Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:07:53 GMT

راهپیمایی ۱۳ آبان نشان‌دهنده صیانت ملت از کشور است

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۳۸۷۱

راهپیمایی ۱۳ آبان نشان‌دهنده صیانت ملت از کشور است

بجنورد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه صیانت خود از کشور را به جهانیان نشان خواهند داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌ محمدعلی سالاری ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار کرد: حضور مردم ایران در تمامی راهپیمایی‌ها بیانگر این است که همواره برای حفظ نظام ایستاده‌اند و با هوشیاری کامل در مواقع حساس از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام سالاری بابیان اینکه بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی ۱۳ آبان ماه‌روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: امسال نیز مردم خراسان شمالی و سراسر کشور اتحاد و وحدت خود را نشان خواهند داد.

وی با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا درباره ایران، بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی درواقع پاسخ محکمی به اظهارات سخیف رئیس‌جمهور آمریکا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به سخنران محوری روز ۱۳ آبان ماه جاری در بجنورد، گفت: سخنران این روز مهم سردار رسول سنایی راد، معاون سیاسی سپاه کل است.

حجت‌الاسلام سالاری همچنین درباره سخنرانان شهرستان‌ها بیان کرد: حجت‌الاسلام امانی رئیس شورای حل اختلاف خراسان شمالی در گرمه سخنرانی خواهد کرد.

وی عنوان کرد: حجت‌الاسلام خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در شهر اسفراین و حجت‌الاسلام مهدوی پور، رئیس دانشکده علوم قرآنی در شهر آشخانه سخنران محوری ۱۳ آبان امسال خواهند بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: مهرداد ابراهیمی، معاون سیاسی، امنیتی استانداری در شهرستان جاجرم و براتعلی حاتمی، مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در شهر راز در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان سخنرانی می‌کنند.

 حجت‌الاسلام سالاری گفت: مراسم راهپیمایی سوم الله ۱۳ آبان امسال در شهرستان بجنورد رأس ساعت ۹ صبح شنبه آغاز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، شروع مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در مرکز استان از محل میدان شهید به سمت میدان بازرگانی اعلام کرد و افزود: قطعاً مردم ما با آگاهی و بصیرتی که دارند امسال پرشورتر از همیشه درصحنه حضور می‌یابند.

وی اظهار کرد: مردم ایران و به‌ویژه خراسان شمالی با حضور باشکوه خود جواب دندان‌شکنی به استکبار جهانی در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان می‌دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است