Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@19:23:30 GMT

هزینه درآمدی گلستان میزان ۲۸۰ میلیار تومان است

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۴۴۰۲

هزینه درآمدی گلستان میزان ۲۸۰ میلیار تومان است

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه گلستان گفت: در حال حاضرهزینه درآمدی استان ۲۸۰ میلیارد تومان و اعتبارات هزینه ‎ای آموزش و پرورش گلستان ۴۵۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حسین پیش ‌قدم، رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان گلستان، امروز( 9 آبان) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان گفت: در حال حاضر دو هزار و 500 کلاس در استان نیازمند به بازسازی و دو هزار و 500 کلاس هم نیازمند به مقاوم‎ سازی هستند که بخش خصوصی می تواند در این حوزه به آموزش و پرورش کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه به اینکه این امکان وجود ندارد در طول یک سال ما تعداد 45 هراز هنرستان در استان راه اندازی کنیم باید در بحث آموزش و پرورش به سمت برون سپاری حرکت کنیم، اکنون اگر همین شرایطی که اکنون در صنعت فرش وجود دارد برای 20 سال آینده ما شاهد فرش ترکمن نو در جامعه نخواهیم بود.

 

پیش قدم اظهارداشت: ما باید نسبت به مسائل آموزشی آینده‌ نگری داشته باشیم و برای افرادی که آموزش می دهند اعتبارات و تسهیلاتی را قائل شد تا در مسیر آموزشی بتوانند اشتغال ایجاد کنند.

 

وی تصریح کرد : با توجه به اهمیت و نقشی که  آموزش و پرورش بر عهده دارد اما در بحث اقتصاد مقاومتی برنامه ای برای آن تعریف نشده است که این موضوع می طلبد تا مورد توجه قرار گیرد.

 

رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان گلستان گفت: در سال آینده نظام درآمد و هزینه استان به سمت بزرگ شدن می‎رود، نخستین بخش آن الحاق آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان گلستان واگذار می‎شود.

 

وی افزود: در حال حاضر هزینه درآمدی استان 280 میلیارد تومان و اعتبارات هزینه ‎ای آموزش و پرورش گلستان 450 میلیارد تومان است.

 

پایان پیام/159

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری به مناسبت هفته گرامیداشت معلم از تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی تا خرداد ماه خبر داد.
////////////////
بمناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم در مراسمی از معلمان و اعضای انجمن اولیای مدارس آزادشهر قدردانی شد.
/////////////////
رحمان قاضی لر شهردار بندرترکمن گفت : در اجرای طرح آسفالت معابر شهری ، امسال سیزده هزار تن آسفالت برای این شهر در نظر گرفته شده و در مرحله اول محله قدیمی استقبال آسفالت خواهد شد.
/////////////////
جلال الدین تاج پور مدیر  آموزش و پرورش کلاله در نشستی خبری گفت : در این شهرستان هم اکنون ۱۲ فضای آموزشی در حال ساخت داریم که تا اول مهر ۳ واحد آن به بهره برداری می رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • کسورات حقوق دانشجو معلمان به میزان خدمات دریافتی می شود
  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • پول هست زمین نیست!