Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد پنجعلی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات، در خصوص اخطار AFC به باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی طلبکاران خود اظهار داشت: متأسفانه هنوز خبر خوشی به دست ما نرسیده است. نهایت ماجرا این است که ما از آسیا حذف می شویم اما اگر این اتفاق رخ داد باید درس بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم چنین چیزی اتفاق نیفتد ولی باید به این موضوع هم فکر کنیم که اگر محروم شدیم همه چیز درست می شود یا دوباره اخطارها را سرسری و شوخی می گیریم و کار به اینجا می کشد.

وی ادامه داد: به نظر من چنین شوکی برای فوتبال ما لازم است. نهایتا ما یک سال محروم می شویم اما اگر درس بگیریم به نفع مان است وگرنه وضعیت ما همیشه همین طور می ماند. در حال حاضر تمام باشگاه های ما به طلبکاران داخلی و خارجی بدهکار هستند چون همه چیز را شوخی گرفته اند. دلیلش هم این است که باشگاه های ما دولتی هستند و درآمدزایی هم ندارند. مدیران هم مدام عوض می شوند و هیچ کس پاسخگو نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بدهی های پرسپولیس مربوط به چندین سال قبل است و پس از گذشت سال ها به مدیریت کنونی رسیده است. این مدیریت هم برود بدهی ها برای مدیران بعدی باقی می ماند. متأسفانه مدیران عامل باشگاه ها توسط دولت انتخاب می شوند، در حالی که باید از دل فوتبال باشند. همچنین ما باید حق پخش، بلیت فروشی و تبلیغات را مثل همه جای دنیا به باشگاه ها بدهیم.

پنجعلی درباره وعده وزیر ورزش و جوانان مبنی بر تحقق خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در دولت فعلی گفت: امیدوارم این اتفاق رخ دهد ولی بعید می دانم چنین چیزی اتفاق بیفتد چون یکی از مسائل مهم ما حق پخش است. باور کنید من در هامبورگ و مونیخ نمی توانستم بازی های این تیم ها را ببینم. باید کارت می خریدیم تا بتوانیم بازی ها را ببینیم. حتی در انگلیس موفق به تماشای بازی های لیگ جزیره نشدیم. اگر این مجوز صادر شود فوتبال ما نجات پیدا می کند وگرنه بعید می دانم راه نجاتی باشد.

وی با اشاره به بی توجهی به فوتبال پایه خاطرنشان کرد: متأسفانه ما در حال حاضر فوتبال پایه نداریم. من 22 سال است که آکادمی دارم. آکادمی باید شبانه روزی در اختیار باشگاه باشد. در فوتبال اروپا بازیکنان در تمام ساعات روز در اختیار باشگاه هستند و تنها آخر هفته می توانند خانواده خود را ببینند. ما اصلا چنین چیزی نداریم. 3 روز تمرین در هفته که برای بچه کافی نیست. هیچ کس نمی تواند ادعا کند در ایران آکادمی حرفه ای ندارد. مشکلات فوتبال ما زیاد است. اگر می خواهیم مشکلات درست شود فونداسیون باید تغییر کند و تفکر حرفه ای حاکم شود و مدیریت یک باشگاه از دل مردم خارج شود. کسانی هستند که توانایی انجام کار را دارند اما از آنها استفاده نمی شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: بارسلونا، بایرن مونیخ و رئال مادرید درآمدهای نجومی دارند و بازیکنان خوب هم جذب می کنند اما با این وجود در رده آکادمی هم فعالیات جدی دارند. ما متأسفانه فقط حرف می زنیم. این همه استعداد در کشور داریم ولی در جایگاهی قرار داریم که جایگاه واقعی فوتبال ما نیست.

604

محمد پنجعلی پنجعلی پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان حذف پرسپولیس از آسیا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟

فوتبال ایران در لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا یک سهمیه مستقیم خواهد داشت که قهرمان جام حذفی یکی از این چهار سهمیه را کسب می‌کند.

به گزارش مشرق، مسعود زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای امروز (دوشنبه) به شکل رسمی تعداد سهمیه ایران در رقابت‌های آسیایی را مشخص کرد. بر همین اساس، لیگ برتر ایران در لیگ نخبگان ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم باشگاه‌های آسیا یک سهمیه خواهد داشت تا ۳ تیم نخست لیگ برتر و قهرمان جام حذفی این سهمیه‌ها را کسب کنند.

پیش از این قهرمان جام حذفی، یک سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص می‌داد اما حالا با تغییر فرمت رقابت‌های آسیایی، وضعیت سهمیه حاصل از قهرمانی در جام حذفی به ابهام تبدیل شده است.

در همین راستا مشخص شد که قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را کسب می‌کند. به عبارت ساده‌تر، دو سهمیه مستقیم لیگ نخبگان به تیم‌های اول و دوم لیگ برتر، یک سهمیه پلی‌آف به قهرمان جام حذفی و تک سهمیه سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم سوم لیگ برتر خواهد رسید.

البته در صورت کسب سهمیه یکی از تیم‌های حاضر در جام حذفی از طریق لیگ برتر و قهرمانی آن تیم در جام حذفی، سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان به آن تیم می‌رسد تا سهمیه مستقیم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم چهارم لیگ برتر برسد.

دیگر خبرها

  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • ببینید | واکنش شمسایی به شوخی با او در سریال نون خ
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • جام ملتهای فوتسال آسیا | ازبکستان سوم شد
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس