Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم باد و گرد و خاک در شهرهای مرزی کشور و شهرهای کربلا و نجف از کاهش دمای هوا در شهرهای زیارتی نجف و کربلا و شهرهای مرزی خبر داد.
 
به گزارش خرداد احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شرایط جوی سه استان مرزی کشور توضیح داد: آسمان ایلام فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۲ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آسمان کرمانشاه فردا صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۴ و ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان اهواز نیز صاف تا قسمتی ابری و غبار آلود با بیشینه و کمینه دمای ۳۵ و ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.
 
وظیفه در خصوص وضعیت هوای شهر کربلا طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان کربلا امروز همراه با باد و گرد و خاک است ولی میزان گرد و خاک در روز چهارشنبه کاهش می‌یابد. همچنین کمینه و بیشینه دمای هوای این شهر ۲۰ و ۳۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه آسمان شهر نجف امروز کمی ابری همراه با باد و گرد و خاک است، اظهار کرد: روز چهارشنبه نیز آسمان این شهر همراه با گرد و خاک است. کمینه و بیشینه دما نیز در این شهر ۲۰ و ۳۲ درجه سانتیگراد است.
 
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه حداقل دما در شهر کاظمین۱۷ و حداکثر دما ۳۰ درجه سانتیگراد است، گفت: هوای شهر بصره نیز در بازه ۱۷ تا ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
وظیفه در پایان با اشاره به اینکه دمای هوا در روزهای پایانی هفته کاهش می‌یابد و هفته آینده هفته‌ پر بارشی است، تاکید کرد: زائران اربعین حتما لباس مناسب همراه خود داشته باشند. برچسب ها: تداوم ، گرد و خاک ، شهرهای مرزی ، زائران اربعین

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: براساس تصاویر رادار و ماهواره  از صبح امروز شاهد تداوم فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از استان به ویژه مناطق جنوبی و شمالی هستیم.

محمد سبزه زاری افزود: براساس نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های هواشناسی، سامانه طی امروز و فردا در اغلب مناطق استان سبب رگبار و رعدوبرق و وزش باد متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای خواهد شد.

وی ادامه داد: از آنجایی که سامانه از نوع سامانه‌های هَمرَفتی است، بارش‌ها اغلب به صورت نقطه‌ای و پراکنده است و احتمال شدت گرفتن و گسترده شدنِ بارش‌های نقطه‌ای و ریزش تگرگ نیز در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به اینکه شنبه از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد، اظهار کرد: یکشنبه جو آرام و پایداری در سطح استان خواهیم داشت؛ و طی دوشنبه سامانه جدیدی وارد استان خواهد شد.

سبزه زاری گفت: شمال خلیج فارس نیز تا اوایل هفته آینده مواج و متلاطم و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعدوبرق خواهد بود.
در شبانه روز گذشته گتوند با ۳۰.۳ و دهدز با ۱۲.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۲۸.۱ و کمینه دمای ۲۱.۲ درجه سانتیگراد رسیده است.  

دیگر خبرها

  • بارندگی در این مناطق کشور ادامه دارد
  • چرا نمی‌توان بالای کوه اورست تخم مرغ آب‌پز کرد؟
  • پیش بینی بارش باران در برخی مناطق کرمان
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • ادامه بارش‌ها در برخی مناطق کرمان
  • آسمان قم بارانی می‌شود
  • کدام استان‌ها بارانی است؟
  • سامانه بارشی در راه کرمان
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • بارش باران در بیشتر استان‌ها