Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان که در ابتدای حضورش در این وزارتخانه تغییراتی ایجاد نکرده بود قصد دارد دو انتصاب جدید در این مجموعه داشته باشد که البته یکی از آنها اجباری است!

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر که در ۹ ماه پایانی دولت قبل (دولت یازدهم) عهده دار پست وزارت ورزش بود، یک ماه و نیم پس از ورودش به این وزارتخانه طرح جابه جایی ها و تغییرات را در مجموعه مطبوعش کلید زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تغییرات مورد نظرش را با انجام انتصاب هایی برای حوزه مدیرکل حوزه وزارتی (برانوش نیک بین) و مدیر کل دفتر بین الملل (ماندانا رسولی) آغاز کرد و اینگونه راه را برای تغییر در پست های مهم تر مانند معاونت بانوان و توسعه ورزش قهرمانی باز کرد.

در واقع سلطانی فر در اولین روزها و هفته های آغاز به کارش در وزارت ورزش بیشتر نظاره گر بود و اجازه داد ورزش و ورزشی ها در تمام بخش ها و حوزه ها به حرکت شان ادامه دهند سپس برای اعمال تغییرات موردنظرش دست به کار شد. این روند در دوره جدید مدیریت وی با وجودیکه دو ماه و نیم از آن می گذرد، هنوز آغاز نشده اما به نظر می رسد آغاز آن هم با پست های کلیدی باشد.

اگرچه در رابطه با تغییر پست ها و معاونت های وزارت ورزش که در ماه های پایانی دولت قبل دست نخورده باقی ماندند، مانند معاونت توسعه ورزش همگانی صحبت هایی مطرح شده اما بی شک اولین انتصاب در این وزارتخانه باید برای معاونت مالی این وزارتخانه باشد؛ پستی که این روزها صندلی مدیریت آن خالی است و به همین دلیل خیلی از ورود و خروج ها با نظارت شخص وزیر انجام می شود. 

سیدعلی آقازاده که ۲۹ فروردین ماه امسال به جای مناف هاشمی و به عنوان سرپرست معاونت توسعه منابع مالی و انسانی وزارت ورزش معرفی شد، در دولت دوازدهم به عنوان استاندار استان مرکزی منصوب شد. این انتصاب ۱۹ مهرماه انجام شد و بر همین اساس آقازاده  از یک هفته پیش به طور رسمی مسئولیت خود در وزارت ورزش را واگذار و این وزارتخانه را ترک کرد تا به مسئولیت جدیدش به عنوان استاندار  رسیدگی کند. 

شاید معاونت توسعه منابع مالی وزارت ورزش مهمترین معاونت این وزارتخانه نباشد اما بی شک به عنوان یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین معاونت ها، از اهمیت زیادی برخوردار است. با این حال صندلی این معاونت تعیین کننده از یک هفته پیش بدون مدیر است و هنوز برای آن تعیین تکلیف نشده؛ این در حالی است که از چند هفته پیش از انتصاب رسمی آقازاده به عنوان استاندار استان مرکزی، این بحث مطرح بود و بر همین اساس گزینه هایی هم به عنوان جایگزین وی مطرح شدند از جمله برخی معاونان پیشین وزارت ورزش.

با این حال هنوز گزینه ای به عنوان سرپرست جدید معاونت مالی وزارت ورزش منصوب نشده است. به همین دلیل طی بیش از یک هفته ای که آقازاده به طور رسمی از وزارت ورزش رفته، شخصِ وزیر ورزش مسائل مالی این وزارتخانه را تحت کنترل دارد. اینگونه که کارها توسط دفتر طرح و برنامه وزارت ورزش و با امضای مستقیم سلطانی فر پیش می رود. 

در هر صورت جابه جایی ها وزارت ورزش در دوره جدید مدیریت سلطانی فر بالاجبار از معاونت مالی این وزارتخانه آغاز شده اما وی که ریاست رئیس مجمع شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی را هم عهده دار است، قصد دارد مدیرعامل این مجموعه را نیز تغییر دهد.

مصطفی مدبر ۲۹ آذرماه سال ۹۲ با حکم محمود گودرزی وزیر وقت وزارت ورزش و رئیس مجمع شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شد اما ظاهرا سلطانی فر قصد دارد از وی در مسئولیت دیگری استفاده کند و به دنبال جابجایی در شرکت توسعه است. 

زمزمه های تغییر مصطفی مدبر که از چند هفته پیش آغاز شده بود حالا رنگ و بوی جدی تری به خود گرفته و نزدیکان به وزارت ورزش اعتقاد دارند بزودی فرد جدیدی به جای مدبر روی صندلی مدیرعامل شرکت توسعه خواهد نشست. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • مالکیت فکری پشتوانه اقتصاد دانش‌بنیان
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد