Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبلغ 100 هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای توسعه بخش کشاورزی و نیز احداث و توسعه گلخانه، صنایع کوچک تبدیلی و تکمیلی به متقاضیان استان پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: مبلغ 100 هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای پرورش و نگهداری دام سبک و سنگین، بلدرچین ، بوقلمون ، شتر مرغ ، آبزیان، نیز احداث و توسعه گلخانه، صنایع کوچک تبدیلی و تکمیلی به متقاضیان استان پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید جمال سجادی پورافزود: نحوه پرداخت وام حداکثر 2 هفته آینده ابلاغ خواهد شد.
وی گفت امسال برای فعالیت آبیاری تحت فشار بارانی و قطره ای در استان، 960 میلیارد ریال و در بخش مکانیزاسیون 350 میلیارد ریال بودجه در نظر گرفته شد ه است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت : پرونده مباشرت و حمل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل به ارزش پنج میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال برای تبعه عراقی به عنوان راننده تریلر حامل کالای قاچاق در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه با توجه به مستندات، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته شاهی با گزارش پلیس آگاهی قصرشیرین پیرامون کشف سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت