Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@14:12:38 GMT

گل‌محمدی: هیچ صحبتی برای جذب بیرانوند نداشته‌ایم

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۳۰۱۹

گل‌محمدی: هیچ صحبتی برای جذب بیرانوند نداشته‌ایم

رکنا: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی عنوان کرد ذوب آهن می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی لیگ هفدهم باشد.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران با تبریک روز مربی به‌تمامی مربیان کشور به سوالات پیرامون این دیدار پاسخ داد.
ذوب آهن می تواند مدعی قهرمانی باشد
بازی حساسی در پیش داریم که برای هر 2 تیم بازی سختی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب آهن کادر فنی و مهره‌های خوبی دارد که می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.
روز سختی مقابل ذوب آهن داریم
از لحاظ مصدومیت بازیکنان مشکلات زیادی داریم و فکر می‌کنم روز سختی خواهیم داشت ولی تلاش می‌کنیم به 3 امتیاز بازی برسیم و چیزی که باعث دلگرمی ماست حضور پرشور هواداران خواهد بود تا کمبودهای ما را با حضورشان جبران کنند.
چمن یادگار امام مشکل دارد
چمن استادیوم یادگار امام مشکلاتی دارد که بازی کردن در این چمن برای ما خیلی سخت است. انجام کارهای تاکتیکی در بازی‌های خانگی خیلی سخت است و بی‌توجهی زیادی به این چمن انجام می‌شود که بعد تمرین ما امروز یک تیم دسته اولی در این زمین تمرین می‌کند و روز چهارشنبه هم در این زمین بازی می‌کند که کیفیت این زمین از بین می‌رود.
کیفیت زمین تمرین از یادگار امام بهتر است
ما باید چند ماه بعد در این زمین آسیایی بازی کنیم. کیفیت زمین اختصاصی از یادگار بهتر است و دوست داشتیم در این زمین بازی کنیم که با توجه به فشاری که سال گذشته روی زمین ما آمد کیفیت این چمن هم کاهش یافت. تشکر می‌کنم از مسئولان سپاه عاشورا که زمین تمرینی در اختیار ما گذاشتند و اگر زمین به ما نمی‌دادند نمی‌دانستیم کجا باید تمرین کنیم.
مسئولان ما را تنها نگذارند
ما مشکلات زیادی در زمینه بازیکن و ورزشگاه داریم و تنها دارایی ما هواداران هستند و امیدوارم شرمنده آن‌ها نشویم. تا جایی که در توان داریم تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم که مسئولان هم نباید ما را تنها بگذارند. ما در زمینه بدهی‌ها فشار زیادی تحمل کردیم و اگر آجورلو نبود نمی‌دانم چه بلایی سر تیم می‌آمد. تشکر می‌کنم که در وضعیت اقتصادی فعلی بودجه‌هایی کسب کردند و بدهی‌های چندمیلیاردی را پرداختند کردند.
پنجره نیم فصل رد می شود
پنجره نقل و انتقالاتی ما نیم‌فصل باز می‌شود و محرومیت ما بدون شک پایان می‌یابد و می‌توانیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم. بنابراین جای نگرانی در این زمینه نیست.
مقابل ذوب آهن انگیزه زیادی دارم
طبیعت فوتبال است که وقتی مقابل تیم سابق بازی می‌کنی باانگیزه بیشتری بازی کنی و این خود باعث استرس می‌شود و من در این مورد با بچه‌ها صحبت نمی‌کنم. قلعه‌نویی در این تین زحمات زیادی کشیده و از هواداران می‌خواهم چیزی جز تشویق و احترام در بازی فردا نبینیم. دوست دارم بازی فنی‌ای شاهد باشیم تا تماشاگران از بازی لذت ببرند. امیدوارم در پایان بازی هم هواداران ما خوشحال از ورزشگاه بیرون بیایند.
بازیکنان مصدوم ما شرایط بازی در 90 دقیقه را ندارند
بازیکنان مصدوم ما شرایط بازی در 90 دقیقه را ندارند. آنها در هفته گذشته در تمرینات گروهی بودند، اما اینکه بخواهند به‌عنوان بازیکن اصلی به میدان بروند یا خیر، جای سوال دارد. محروم نداریم، اما مصدومان‌مان واقعاً زیاد است که این موضوع کار ما را سخت می‌کند. نصرآزادانی هم مشکلی ندارد و می‌تواند بازی کند.
تمام تلاشمان را برای بخشش کیانی انجام می دهیم
باشگاه پیگیری‌های لازم را برای بخشش کیانی انجام می‌دهد و به فدراسیون هم نامه نوشتیم. تمام تلاشمان را برای بخشش کیانی می‌کنیم.
شریفی به سپاهان بر می گردد
برای رضایت‌نامه شریفی به سپاهان نامه زدیم که با مخالفت این باشگاه مواجه شده و کرانچار خواهان این بازیکن است که در تیم فصل این بازیکن به سپاهان بازمی‌گردد.
امیدوارم شرایط سخت فعلی را پشت سر بگذاریم
بچه‌ها خوب کار می‌کنند و کادر فنی تلاش می‌کند تا ازنظر جسمی شرایط خوبی داشته باشیم. ما نگران این هستیم که 4 روز قبل در جام حذفی 120 دقیقه بازی کردیم ولی بچه‌ها جوان هستند و به دنبال پیشرفت هستند و با همه توان بازی کرده و تمامی تلاششان را در زمین می‌کنند. این بچه‌ها باعث افتخار ما هستند و امیدوارم شرایط سخت فعلی را با تلاش آن‌ها پشت سر بگذاریم.
صحبتی در مورد جذب بیرانوند نداشته ایم
تاکنون صحبتی درباره جذب بیرانوند یا بازیکن دیگری به عنوان سرباز نشده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند که  سرخپوشان تغییراتی را در ترکیب تیم خود خواهند داشت.  

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با وجود اینکه چند روز پیش گچ دستش را باز کرد، اما هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. به نظر می‌رسد امیر رفیعی به جای بیرانوند درون دروازه سرخپوشان قرار بگیرد. البته احتمال دارد که بیرانوند در آخرین لحظات جانشین رفیعی در درون دروازه سرخپوشان پایتخت شود.  

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی با تیم صنعت نفت آبادان مصدوم شده بود، با تلاش پزشکان آسیب دیدگی اش برطرف شده است و مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد. همچنین دانیال اسماعیلی فر هم به خاطر محرومیت انضباطی در این بازی حضور ندارد و به احتمال زیاد وحدت هنانوف جای اسماعیلی فر در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار می‌گیرد.  

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تیم سپاهان به شرح زیر است.

امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان
  • بیرانوند ستون پرسپولیس است ولی خلاء او حس نمی‌شود!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد