Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@13:34:58 GMT

بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی مشترکان برق پایتخت

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۶۵۹۴

بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی مشترکان برق پایتخت

صبوری با بیان اینکه شرکت توزیع برق استان تهران عهده‌دار برق‌رسانی به ۴.۵ میلیون مشترک در استان تهران است، گفت: مشترکان استان تهران ۱۵ درصد مشترکان کل کشور را تشکیل می‌دهند. به دلیل افزایش بی‌رویه مصرف، میزان مصرف برق سالیانه حدود ۵ درصد در تهران افزایش دارد و به دلیل منابع محدودی که در اختیار داریم هر سال برنامه‌ریزی‌های لازم برای گذر از پیک مصرف برق انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رشد ۵ درصدی میزان مصرف برق در تابستان سال ۹۶ نسبت به تابستان سال ۹۵ خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همکاری مردم شرکت توزیع برق استان تهران نسبت به سال گذشته مشکلات کمتری در تامین برق در زمان پیک مصر ف داشت. در حال حاضر میزان مصرف برق در تهران ۲۸۰۰ مگاوات است که نسبت به پیک تابستان حدود ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران از کاهش ۱۵ درصدی خاموشی در تابستان سال جاری نسبت به تابستان سال ۹۵ خبر داد و افزود: شرکت توزیع برق استان تهران از حالا در حال انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای عبور از پیک تابستان سال ۹۷ است و پیش‌بینی می‌شود میزان مصرف برق در تابستان ۹۷ حدود ۶ درصد رشد داشته باشد.

بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی مشترکان تهرانی به شرکت توزیع برق استان تهران

صبوری در ادامه از بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی مشترکان تهرانی به شرکت توزیع برق استان تهران خبر داد و گفت: از نظر قانونی و طبق آیین نامه تکمیلی راه‌هایی برای وصول این بدهی‌ها از جمله قطع برق است اما ما راه نهایی را قطع برق انتخاب کرده‌ایم و این بدهی‌ها بیشتر از راه تعامل و تقسیم و تهاتر وصول خواهد شد.

انتهای پیام

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهشی شدن قیمت سکه و طلا

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، افت ۳۸۶ هزار تومانی داشت و به ۴۰ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۱۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۶ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۶۰. هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر، ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۳۸۱ هزار تومان بدون تغییر در بازار فروخته شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۳۶ دلار رسیده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید