Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴- یکی از مردان جنجالی قالیباف کماکان در بهشت یکه‌تازی می‌کند. در شرایطی که انتظار می‌رفت افراد غیرهمسو با شهردار و مشی جدید او زودتر از فضای مدیریتی شهرداری خارج شوند، اما به نظر ‌می‌رسد همچنان بسیاری از مدیران و یاران پرحاشیه قالیباف در بهشت و در بدنه شهرداریِ تحت ریاست نجفی حضور دارند و به فعالیت‌های خود را کما فی السابق ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش رویداد۲۴ بی‌شک پس از ورود نجفی و اصلاح‌طلبان به شورا و شهرداری تهران، مهم‌ترین خواسته‌ی حامیان، حضور افرادی همسو با اصلاح‌طلبان و اعتدالیون در شهرداری تهران بوده است، اتفاقی که در وهله اول می‌تواند به شخص شهردار برای پیشبرد اهداف خود کمک کند. 
هرچند که معاونین سالخورده آقای شهردار همگی مشی اصلاح‌طلبی دارند اما به نظر می‌رسد هنوز برخی از مدیران قالیباف (شما بخوانید مدیران جهادی) در شهرداری تهران حضور دارند و بعضاً با تصمیمات و عملکردهای ناهماهنگ، نه‌تنها برای محمدعلی نجفی، بلکه برای جریان اصلاحات نیز مشکل‌ساز می‌شوند.
یکی از این مدیران پرحاشیه، کسی نیست جز «بابک نگاهداری»! رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران که هم‌زمان معاون شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران دارد. او از جمله کاندیداهای لیست خدمت برای شورای شهر تهران و البته از یاران باوفای قالیباف و نزدیکان عیسی شریفی قائم‌مقام بازداشتی شهردار است.
پیش از این رویداد۲۴ طی گزارشی به موضوع پروژه میلیاردی طرح «مطالعه امنیت شهری» و نقش عیسی شریفی (بازداشتی متهم به فساد) و  بابک نگاهداری به‌عنوان رئیس‌ مرکز مطالعات، پرداخت.
اما شبهات در ارتباط با نگاهداری و ضرورت تجدید نظر نجفی نسبت به ادامه حضور او در بنده شهرداری تهران تنها مربوط به آن پرونده نیست کما اینکه همان یک پرونده کافی است که همان فردای انتشار گزارش فوق نگاهداری یا استعفا می‌داد و یا برکنار می‎شد.
مهمترین شبهه حضور «غیر قانونی» او به عنوان رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران است. بابک نگاهداری چند ماه قبل و درست در آستانه برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا بر آن می‌شود تا ردای شورای شهر بر تن کند و راهی فرمانداری می‎شود و در این انتخابات ثبت‎نام می‎کند و برهمین اساس طی نامه‌ای به محمدباقر قالیباف شهردار وقت تهران، استعفای خود را اعلام می‌کند تا بتواند به تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی خود به همراه یاران قالیبفا در لیست «خدمت» بپردازد.

نگاهداری مطابق قانون از سمت ریاست مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی استعفا می‌دهد و با سایر اصولگرایان برای ورود به شورای شهر در لیست «خدمت» قرار می‌گیرد. ولی در رفتاری غیرقانونی و درست در ایام قبل از تبلیغات با رفت‌وآمدهای مکرر و برپایی جلسات از امکانات مرکز به نفع خود و لیست خدمت سو استفاده می‌کند.

با نگاهی گذرا، به نظر می‌رسد تا اینجای کار کسی هواس‌اش به رفتار و عملکرد این مدیر چند پسته نیست، اما مشکل از آنجایی شروع می‌شود که پس از شكست ليست خدمت در انتخابات شوراي شهر، مشخص مي‌شود كه نگاهدارى نه‌تنها به شهردارى تهران رفت‌وآمدهای مستمر دارد و از امکانات مرکز مطالعات به‌صورت رایگان استفاده می‌کند بلكه او همچنان ريس مركز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران هم باقی می‌ماند و استعفايش نیز همانند قراردادهايش بوی رفاقت و تخلف می‌دهد و نمایشی بیش نبوده است.
مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران گویی مدت‌ها به حیات خلوت یاران و مدیران قالیباف تبدیل‌شده است تا جایی که این مدیر پرحاشیه به هر دری می‌زنند تا بتوانند همچنان در این مرکز باقی بمانند و جایگاهشان خود و هم‌قطارانش را حفظ کند.
پس از انتشار گزارش‌های متعدد در خصوص افشای تخلفات میلیاردی در رویداد۲۴، بابک نگاهداری که فضا را نامناسب و موقعیت خود را درخطر می‌دید، سعی کرد تا با نامه‌نگاری‌های متعدد به شهردار و مسئولان مربوطه، تخلفات خود در ارتباط با قراردادهای میلیاردی را به هر نحوی که شده است توجیه کند که ارسال نامه‌ای محرمانه در خصوص قرارداد میلیاردی به شهردار تهران ازجمله این اقدامات است.
اما نگاهداری برای حفظ این موقعیت و جایگاه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است؛ به همین منظور ستادی را با برخی از معاونین و مدیران حوزه ریاست و روابط تشکیل داده است تا بتواند با ارسال خبر به رسانه‌ها، خود را مدیری فعال نشان دهد. 
البته به نظر می‌رسد که فعالیت‌های این مدیر جنجالی همواره با تخلف‌های گسترده همراه و عجین شده است. ستاد مذکور که در جهت تطهیر و فعال نشان دادن «نگاهداری» شروع به فعالیت کرده‌اند، با انتشار خبری تکراری در خصوص «ایمنی بازار تهران» نه‌تنها نتوانستند تخلفات خود را توجیه و توضیح دهند، بلکه مهر تأییدی بر تخلفات و بی‌اخلاقی‌های گذشته‌ی خود زد‌ند! زیرا این خبر یک‌بار در سال 94 منتشر شده بود و اکنون نیز بدون کوچک‌ترین تغییری در روز 4 آبان 96 بار دیگر به‌عنوان خبری جدید منتشر شد.
با همه این مسائل، به نظر می‌رسد که حال این روزهای یاران قالیباف اصلاً خوب نیست، افشا و انتشار هرروزه‌ای تخلفات و بی‌اخلاقی‌های دوران مدیریت مدیر جهادی؛ گویی عرصه را برای ماندن آن‌ها درصحنه سیاسی و مدیریتی کشور تنگ کرده است؛ و سردار محمدباقر قالیباف که نزدیک به دو ماه است از ساختمان بهشت به مجمع تشخیص مصلحت نظام کوچ کرده، باید صریحاً پاسخگوی عملکرد 12 ساله‌ی خود و مدیرانش در شهرداری تهران باشد.
در همین رابطه، رویداد۲۴ در روزهای آینده گزارش‌های جزئی‌تری را در مورد تخلفات «بابک نگاهداری» یار غار «قالیباف» و گرمابه و گلستان «شریفی» منتشر خواهد کرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مطابق با فراخوان منتشرشده در هشتم اسفندماه سال ۱۴۰۲، ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران با شعار «امکانات بومی در ژانر‌های آمیخته (هیبریدی) و اهمیت چرخه‌های تولید» روز یک‌شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۳ برگزیدگان خود در بخش‌های مختلف را معرفی خواهد کرد.

در این دوره از همایش، که با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران و در چهار بخش «مقالات پژوهشی»، «جستار‌های آزاد»، «فیلم‌-جُستار» و «ترجمه» پذیرای آثار است، علاوه‌بر افزوده شدن بخش رقابتی «فیلم-جُستار»، میزان جوایز نقدی در بخش‌های مختلف هم افزایش پیدا کرده است.

فیلم-جُستار (Video Essay) که برای اولین‌بار در این دوره به همایش فیلم کوتاه تهران افزوده شده است، یکی از گونه‌های پژوهش‌های بصری است که محقق، دستاورد‌های تحقیقاتی خود را نه در قالب متنِ مکتوب که در شکل بصری ارائه می‌دهد. همایش مطالعات فیلم کوتاه در ششمین دوره برگزاری علاوه‌بر منابع مکتوب، پذیرای این شکل پژوهشی نیز خواهد بود.

مبلغ جوایز نقدی این دوره از همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران به شرح زیر است:

• «مقالات پژوهشی»
نفر اول سی میلیون تومان
نفر دوم بیست میلیون تومان
نفر سوم پانزده میلیون تومان

• «جُستار‌های آزاد»
جُستار برگزیده بیست میلیون تومان

• «فیلم‌-جُستار»
جُستار برگزیده بیست و پنج میلیون تومان

• «ترجمه»
ترجمه برگزیده پانزده میلیون تومان


آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات و طرح‌نامه فیلم‌-جُستار به ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران، یک‌شنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۳ است و اسامی چکیده مقالات پذیرفته شده روز یک‌شنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

شرکت‌کنندگانی که چکیده مقالاتشان در این دوره از همایش پذیرفته می‌شود، باید تا روز یک‌شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳، آثار کامل خود را ارسال کنند. مطابق گاه‌شمار فراخوان، عناوین مقالات پذیرش شده برای ارایه؛ یکشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۳.

اعلام برگزیدگان و آیین پایانی، یک‌شنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد