Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در اصفهان، شنبه هفته آینده همزمان با سراسر کشور و با سخنرانی تولید مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، جعفر عسگری پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی ستاد برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان با اشاره به گزافه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا، اظهار داشت: شرایط کنونی کشور و منطقه حساسیت‌های خاص خود را دارد و یکی از دلایل گزافه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا نیز شکست‌هایی است که به صورت پی‌در‌پی از نظام جمهوری اسلامی و تفکر شیعه خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 13 آبان نماد وحدت و یکپارچگی بوده که مواضع تمام مسئولان نیز در مقابله با استکبار و عدم اعتماد به دشمن یکسان و همسو است، در این راستا حضور در صحنه‌ها نیز دستاوردهای زیادی برای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران داشته که نباید از این دستاوردها غافل شویم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان پیرامون استکبار ادامه داد: تحریم‌ها، حمله به هواپیماهای غیر نظامی، کشتار مردم مظلوم مسلمان منطقه و فشارهای داخلی از جمله‌ اتفاقاتی است که در گذشته و در حال حاضر وجود داشته و لازم است که نظام را در برابر استکبار بیمه کنیم.

وی تصریح کرد: اگر عملکردها و روشنگری‌ها به نحوی سبب عدم حضور جمعیت در صحنه‌ها شود، شعار آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند نیز محقق نمی‌شود و این در حالی است که ترس کنونی آمریکا از حضور همیشگی مردم در صحنه‌ها است.

عسگری درباره حضور پرشور مردم در صحنه‌ها بیان کرد: نشانه عصبانیت دشمن حرکت صحیح ماست، در این راستا درک شرایط کنونی منطقه نیز می‌طلبد که با احساس مسئولیت کامل در صحنه‌ها حضور داشته باشیم که حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و روحانیون نیز دارای اثرات مثبت است.

وی با اشاره به ستاد برگزاری 13آبان اظهار داشت: ستاد برگزاری 13 آبان از 11 کمیته تشکیل شده که بدین وسیله با بهره‌مندی کامل حق مطلب ارائه شود، این در حالی است که این مراسم‌ها خود نظیر یک کلاس درس هستند که سبب ایجاد بصیرت در میان ملت شده و این تاثیرات نیز نباید نادیده گرفته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: راهپیمایی یوم الله 13 آبان شنبه هفته پیش‌رو همزمان با سراسر کشور در ساعت 9:30 و در میدان انقلاب اسلامی آغاز شده که در طول این مراسم نیز برنامه‌ها با محوریت دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی درباره مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان تصریح کرد: راهپیمایی 13 آبان با سخنرانی حجت‌الاسلام رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران از میدان انقلاب، خیابان کمال اسماعیل و خیابان پاسداران (باغ گلدسته) به سوی چهارراه آمادگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R41346/P41362/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مردم تونس ساعتی قبل یک راهپیمایی گسترده در پایتخت این کشور به مناسبت روز جهانی کارگر و همچنین اعلام حمایت خود از ساکنان مظلوم نوار غزه برگزار کردند.

این راهپیمایی در میدان النضال واقع در پایتخت تونس برگزار شد.

شهروندان لبنانی نیز با حضور در خیابان‌های بیروت پایتخت این کشور و برگزاری یک راهپیمایی گسترده حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

این راهپیمایی بنا به دعوت اتحادیه کارگران لبنان و به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد.

روز گذشته نیز دانشگاه‌های لبنان در حمایت از ساکنان نوار غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شاهد برگزاری تحصن‌های دانشجویی بود.

این تحصن‌ها بنا به دعوت نهادهای دانشجویی در دانشگاه آمریکایی بیروت، دانشگاه لبنانی آمریکایی شاخه بیروت، تمام شاخه‌های دانشگاه بیروت العربیه، دانشگاه بین المللی لبنان شاخه‌های بیروت و البقاع، دانشگاه الحدت، دانشگاه القدیس یوسف در بیروت، دانشگاه هایکازیان و دانشگاه روح قدیس برگزار شد.

جمعی از دانشجویان دانشگاه آمریکایی لبنان روز گذشته در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

کد خبر 6094117

دیگر خبرها

  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان