Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمدرضا خباز استاندار سمنان گفت: تغییر الگوی آبیاری برای کشاورزانی که بیش از نیم قرن با روش های سنتی زمین خود را آبیاری کرده نیازمند برنامه ریزی و آموزش است .

 

استاندار سمنان اظهارداشت : با توجه به این که کشور ما دارای کمبود منابع آبی و خشکسالی است و میزان بارندگی سالانه کاهش یافته، استفاده بهینه از منابع موجود و تغییر الگوی آبیاری بخش کشاورزی امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بر انسداد چاه های غیرمجاز و مهار آب های هرز در استان برای رفع بخشی از مشکل کم آبی تاکید و افزود : در چند سال گذشته تعداد چاه آب کشاورزی غیر مجاز به حداقل رسیده و سمنان در این بخش نسبت به سایر استان ها در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

 

محمد رضا خباز نصب کنتورهای هوشمند و فهام را یکی از راه کارهای مدیریت منابع آبی استان برشمرد و تصریح کرد : استان سمنان در این بخش اقدامات خوبی انجام داده و بنا بر گزارش رسیده عمده چاه های آب کشاورزی مجهز به کنتورهای هوشمند و حجمی شده است.

 

استاندار سمنان با بیان این که همدلی و همزبانی قابل توجه ای برای رفع مشکل کم آبی و خشکسالی در استان وجود دارد،بیان داشت : در بحث تأمین و استفاده بهینه از منابع آب در این استان نیازمند هم افزایی و همراهی مردم در همه بخش ها و دستگاه های اجرایی مرتبط هستیم ضمن این که می توانیم نسخه جدیدی برای حل بحران آب تهیه و ارایه شود.


انتهای پیام / ذ


همدلی برای رفع مشکل کم آبی و خشکسالی در استان سمنان وجود دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ نوشت: «امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم؛ از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند، تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی سموعی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره شایعاتی مبنی بر تغییر محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی نوشت:

«شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم.

آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام

امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»


کد خبر 748600

دیگر خبرها

  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود