Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@05:35:54 GMT

برخی درباره پروژه نفوذ خود را به خواب زده‌اند

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۶۳۶۵

برخی درباره پروژه نفوذ خود را به خواب زده‌اند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه باید چند ویژگی از قبیل انقلابی بودن فراموش نشود، بیان کرد: در ارتباط با بحث نفوذ که مورد نظر رهبر انقلاب است، برخی خود را به خواب زده و آن‌ را جدی نمی‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی یزدی در نشست خبری ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان که صبح امروز در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: در 13 آبان مناسبت های مشخصی وجود دارد که می تواند سبب تحول بزرگ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به 13 آبان سال 43 و تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، بیان کرد: این تبعید به سبب اعتراض امام به موضوع کاپیتولاسیون بود.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان در استان البرز با اشاره به کشتار دانش‌آموزان در روز 13 آبان، ادامه داد: در 13 آبان ماه سال 58، سفارت آمریکا در تهران تحت اشغال دانشجویان درآمد.

وی با بیان اینکه دانشجویان دست به اشغال این مرکز جاسوسی زدند که مورد تایید امام بود و به نام انقلاب دوم ثبت شد، اضافه کرد: شعار 13 آبان سال جاری به نام غیرت انقلابی است و روز 13 آبان برای نشان دادن آن است.

روحی یزدی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته بیشتر از تجمع دانش‌آموزان صحبت بود اما امسال حضور اقشار به سبب فضای حاکم بر کشور و مواضع استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح است، عنوان کرد: مردم ایران با این راهپیمایی نشان می‌دهند آمریکا و همپیمانان آن‌ها در منطقه تروریست و تروریست پرور هستند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در سال 97 چهلمین سالگرد انقلاب را جشن می‌گیرد و از اکنون دستگاه‌ها به دنبال بستر مناسب برای برگزاری این جشن با شکوه هستند، افزود: استکبار همیشه حتی به اندازه لحظه‌ای به دنبال ضربه زدن به نظام بوده است.

روحی یزدی با اشاره به حضور قدرتمند مردم در روز 13 آبان و زدن مشت محکمی بر دهان استکبار، اظهار داشت: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه بی بدیل است و به سبب تدابیر امام و رهبری ایران در منطقه جزو مقبول‌ترین و قدرتمندترین کشورها است.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر هر دولتی که از ناحیه همپیمانان جهانی ضربه خورده است، دست نیاز و کمک به سمت جمهوری اسلامی ایران دراز کرده است، ادامه داد: حضور جمهوری اسلامی ایران در منطقه سبب امنیت و آرامش شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه باید چند ویژگی از قبیل انقلابی بودن فراموش نشود، بیان کرد: در ارتباط با بحث نفوذ که مورد نظر رهبری است، برخی خود را به خواب زده و آن‌ را جدی نمی‌گیرند در حالی که در چند روز اخیر شاهد عوامل آن بوده‌ایم که با قدرت نظام شناسایی شدند اما در آینده باز هم عامل نفوذی از ناحیه دشمنان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه طی چند ماه اخیر مسئولان کشوری در رده‌های گوناگون یک صدا در مقابل دشمن ایستادند، افزود: امید است که مردم با صدای بلند و شعار واحد در روز 13 آبان به استکبار جهانی ایستادگی را نشان دهند.

روحی یزدی با تاکید بر اینکه باید بصیرت افزایی در جامعه نشان داده شود، تصریح کرد: 50 درصد جامعه ایران سن زیر انقلاب را دارند که شاهد انقلاب و امام راحل نبودند.

وی با اشاره به اینکه مراسم 13 آبان از ساعت 9 الی 11 صبح در سراسر استان البرز برگزار می‌شود، اظهار داشت: در کرج مسیر از میدان توحید به سمت سه راه امامزاده حسن(ع) و به سمت مصلی نماز جمعه است.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان در استان البرز با بیان اینکه برپایی غرفه‌های فرهنگی - هنری، مسابقه عکاسی، مسابقه شعار نویسی و برپایی خیمه های نمادین امام حسین(ع) از برنامه‌های این روز است، افزود: برگزاری نشست‌های تحلیلی در مراکز علمی، راه‌اندازی رادیو مدرسه، اجرای تئاتر و راه‌اندازی کرسی آزاد اندیشی به مدت 3 روز در مدارس از برنامه‌های یوم‌الله 13 آبان است.

وی با اشاره به اینکه در روز 9 آبان مراسمی ساعت 20 در منزل شهید فهمیده با سخنرانی حجت‌الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس برگزار می‌شود، گفت: سخنران روز 13 آبان فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز است.

انتهای پیام/

R41451/P41362/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۶۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: این دولت و مردم ایران هستند که باید از آمریکا و اروپا به دلیل نقض توافق هسته‌ای و ایفای نقش مخرب در ثبات و امنیت پایدار در منطقه سوال و طلبکاری کنند، نه اینکه این دولتهای ناقض عهد و پیمان، خود را جای طلبکار و مدعی نشانده و به گستاخی بر فهرست تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران بیفزایند.

به گزارش ایلنا، کنعانی افزود: اگر رشادت و جانفشانی سپاه پاسداران و مستشاران شهید ضد تروریست سپاه در منطقه نبود، تروریسم داعشی تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ کرده بود و امنیت منطقه و جهان را بیش از پیش تهدید می‌کرد، حال چگونه پارلمان اروپا وقیحانه خواستار گنجاندن تنها نیروی واقعی ضدتروریسم جهان در فهرست تروریسم می‌شود؛ مگر اینکه تصور کنیم گروه‌های تروریستی در راستای اهداف و منافع نامشروع آمریکا و معدود دولتهای اروپایی و رژیم صهیونیستی برای دامن زدن به بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا عمل می‌کنند!

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد تکرار رویکردهای غیرقانونی و اشتباه توسل به ابزار تحریم و فشار از سوی آمریکا و تبعیت برخی دول اروپایی از واشنگتن، هیچ حق و مشروعیتی برای ادعاهای آن‌ها از منظر حقوقی و بین‌المللی ایجاد نمی‌کند و آن‌ها باید زمانی پاسخگوی این ادعاها و اقدامات ظالمانه خود علیه دولت و مردم ایران باشند.

دیگر خبرها

  • یک بانک برای ۵۷ کشور | ایران وام جدید می گیرد؟
  • رقابت چین و هند برای نفوذ به بخش انرژی سریلانکا
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • علت خواب رفتن و گزگز پا‌ها (فیلم)
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد