Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران  پس از بازى مقابل نفت تهران گفت :خيلى خوشحال شدم که در نظر سنجی 90 مردم گفتند که من می توانم وضعیت استقلال را تغییر دهند و آنهایی که این نظر را نداشتند، طرفدار تیم قرمز بودند. البته شوخى كردم.

او ادامه داد : شنیده ام که شايعاتى مطرح شده كه من برخی بازیکنان را نمی خواهم و برخی اسامی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما در جلسات و تمرينات ما رو از نزديك نظاره گر باشيد متوجه خواهيد شد كه ما يك تيم هستيم. نه فقط كادر و مربيان بلكه با همه بازيكنان يك تيم هستيم. يادتان هست كه اعلام كردم كه در اين چند هفته بايد تلاش کنیم تا اعتماد به نفس بازیکنان بالا برود و آنها در شرايط روحى و روانى خوبى قرار بگيرند.

او افزود: در بازى امروز نظاره گر بوديد که ما خیلی خوب توپ را در ميدان حرکت دادیم و با پاس های یک ضرب و ٢ضرب این کار را کردیم. وقتی داور پنالتی اعلام کرد، همه نیمکت خوشحال شدند و بیرون پریدند از عملکرد تیمم خوشحال بودم. نیمه اول ما خیلی خوب بازی کردیم اما پاس های آخر ما خوب نبود و گاهی شدید و آرام می شد.

شفر بيان كرد: بین دو نیمه به بازیکنان اعلام كردم كه دقت خود را بالا ببرند و به نوعى آنها باید گرسنه گلزنی باشند. انصاری، اسماعیلی و چپاروف در بازى امروز عملکرد خوبی داشتند و چند موقعیت خلق کردند.

سرمربى استقلال ادامه داد : به طور حتم اگر سانتر بلند داشته باشیم، شانس زيادى برای گلزنی نداریم و ما باید کوتاه سانتر کنیم.

او افزود :اولين گل ما با خوش شانسى به ثمر رسيد اما به هر ترتيب بازیکنان شرایط بهتری داشتند و آنها بازیکنان بعد از این گل برای گل های بیشتر حمله کردند و این موضوع خواسته من بود. انصاری ٢ فرصت گلزنی داشت و می توانست باز هم گلزنی کند. قصد ندارم بگويم كدام بازيكنان در اين بازى خوب بودند اما داریوش شجاعيان ،جپاروف، باقری و انصاری خیلی خوب بازی کردند. بعد از بازی پرسپولیس اعلام شد كه باقری شرایط خوبی ندارد اما این مهم است که يك مربى دوباره به يك بازيكن فرصت دهد تا اعتماد به نفس بيشتر بدست آورد.

او بيان كرد : زمانى كه بعد از یک بازی که باقری شرایط خوبی نداشت، به او دوباره فرصت بدهیم يا او را از زمين بيرون بكشيم باعث مى شود اعتماد نفسش را از دست بدهد .او بايد اين شانس را داشته باشد تا بازى كند و اعتماد به نفس او بالا برود.

شفر افزود : ابراهیمی كاپيتان تيم ما خیلی خوب بازی کرد و به نظرم پنالتی نیز گل مى شد. همواره توپ بعد از اینکه به زمین می خورد و به بیرون می آید یعنی گل شده است اما داور این گل را اعلام نکرد و این موضوع مشكلى ندارد. خيلى مهم است کهقلب خود فوتبال بازی کنیم و بيشتر و بهتر و با لبخند بازى كنيم.

سرمربى استقلال گفت: اینکه آنها چند موقعیت خوبی داشتند، نکته خوبی نبود و می دانستیم 2 مهاجم خطرناک دارند. بعد از اینکه بازی دو بر صفر شد ما توپ های زیادی را از دست دادیم و من این موضوع را نمی خواهم. ما باید بعد از ٢ گل، گل های بیشتری بزنیم و موقعیت های زیادی خلق کنیم.

شفر تصريح كرد: فشار زیادی روی ما بود و همه به دنبال اين بودند که ما در این دیدار برنده باشیم. من به همين دليل در استقلال حضور دارم تا تیم از پایین به بالا برود و این برد برای ما بسیار مهم بود. بازی نفت را برابر پرسپولیس را سه بار تماشا کردم و آنها عملكرز خوبى داشتند.

او بيان كرد: امروز ٨٠ تا ٩٠درصد بازی را کنترل کردیم که خوشبختانه خیلی خوب بود. درباره اين مساله بارها از من سوال كرديد و من اعلام مى كنم كه روزبه یکی از بهترین مدافعان ایران است. اگر روزبه را یک خط جلو تر بیاوریم، عملکرد دفاعی ما پایین می آید. در بازی قبلی تنها یک اشتباه کوچک داشتیم. البته بايد بگويم مسی و رونالدو هم مرتكب اشتباه مى شوند و ما فقط یک اشتباه کوچک داشتیم. نمی خواهم این را بشنوم که او هافبک بهتری است و به نظرم او مدافع بهتری است.

شفر بيان كرد : خوشحالم که ٧بازیکن از ما به تیم ملی دعوت شدند. مربی تیم ملی اینجا حضور دارد که بهترین ها را دعوت کند زیرا می خواهد در جام جهانی موفق باشد. بازیکنان ما در این هفته پیشرفت داشتند. من بازی های زیادی را در کشورهای مختلف سرمربی تیم ملی بودم و می دانم مربیان باشگاهی بسیار مهم هستند زیرا آنها بازیکن سازی می کنند. امیدوارم بتوانم به سرمربی تیم ملی برای ساخت بازیکنان موفق کمک کنم.

او افزود: همچنين شماره ١٠ تيم ما مدتى مصدوم بود و اكنون به تمرين مى پردازد. بازیکنانی که امروز بازی کردند در سطح خوبی بودند و همگی در سطح خوبی برای من فوتبال بازی کردند. سه بازیکن خط حمله من به خوبی پاس تک ضرب دادند و من می خواهم به همه بازیکنان کمک کنم. برای دفاع، حمله، هافبک و گروه های مختلف بازیکنان تمرینات ویژه در نظر داریم. مهدی قائدی هم در بازى امروز در زمین حاضر شد و ٢ شانس گلزنی داشت. حسن بيت سعيد نیز شرایط مشابهی همانند ديگر بازيكنان داشت. این بازیکنان می دانند که از تیم ما بیرون نیستند. همه می دانند که برای آینده شانس دارند.

انتهای پیام/

اظهارات شفر پس از برتری تیمش مقابل نفت تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با دلیل تعویض‌هایش در دیدار با آلومینیوم گفت: مربیان و بازیکنان باید از همه بازی‌ها درس بگیرند و فرقی ندارد بازی را ببریم یا ببازیم. خوب است آدم همیشه از پیروزی که شیرین است درس بگیرد، زیرا در زمان شکست ناراحت است. شکست همیشه تلخ و سخت است، اما یک جام دیگر پیش رو داریم و باید با کمک هواداران برای هدف خود بجنگیم تا به آن برسیم.

اوسمار ادامه داد: دلیل شکست ما مقابل آلومینیوم تعویض‌های من نبود، زیرا به همه بازیکنانم صد در صد اعتماد و اطمینان دارم. پس از تعویض بازیکنان نیز ۲ گل دیگر به ثمر رساندیم. نفراتی که به زمین آمدند برای بهتر شدن بازی کمک کردند. پیش از این گفتم دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود و از نفرات خط جلو تا دروازه‌بان باید در این کار مشارکت کنند. هیچ وقت درمورد یک نفر نظر نمی‌دهم که در کار دفاع ضعیف بود یا تیم مقابل قوی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند