزادی

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • راه بیرون آمدن از سیاه چاله جمعیتی قدردانی از جامعه مامایی است