Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@19:02:36 GMT

آتش‌سوزی در جنگل ابر شاهرود مهار شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۱۲۸۶

آتش‌سوزی در جنگل ابر شاهرود مهار شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود با اشاره به مهار آتش‌سوزی جنگل ابر در محدوده این شهرستان گفت: همه نیروهای امدادی برای اطفای حریق جنگل ابر بسیج شدند.

حسین شوکتی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شاهرود اظهار داشت:‌ با تلاش نیروهای امدادی می‌توان گفت که آتش‌سوزی در جنگل ابر مهار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این آتش‌سوزی مربوط به استان گلستان بوده است که به جنگل ابر در استان سمنان نیز سرایت کرد گفت: آتش‌سوزی در این جنگل به یک کیلومتری شیرین آباد در شاهرود رسید که اکنون مهر شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود با بیان اینکه آتش‌سوزی در جنگل ابر و این منطقه از دو روز گذشته آغاز شده بود عنوان کرد: آتش در همان روز از سال افراد بومی و یگان حفاظت مهار شده بود؛ اما وزش باد سبب شعله‌ور شدن مجدد آن شده و از صبح امروز نیز شدت آتش‌سوزی افزایش یافته است.

شوکتی‌نیا با اشاره به اینکه بیشتر این آتش‌سوزی مربوط به سوختن برگ درختان این جنگل بوده است اضافه کرد: بر اساس گزارش‌ها خسارتی به درختان این منطقه بر اثر آتش‌سوزی وارد نشده است.

وی با اشاره به اعزام 2 تیم جمعیت هلال احمر برای امداد رسانی در این زمینه اظهار داشت: تیپ 10 محرم، یگان حفاظت منابع طبیعی استان سمنان و افراد محلی آموزش دیده نیز در عملیات اطفای حریق جنگل ابر شاهرود شرکت داشتند.

به گفته رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، مقرر شده است تا ارتش و سپاه برای جلوگیری از آتش‌سوزی مجدد یا گسترش آن در آماده‌باش کامل باشند.

انتهای پیام/

R41366/P41362/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، آتش پاد دوم حسن عظیمیان مدیر منطقه ۳ عملیات آتش نشانی مشهد با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام حریق در انبار و کارگاه بزرگ ذغال در جاده کنه بیست در ساعت ۱:۲۳ دقیقه بامداد امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، بلافاصله آتش نشانان چهار ایستگاه ۶،۱۵،۴۹ و ۴۱ به محل اعزام شدند.   وی گفت: با سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش به دیگر نقاط این کارگاه ۵۰۰ مترمربعی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۲:۲۶ دقیقه بامداد به پایان رسید.   مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد بیان کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در شهرستان فلارد
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد