Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-07@23:42:34 GMT

اعزام انسان به فضا متوقف شده است / بودجه نداریم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۲۵۷۵

خرداد:محسن بهرامی گفت: در حال حاضر زیرساخت‌های فنی، بودجه و برنامه ریزی اعزام انسان به فضا وجود ندارد و باید با حرکتی بزرگ و ملی آماده تامین نیازهای این پروژه شد.
به گزارش خرداد ،محسن بهرامی، رئیس سازمان فضایی ایران در بازدید از غرفه ایلنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به پروژه اعزام انسان به فضا در ایران گفت: پروژه‌ای با نام اعزام انسان به فضا وجود ندارد بلکه یک پروژه با تامین مالی از سوی سازمان عطف به منظور اعزام انسان به فضا چند سال قبل وعده داده شده است که به دلیل سنگینی و دراز مدت بودن این پروژه، فعلا متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان فضایی ایران با بیان این که اعزام انسان به فضا یکی از اولویت‌های فضایی ایران است، گفت:‌ سندی برای شورای عالی فضای مجازی توسط سازمان فضایی ایران آماده شده تا اعزام انسان به فضا یکی از پروژه‌های فضایی ایران باشد و برای این پروژه برنامه ریزی طولانی و بودجه در نظر گرفته شود.
 بهرامی تاکید کرد: اعزام انسان به فضا یک پروژه طولانی مدت است و در مدت یک یا دو سال محقق نمی‌شود. در سند فضایی ایران ذکر شده است که تا سال 1404 در ایران انسان به فضا اعزام شود به همین منظور در صورت فراهم شدن بودجه و زیرساخت‌های مورد نیاز ممکن است تا انسان از ایران به فضا اعزام شود .
وی در رابطه با پروژه اعزام انسان به فضا خاطر نشان کرد:‌ در حال حاضر زیرساخت‌های فنی، بودجه و برنامه ریزی اعزام انسان به فضا وجود ندارد و باید با حرکتی بزرگ و ملی آماده تامین نیازهای این پروژه شد.

برچسب ها: محسن بهرامی ، صنعت فضایی ، رئیس سازمان فضایی ، اعزام انسان به فضا

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اداره کل دارو منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال حضور محمد پیکان‌پور مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در سازمان برنامه و بودجه، غلامحسین صادقیان از سوی سیدحیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو، به عنوان سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو منصوب شد.

پیکان‌پور در روزهای گذشته به عنوان رئیس اداره سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه منصوب شده است.

کد خبر 6099895 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سرپرست اداره کل دارو منصوب شد
  • علم جدیدی به نام پزشکی فضایی شکل گرفته است
  • توجه به اصلاح بودجه سازمان غذا و دارو تا ۱۸۰ همت
  • ایران و فائو در زمینه تولید زعفران پروژه جدید امضا کردند
  • دور سوم مسابقات فضایی در قرن بیست و یکم آغاز می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • ۷۴۴ هزار شرکت غیرفعال در کشور داریم/ فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • پردازش انسان‌گونه داده‌ها با استارت‌آپ «هوش فضایی»