Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ایلام گفت: بلوار خلیج فارس ایلام پرترددترین مسیر در مهران است که نقش مهمی در ترافیک و روانی ترافیک برای تردد زائران دارد.

طالب صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: به متظور روانی ترافیک و تسریح در تردد زائران و جلوگیری از ائتلاف وقت آنان بلوار خلیج فارس ایلام آماده و ضمن آسفالت مجدد برای زائران مهیا شده است و تردد از این بلوار که به کمربندی ایلام متصل است راه ایلام به مهران را کوتاه و کم خطر می کند و تردد آن روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ایلام بیان کرد: علاوه بر آن که شهرداری به عنوان یکی از اعضای ستاد اربعین با شرکت در جلسات متعدد و هماهنگی با ستاد و کمیته‌های گوناگون مردمی، فرهنگی و غیره وظایفی را بر عهده گرفت که عمده آن آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای ایجاد دو مجتمع ایستگاهی صلواتی در میادین قرآن و ارغوان به‌عنوان مبادی ورودی و خروجی شهر بوده است که این امور محوله به نحو مطلوب انجام پذیرفتند.

وی همچنین افزود: شهرداری هر ساله علاوه بر ماموریت‌های محوله خود راسا اقدام به برپایی ایستگاه‌های صلواتی جهت استقبال از زائران کرده است که امسال نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شهرداری با تمام توان اقدام به ایجاد دو ایستگاه صلواتی در مبادی ورودی و خروجی شهر ایلام میکند.

صادقیان گفت: در این دو موکب با غذاهای گرم و امکانات ضروری مورد نیاز از کلیه مهمانان حسینی پذیرایی به‌عمل می آید و نیز به میمنت قدوم مبارک میهمانان عزیز نسبت به گلکاری، چمن کاری و فضاسازی شهر جهت تسهیل تردد زائران اقدامات لازم صورت پذیرفته است.

انتهای پیام

R1357/P1357/S6,52,57,68/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد از ابتدای محور کرج - چالوس (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات عمرانی ممنوع بوده و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا ساسانی و محدوده مهرویلا

- ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پل حصارک تا امامزاده طاهر

- ترافیک سنگین در محور تهران – شهریار در برخی از مقاطع

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده رضی آباد

محورهای مسدود غیرشریانی

هشتگرد – طالقان

کمربندی جدید خرانق – یزد

اسپکه – بمپور

یزد – دربید

حاجی آباد – آهنگران

گلشن – سراوان

محور دارای انسداد فصلی پونل – خلخال محدودیت‌های تردد "کارگاه جاده ای مهم (منجر به انسداد) " در استان البرز، محور کرج - چالوس (محدوده کندر) به دلیل انجام عملیات عمرانی (فنس کشی سنگ) از کیلومتر ۱ تا ۶ و مورخ نهم اردیبهشت تا یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع بوده و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود. کد خبر 748531

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری