Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@04:23:41 GMT

برق رسانی مسکن مهر بسیار ضعیف است

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۶۸۰۳

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با تکذیب خبر اداره کل برق استان تهران مبنی بر تامین برق مسکن مهر پرند، گفت: ۵ هزار واحد آماده تحویل، نیازمند اتصال شبکه برق است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سیدعلی‌اکبر طاهری در پی انتشار خبری مبنی بر تأمین برق مسکن مهر پرند، ضمن تکذیب این خبر اظهار کرد: با وجود جلسه دو هفته گذشته مسئولان استانداری در خصوص شبکه برق شهر جدید پرند و بازدید از این منطقه، اما تا به امروز نه برق واحدها و نه برق سه فاز بخشی از سایت‌ها برای استفاده از آسانسورها تامین نشده که از آن‌ها درخواست کردیم هر چه سریعتر این کار را انجام دهند تا بتوانیم این واحدها را آماده کنیم و در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون کنتورها و انشعابات به دلیل این مشکل، نصب و متصل نشده اند، افزود: همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان بسیار ضعیف است و در شهر جدید پرند ابنیه‌ها آماده است و ۴ تا ۵ هزار واحد آماده تحویل است که نیازمند اتصال شبکه برق است تا پس از محوطه سازی و آسفالت معابر به مردم تحویل دهیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اشاره به صحبت‌هایی مبنی بر اتصال انشعابات برق تا پایان امسال گفت: بدقولی‌ها باعث شده نسبت به متقاضیان نیز بدقولی کنیم و پروژه‌ها تا پایان سال تمام نشود و به سال آینده به دلیل در پیش بودن فصل سرما و محوطه سازی موکول می‌شود، زیرا تنها یک تا دو ماه برای محوطه سازی فرصت داریم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان اداره برق در حال حاضر باید برای نصب کنتورها و اتصال انشعابات اقدام کنند، تصریح کرد: سه تا ۴ ماه آینده اگر این فعالیت‌ها آغاز شود باعث تحویل واحدها به سال آینده خواهد شد.

طاهری درباره تعداد واحدهای مسکن مهر در شهر جدید پرند گفت: نزدیک به ۷۰ هزار واحد در پرند تحویل شده یا در حال تحویل است و از ۲۵ هزار واحد باقی مانده نیز نزدیک ۷ هزار واحد فاقد متقاضی است و ۴ تا ۵ هزار واحد نیز با مشکل سازمان‌های خدمات رسان از جمله اداره برق روبه رو است و به علت بودجه و اعتبارات این روند بسیار کند طی شده است.

گفتنی است صبح امروز رضا تیموری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران از تأمین کامل برق سایت های مسکن مهر پرند و پردیس خبر داده و گفته بوده: هیچ واحد مسکن مهری در این استان وجود ندارد که برق دریافت نکرده باشد و تا پایان امسال نیز این شرکت، برق واحدهای مسکن مهر در حال ساخت استان تهران را تأمین خواهد کرد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سیدجمال جوادیان در این خصوص اظهار داشت: با تلاش کارکنان واحد ثبتی، سند ۱۱۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن اشکذر به رئیس اداره مسکن و شهرسازی این شهرستان تحویل داده شد.
وی افزود: خوشبختانه با تلاش جهادی و برنامه مختلف همچون طرح نذر خدمت، پرونده یکساله نهضت ملی اشکذر بسته شد.
رئیس واحد ثبتی اشکذر خاطرنشان کرد: سال گذشته هم اقدامات بسیار خوبی در بخش‌های مختلف این شهرستان همچون کاداستر زراعی و صدور اسناد بنا‌های تاریخی از جمله صدور سند کاداستری قلعه ابراهیم آباد با قدمت ۸۰۰ سال یا ۷۰۰ سال انجام شد که امیدواریم امسال هم روند رشد فعالیت‌ها ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • (ویدئو) متروی پرند تعطیل شد؟
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد