Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-یک عضو اصلاح‌طلب کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بحث موسسات مالی و امثال پدیده و رانت‌ها از آمریکا برای ما بدتر است و اگر این‌ها را درست کنیم، ترسی از آمریکا نیست.مصطفی کواکبیان در جریان نشست علنی امروز مجلس که به قرائت و بررسی گزارش کمیسیون امنیت مجلس در مورد روند اجرای برجام اختصاص داشت، پس از قرائت این گزارش اعلام کرد: گزارشی که توسط کمیسیون امنیت ارائه و بحث‌های آن در این زمینه مطرح شد، باید به دانش و آگاهی ملت بیفزاید و ما را از سردرگمی درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه بجز یکی دو نفر از نمایندگان که به یاد دلواپسی افتادند، نمایندگان مطالب خوبی را در این زمینه مطرح کردند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با یک قطعنامه در اثر برجام توانستیم، همه قطعنامه‌های تحریمی را یک‌جا از بین ببریم، ما ‌موفق شدیم حق مسلم خودمان را که غنی‌سازی اورانیوم است، به‌دست بیاوریم و تحریم‌های کشتیرانی، بیمه و بانکی را برداریم اما چه کنیم که با بدعهدی آمریکا مواجه هستیم.

عضو کمیسیون امنیت مجلس همچنین خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای برجام همین است که مذاکره کردیم و بعد فهمیدیم که نمی‌توانیم به آمریکایی‌ها آن هم از نوع ترامپیست به آن اعتماد کنیم.

او تاکید کرد: ما اکنون در اوج اقتدار قرار داریم. شرایط سوریه،‌ عراق و حتی توطئه اقلیم کردستان را ببینید، نشان می‌دهد که ما در اوج اقتدار قرار داریم و معتقدم همه کسانی که پس از این هم مسئول شدند، باید این قانون را اجرا کنند.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یادآور شد: خوشبختانه مادر تحریم‌ها دیروز موش زایید، دیدیم همان افرادی که قبلاً هم تحریم شده بودند، مجدداً در لیست تحریمی قرار گرفتند اما نکته این است که همه ما باید بدانیم در این کشور رهبری، مردم، انسجام داخلی، قدرت دفاعی و دیپلماسی با هم هستند و کسی نمی تواند بین این ها جدایی افکند.

او خاطرنشان کرد: ما اصلاح‌طلبان بیشترین پشتیان سپاه در مقابل آمریکایی‌ها هستیم. کسی نمی‌تواند بین ما اختلاف بیندازد بنابر این باید توجه کنیم با این وحدت و انسجام می‌توانیم اقتدار بیشتری را بدست آوریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه اعلام کرد: دشمن مسائل اقتصادی این کشور را هدف گرفته است و اگر نتوانست با اروپا هماهنگ باشد، در مسائل اقتصادی یک‌جانبه علیه ما وارد کار شود.

کواکبیان در پایان گفت: همانطور که سران سه‌قوه هم در جلسه اخیر خود مطرح کرده‌اند باید بدانیم که بحث موسسات مالی و امثال پدیده رانت‌ها و فساد داخلی این ها از آمریکا برای ما بدتر است. اگر این ها را درست کنیم ترس از آمریکا نیست.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا، گفت: سرکوب تجمعات دانشجویی نشانه ترس دولتمردان آمریکا بیداری عمومی مردم‌شان است.

به گزارش فارس، محمد اسماعیل کوثری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیرامون «سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا»، گفت: آمریکایی‌ها در عمل خلاف شعار‌های خود عمل می‌کنند. آزادی و حقوق بشر جز شعار‌های آمریکا است. آمریکا مجسمه آزادی را به عنوان نماد خود قرار داده تا به جهانیان بقبولاند که مدافع آزادی است.

وی افزود: امروز آمریکا ۱۸۰ درجه خلاف شعار‌های خود عمل می‌کند. چرا که فرزند نامشروعش در منطقه رو به زوال است. از این رو تمام ملاحظات را کنار گذاشته و روی حقیقی خود را در معرض نمایش قرار داده است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز کار آمریکا به جایی رسیده که در درون کشور خود هم دست به اقدامات ضد بشری می‌زند و دانشجویان و اساتید صلح‌طلب را سرکوب می‌کند. پلیس آمریکا به صورت وحشیانه با معترضین بی دفاع برخورد می‌کند. این برخورد‌ها پرده از تفکر لیبرال برداشت.

کوثری در خاتمه گفت: طوفان الاقصی و وعده صادق چهره استبدادی آمریکا را به جهانیان نشان داد. نظام صهیونیست در حال سقوط است. با این سرکوب‌ها سعی در جلوگیری از این امر را دارند، اما نمی‌دانند هر چه بیشتر دست و پا بزنند بیشتر در این باتلاق فرو خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • جهاد اسلامی: نسخه آمریکایی آتش‌بس غزه بدتر و گمراه‌کننده‌تر است
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود