Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@03:23:37 GMT

نبود مدیریت واحد شهری از مشکلات شهرداری ها است

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۵۱۸۴

نبود مدیریت واحد شهری از مشکلات شهرداری ها است

معاون استاندار کردستان از نبود مدیریت واحد و یکپارچه شهری بعنوان یکی از معضلات اصلی شهرداری ها در اداره شهر نام برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرباباخبر؛ مهندس قادری ظهر دیروز در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان بانه که با محوریت معارفه شهردار جدید این شهر و در محل فرمانداری بانه برگزار شد اظهار داشت: امروزه نبود مدیریت واحد و یکپارچه شهری از مهمترین مشکلات شهرداری ها در اداره شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حال حاضر پراکندگی و تفرقی که در مدیریت شهری از لحاظ ارائه خدمات شهری در سیستم اداری وجود دارد کار شهرداری ها را در مدیریت واحد شهری با مشکل مواجه ساخته است.

قادری همچنین تعرض به حریم شهرها در استان کردستان و بویژه شهرستان بانه را یک تهدید برای آینده این استان و شهر بانه محسوب می شود.


معاون استاندار کردستان، افزود: حریم شهرها شامل اراضی کشاورزی که در طراحی و توسعه شهری برای آیندگان پیش بینی شده است از جمله حریم هایی است که امروز مورد تهدید واقع شده است.

مهندس قادری حراست و نگهداری از این حریم ها که نقش بسزایی در رونق تولید محصولات کشاورزی دارد را وظیفه همه نهادها بویژه شهرداری ها عنوان کرد و به ضرورت حفاظت از آن تاکید نمود.

وی از عرصه شهرداری ها بعنوان یک عرصه مهم در مدیریت شهری یاد کرد و گفت: ارائه خدمات بیشتر و جلب رضایتمندی مردم باید از اولویت های این دستگاه عمومی و نیمه دولتی باشد.

معاون استاندار کردستان با اشاره به رشد جمعیت شهری با توجه به گرایش مردم برای زندگی در شهرها خاطرنشان کرد؛ امروزه بواسطه رشد جمعیت شهری و تنوع فرهنگی شهروندان مدیریت شهری از پیچیدگی خاصی برخوردار شده است که کار را برای شهرداری ها با مشکل مواجه کرده است .


این مسئول پراکندگی خدمات شهری را از مشکلات مدیریت شهری در نظام اداری دانست و گفت: اگر شورا و شهرداری ها موفق عمل کنند و بتوانند اعتماد مسئولین را جلب کنند سیستم اداری کشور این ظرفیت و آمادگی را دارد که وظایف و اختیاراتی را که در شهرها از شهرداری ها کنده شده است دوباره در دل شهرداری ها جا دهد. قادری؛ داشتن اختیارات کافی؛ منابع مالی قوی و مشارکت عمومی شهروندان را از دیگر عوامل موفق در عرصه مدیریت شهری عنوان کرد و به تقویت آنها تاکید نمود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه

فرمانده مرزبانی استان کردستان از شهادت دومین مرزبان مجاهد حادثه هنگ مرزی بانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی استان کردستان، سردار محمد عارف سپهری اظهار کرد: ستوان‌دوم جلال اعتماد از مرزبانان غیور هنگ مرزی بانه که در درگیری با گروهک معاند به شدت مجروح و در بیمارستان شهرستان بانه مورد عمل جراحی قرار گرفته بود، ساعاتی پیش به دلیل شدت جراحت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و هم‌رزمانش، افزود: در خط مقدم دفاع از خاک کشور مرزبانان از جان مایه گذاشته و لرزه بر پیکره مجرمان و متجاوزان مرزی انداخته‌اند و قطعاً راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، شهید ستوان‌دوم جلال اعتماد، از مرزبانان هنگ مرزی بانه، بامداد پنجشنبه دوازدهم اردیبهشت سال جاری حین انجام وظیفه و در جریان درگیری مسلحانه با گروهک معاند مجروح شد که ساعاتی پیش به دلیل شدت جراحات به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

شهید اعتماد متأهل و اهل شهرستان قروه بوده که از وی یک فرزند دختر خردسال به یادگار مانده است.

در این حادثه یک مرزبان دیگر، به نام فرزین بلیان، سرباز وظیفه اهل استان کرمانشاه نیز دو روز پیش به شهادت رسیده بود.

کد خبر 750430

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • ۸ سد کردستان سرریز شد
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه