Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: امسال تعهد اشتغال استان 10 هزار و 233 نفر بوده که از این تعداد ایجاد 2 هزار و 456 شغل را کمیته امداد متعهد شده است.

به گزارش ایرنا رضا سلم آبادی روز سه شنبه در کمیته اشتغال شهرستان درمیان با بیان اینکه 41 درصد اشتغال جدید در شهرستان درمیان توسط کمیته امداد ایجاد می شود افزود: همچنین برای اجرای هر بهتر طرح های اشتغالزایی استان امسال 13 هزار و 215 بازرسی از این طرح ها صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در 6 ماه گذشته 101 طرح اشتغالزایی با پرداخت یک میلیارد و 350 میلیون تومان تسهیلات در درمیان اجرا شد گفت: تاکنون 91 درصد برنامه اشتغال این شهرستان محقق شده است.
مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد: امسال پرداخت 16 میلیارد و 433 میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق ولایت و 35 میلیارد تومان از محل منابع بانکی برای کمیته امداد مصوب شده که نسبت به سال گذشته 122 درصد رشد داشته است.
وی گفت: همچنین امسال چهار میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات اشتغال برای کمیته امداد شهرستان درمیان مصوب شد.

** پرداخت 670 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی توسط صندوق کارآفرینی امید
مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت: صندوق کارآفرینی یک نهاد عمومی غیردولتی است که پرداخت تسهیلات برای ایجاد اشتغال و حمایت از کسب و کار خرد را برعهده دارد.
محمد زنگنه با بیان اینکه در دولت یازدهم 823 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط این صندوق پرداخت شده است اضافه کرد: از این مبلغ 6 میلیارد ریال در شهرستان درمیان پرداخت شد.
وی با اشاره به اینکه در زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه شهرستان درمیان رتبه پنجم را در استان دارد گفت: صندوق کارآفرینی امید در هفت ماه گذشته 670 میلیون تومان تسهیلات اشتغال پرداخت کرده و 100 میلیون تومان پرونده آماده پرداخت در این صندوق وجود دارد.
وی بیان کرد: نرخ پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در نقاط مرزی صفر درصد و سایر مناطق سه درصد است.
زنگنه افزود: صندوق کارآفرینی امید از طرح های اشتغال روستای بدون بیکار و هر روستا یک محصول حمایت می کند لذا فرمانداری اسامی روستاهای مدنظر را ارسال کند و هر روستا را تا یک میلیارد تومان توانمند خواهیم کرد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7556*3028*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار- رسول محمدحسنی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی سمیرم در جلسه کارگروه اشتعال شهرستان گفت: این تسهیلات براساس طرح‌های اشتغال پایدار به منتقاضیان داده می‌شود.
غلامحسین صابری، میزان اعتبار تسهیلات اشتغال ۱۴۰۲ را دویست و دو میلیارد تومان دانست و افزود: سال گذشته تعدادی از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات نشدند که بانک‌ها امسال موظف به ارائه خدمات به آنها هستند.
شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور