Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر تربت حیدریه با بیان اینکه شرکت آبفا مکلف به اعمال نرخ‌های تعدیل شده تبصره ۳ است، گفت: عواقب عدم پرداخت قبوض توسط مشترکین بعد از ابلاغ مصوبه جدید به عهده مسئولان آبفا خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابان تربت، اظهار کرد: تعدیل نرخ تبصره 3 در تاریخ 20 شهریور امسال برای اجرا به اداره آبفا اعلام شده که از آن تاریخ نرخ های جدید باید در قبوض آب شهروندان منظور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای شهر تربت حیدریه تصریح کرد: با توجه به اینکه این مصوبه باید از طریق وزارت نیرو به استان و سپس به شهرستان ابلاغ و این پرسه زمان بر بوده، بنابراین برای سرعت بخشیدن به آن در جلسه ای که 12 آبان با حضور اعضای شورای شهر، مدیریت اداره آبفا و مدیر عامل آبفای استان برگزار شد، در همان جلسه از سوی مدیر عامل استان مصوبه جدید ابلاغ شد.

 

سلیمانی بیان داشت: آخرین قبوضی که برای مشترکان صادر شده از 9 مرداد لغایت 20 مهر به مدت 73 روز می باشد که برابر مصوبه قبلی برای هر مشترک مبلغ 50 هزار ریال محاسبه شده و از تاریخ ذکر شده به بعد اداره آبفا مکلف است برابر نرخ های جدید قبوض مشترکین را صادر کند.

 

وی با تذکر به اداره آبفا در خصوص اعمال نرخ های جدید تبصره 3 گفت: چنانچه اداره آبفا نسبت به اجرای این مصوبه سهل انگازی کند، شهروندان نیز از پرداخت قبوض آب خود خوداری کنند و مسئولیت عواقب این کار نیز به عهده اداره آبفا خواهد بود.

 

سلیمانی در خصوص عملکرد اداره آبفا در راستای اصلاح شبکه آب شهر گفت: برابر هماهنگی ها و صورت جلسات موجود اداره آبفا مکلف شده تا عملکرد خود را از طریق رسانه های محلی و حتی به صورت بروشور به اطلاع شهروندان برساند، هر چند شورای شهر با انتخاب یک حسابرس و ناظر در حال انجام کار نظارتی خود است و گزارش آن را نیز به اطلاع همشهریان می رساند.

 

نرخ های جدید تعدیل شده تبصره 3 به شرح اعلام شد

از 1 الی 5 متر مکعب ماهانه 20هزارریال
از 5 تا 10 متر مکعب ماهانه 30هزارریال
از 10 تا 15 متر مکعب ماهانه35هزاریال
از 15 تا 20 متر مکعب ماهانه50هزارریال
از 20 متر مکعب به بالا ماهانه60هزارریال

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

طی حکمی از سوی هاشم امینی مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.
معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از جمله مسئولیت‌های رضا عطایی در این شرکت بوده است.
ضمنا در این حکم، از زحمات مهندس رضا نعیمی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • اطلاعیه قطع آب در هفتکل