Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@17:10:18 GMT

مانور نشت گاز کلر در آبفای گیلان

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۷۸۳۰

مانور نشت گاز کلر در آبفای گیلان

همزمان با هفته پدافند غیرعامل و به منظور آمادگی و بالا بردن سطح عملیاتی همکاران آبفای گیلان در برخورد با نشت گاز کلر، کارگاه آموزشی و مانور نشت گاز کلر در تصفیه خانه بزرگ آب گیلان برگزار شد.

به گزارش‌ایلنا از رشت، در این کارگاه آموزشی خطرات گاز کلر و چگونگی مقابله با آن و همچنین چگونگی برخورد با فرد آسیب دیده آموزش‌های لازم ارائه و در ادامه توسط نیروهای عملیاتی مانور نشت گاز کلر به اجرا در آمد و با موفقیت به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی‌است سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مرادی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، صابر مدیرکل مدیریت بحران استانداری، به اتفاق  معاونین، مدیران امور و مدیران شرکت سرمایه گذار از جمله حاضرین در مانور بودند که با همکاری سازمان های آتش نشانی، هلال احمر، آب و فاضلاب روستایی و اورژانس برگزار شد.

طی مراسمی که پس از مانور برگزار شد،سیدمحسن حسینی در سخنانی از کلیه عوامل شرکت کننده در مانور تشکر کرد و نکاتی را که باید در مورد سرعت عمل بیشتر کارکنان برای کاهش آسیب‌هایی که ممکن است در زمان بحران حادث شود متذکر شد.

مرادی نیز درسخنانی از کلیه کسانی که در برگزاری این مانور همکاری کردند، تشکر کرد و خواستار حفظ آمادگی دائم کارکنان مسئول این امر در تصفیه خانه بزرگ آب گیلان شد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حشمت الله عباسی گفت: در سال جاری نیز نصب و واگذاری ۴ هزار فقره انشعاب دیگر در استان در دست اقدام است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی افزود: نصب انشعابات فاضلاب به تناسب پیشرفت و توسعه خطوط انتقال فاضلاب در استان مرکزی ادامه دارد.

عباسی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۳۱۶ فقره انشعاب جدید فاضلاب در سال گذشته در این استان به مشترکان واگذار شد، گفت: شرکت آبفای استان مرکزی ۱۹۷ هزار مشترک فاضلاب را تحت پوشش خدماتی خود دارد.

کد خبر 6087408

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود