Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@09:03:47 GMT

مانور نشت گاز کلر در آبفای گیلان

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۷۸۳۰

مانور نشت گاز کلر در آبفای گیلان

همزمان با هفته پدافند غیرعامل و به منظور آمادگی و بالا بردن سطح عملیاتی همکاران آبفای گیلان در برخورد با نشت گاز کلر، کارگاه آموزشی و مانور نشت گاز کلر در تصفیه خانه بزرگ آب گیلان برگزار شد.

به گزارش‌ایلنا از رشت، در این کارگاه آموزشی خطرات گاز کلر و چگونگی مقابله با آن و همچنین چگونگی برخورد با فرد آسیب دیده آموزش‌های لازم ارائه و در ادامه توسط نیروهای عملیاتی مانور نشت گاز کلر به اجرا در آمد و با موفقیت به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی‌است سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مرادی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، صابر مدیرکل مدیریت بحران استانداری، به اتفاق  معاونین، مدیران امور و مدیران شرکت سرمایه گذار از جمله حاضرین در مانور بودند که با همکاری سازمان های آتش نشانی، هلال احمر، آب و فاضلاب روستایی و اورژانس برگزار شد.

طی مراسمی که پس از مانور برگزار شد،سیدمحسن حسینی در سخنانی از کلیه عوامل شرکت کننده در مانور تشکر کرد و نکاتی را که باید در مورد سرعت عمل بیشتر کارکنان برای کاهش آسیب‌هایی که ممکن است در زمان بحران حادث شود متذکر شد.

مرادی نیز درسخنانی از کلیه کسانی که در برگزاری این مانور همکاری کردند، تشکر کرد و خواستار حفظ آمادگی دائم کارکنان مسئول این امر در تصفیه خانه بزرگ آب گیلان شد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جلال علمدار در این نشست که با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان و نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: در حال حاضر در حدود ۳۱ درصد از مجموعه شهری یزد (شهر‌های یزد و حمیدیا) تحت پوشش شبکه فاضلاب شهری قرار دارد و شرکت آب و فاضلاب به صورت میانگین در هر روز ۲۹ هزار و ۷۰۰ مترمکعب در شبانه روز فاضلاب را جمع آوری و تصفیه می‌کند. 
 جوکار نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تأکید بر لزوم انتقال این پساب به شرکت‌های تخصیص یافته (معدنی، صنعتی، فضای سبز یا دولتی)، گفت: ۲۵۰ لیتر بر ثانیه از این پساب تخصیص یافته که بخشی از آن انتقال داده می‌شود و مقرر شد پیگیری‌های لازم از سوی شرکت آب منطقه‌ای یزد به منظور انتقال کامل پساب تخصیص یافته انجام و قسمتی از پساب نیز برای تعادل بخشی به سفره‌های آب زیرزمینی شهر یزد استفاده شود.

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر