Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی سهم استان مرکزی را از طرح اشتغال فراگیر دولت 10 هزار شغل عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در کارگروه اشتغال استان مرکزی که عصر روز یکشنبه برگزار شد، گفت: دولت بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی امسال ایجاد 970 هزار شغل را در کشور دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرداخت حدود 300 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال در استان مرکزی

آقازاده سهم استان مرکزی را از طرح اشتغال فراگیر برای امسال 10 هزار نفر عنوان کرد و افزود: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی 291 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضایان پرداخت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری جلسات به این شکل نمی‌تواند تحول ایجاد کند و سیاست های اقتصاد مقاومتی محقق نمی‌شوند، افزود: باید جلسات را به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اجرا کنیم که به صورت کارآمدتر اجرا شود.

استاندار مرکزی اظهار کرد: برای دستیابی به اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که شاهد موازی‌کاری‌های موجود در دستگاه‌ها نباشیم.

سهم استان مرکزی از اشتغال‌زایی ۱۰ هزار فرصت شغلی است

محمدتقی هزاوه آبایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت طرح اشتغال فراگیر را در دستور کار خود قرار داده است و در این طرح 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت خواهد شد.آبایی افزود: براساس تبصره 18 برنامه بودجه امسال طرح اشتغال فراگیر مصوب و سهم‌ دستگاه‌ها مشخص و ابلاغ شده است. که در این طرح سهم استان مرکزی ایجاد 10 هزار شغل با اختصاص 291 میلیارد تومان تسهیلات پیش بینی شده است.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغال فراگیر به 15 رسته شغلی اولویت‌دار پرداخت می‌شود، اظهار کرد: کشت گلخانه ای، معادن، صنایع دستی، فناوری اطلاعات، خدمات گردشگری، الیاف مصنوعی، صنایع تبدیلی و ... به عنوان رسته های اولویت دار انتخاب شده اند.

پرداخت 70 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد استان مرکزی

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: امسال 43 میلیاردو 500 میلیون تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد استان اختصاص یافته است که این میزان نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است.

موسی‌نژاد با اشاره به اینکه تاکنون 19 درصد از تسهیلات پرداخت شده است، اظهار کرد: تاکنون 7 میلیارد تومان از تسهیلات پرداخت شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون یک هزار و 529 طرح برای دریافت 25 میلیارد تومان تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند و در نهایت 479 طرح موفق به دریافت تسهیلات شدند.

پرداخت تسهیلات به 27 درصد از طرح‌های اشتغالزایی بهزیستی

بهروز رفیعی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: امسال 20 میلیاردو 100 میلیون تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال افراد تحت حمایت بهزیستی استان اختصاص یافته است که این میزان نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است.

رفیعی با بیان اینکه تاکنون 27 درصد از این تسهیلات پرداخت شده است، اظهار کرد: تاکنون 204 طرح، موفق به دریافت سه میلیارد تومان تسهیلات شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مددجویانی که تسهیلات را دریافت می‌کنند همچنان تا دو سال دیگر تحت پوشش سازمان بهزیستی خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۲۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک رضازاده در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان، رویکرد مطلوب و شایسته نهاد عزت آفرین کمیته امداد است و باید با اشتغال و تولید ثروت وابستگی‌ها را به این نهاد کاهش داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را با نگاه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد شاهد بودیم که امسال نیز با نگاهی از سر خیرخواهی، باید موانع و مشکلات را رفع و به اشتغال فراگیر مددجویان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل کمر همت بست.

رضازاده گفت: در شان نظام اسلامی نیست که هر سال بر تعداد جمعیت تحت حمایت خود بیفزاییم بلکه بهتر است با راهکارهای منطقی و درست در حذف فقر از چرخه زندگی مردم همت کنیم.

منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم، امروز در مباحث اقتصادی و معیشتی خلاصه می‌شود و بهتر است با کنار گذاشتن روش‌های غلط گذشته سیاست بهبود معیشت مردم را با حفظ شان و عزت آنها مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در کنار بانک‌های عامل در صدور مجوزهای اشتغال و کارآفرینی، باید تسهیل‌گری کرد تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و به بهبود معیشت مردم به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر کمک کنیم.

کد خبر 6088840

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد