Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی امتداد نیوز، بررسی آمار سامانه معاملات املاک و مستغلات نشان می‌دهد بیشترین قیمت هر مترمربع زیربنای واحد مسکونی در مناطق 22 گانه پایتخت مربوط به منطقه یک با 10 میلیون و 259 هزار تومان است.

در منطقه ۳ متوسط قیمت هر مترمربع زیربنای واحد مسکونی۸ میلیون و ۳۹۱ هزار تومان و در منطقه ۲ بالغ بر ۷ میلیون و ۸۸ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در منطقه ۶ و ۵ به ترتیب ۶ میلیون و ۵۲۱ هزار تومان و ۵ میلیون و ۴۳۷هزار تومان است. در مناطق ۴، هفت و ۸ متوسط قیمت تقریبا با هم یکسان است و به ترتیب ۴ میلیون و ۹۱۴ هزار تومان، ۴ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۴ میلیون و ۵۰۸ هزار تومان است.

همچنین در مناطق ۹، ۱۰، ۱۲،‌11، 13، 14 و 15 متوسط قیمت هر مترمربع زیربنای واحد مسکونی به ترتیب 3 میلیون و 205 هزار تومان، 3میلیون و 29 هزار،‌3 میلیون و 392 هزار، 3 میلیون و 116 هزار، 4 میلیون و 273 هزار، 3 میلیون و 566 هزار و 2 میلیون 767 هزار تومان است.

قیمت هر مترمربع زیربنای واحد مسکونی ۱۶، ۱۷، ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ نیز به ترتیب معادل ۲ میلیون و ۷۱۷ هزار تومان، ۲ میلیون و ۵۹۹ هزار، ۲ میلیون و ۸۳۹ هزار،‌2 میلیون و 624 هزار،‌3 میلیون و 381 هزار و 4 میلیون و 165 هزار تومان است.

در نهایت نیز قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در منطقه ۱۸ به عنوان ارزانترین منطقه پایتخت ۲ میلیون و ۲۷۴ هزار تومان است.

انتهای پیام/

 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد

هاشمی در حاشیه بازدید از روند احداث طرح‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان، گفت: با حضور آیت الله رئیسی، رییس جمهور، جشن واگذاری زمین به واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت در قالب طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد و بیش از یکهزار و ۱۵۷ قطعه زمین به صورت رایگان در اختیار افراد واجد شرایط استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اجرای بخشی از طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان، ادامه داد: این طرح اکنون با کیفیت و سرعت، در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان
  • قیمت مسکن در یوسف آباد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان
  • ببینید | قیمت‌های عجیب واحدهای مسکونی در افغانستان
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد