Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن در دهه اخیر به جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی روی آورده است اظهار داشت: نظام با دشمنان اسلام در دو جبهه جنگ نرم و سخت مبارزه می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان عصر امروز (8 آبان) در دیدار با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در رشت اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی را از منابع ایران اسلامیکوتاه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا توطئه های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران به کار بسته است، گفت: تحمیل جنگ هشت ساله بخشی از خسارت‌های تحمیل شده از سوی دشمنان اسلام به ایران است.

 

 امام جمعه رشت خاطرنشان ساخت: دشمن در دهه اخیر به جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی روی آورده است.

 

وی اذعان کرد: با وجود جنگ افروزی‌های استکبار در عراق و سوریه می‌توان گفت نظام با دشمنان اسلام در دو جبهه جنگ نرم و سخت مبارزه می‌کند.

 

قربانی افزود: بیشتر حوادثی که در نقاط مختلف دنیا مانند میانمار رخ می‌دهد بر اثر جهالت است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه وهابیت و داعش از جهل مردم سوء استفاده می‌کنند، گفت: اینها خودشان هم از طرفی به احکام خداوند جاهل هستند.

 

وی با بیان اینکه انبیا در درجه اول برای آگاهی بخشی به مردم مبعوث شدند، گفت: هدف قیام امام حسین (علیه السلام) هم از بین بردن جهل  مردم و اصلاح امور امت اسلام بود.

 

قربانی به ظهور 170 مکتب در دنیا اشاره کرد و گفت: اگر مردم درک و شعور خود را به کار می گرفتند سراغ شیطان پرستی و بت پرستی نمی‌رفتند.

 

وی با تاکید بر ضرورت از بین بردن جهالت در جامعه، گفت: متاسفانه صاحبان قلمی که حقایق را تبیین کنند در دنیای امروز کم هستند.

 

امام جمعه رشت خاطرنشان ساخت: توسعه فضای مجازی و اینترنتی شدن معارف هم برای انسان علم نمی آورد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: باید برای کسانی که تحت تاثیر مکاتب مختلف قرار گرفته اند خوراک فکری و فرهنگی تهیه کنیم.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد: مقاومت اسلامی لبنان از تهدید‌های دشمنان هراسی ندارد و تهدید‌های دشمن نمی‌تواند نیرو‌های مقاومت را از حمایت مردم فلسطین باز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شیخ «محمد یزبک» در نشست فکری که حوزه «الامام المنتظر» در بعلبک به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار کرد، گفت: استقامت و پایداری مردم فلسطین و مقاومت آنها پس از گذشت بیش از ۷ ماه جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه نشان دهنده این است که به رغم کشتار و ویرانی توسط این رژیم، پیروزی در راه است.

او تصریح کرد:گسترش جنگ به نفع رژیم صهیونیستی نیست و جنگ در غزه باید متوقف شود.

 

دیگر خبرها

  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود