Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، محمد کرمی‌راد امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با توجه به روند کار و آیین نامه‌های، هیچگونه واگذاری خلاف قانون صورت نگرفته و نمی‌گیرد.

کرمی‌راد با بیان اینکه جای هیچ شبه‌ای در روند واگذاری پالایشگاه کرمانشاه وجود ندارد، گفت: این واگذاری کاملا قانونی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به موضوع اهلیت خریدار پالایشگاه کرمانشاه افزود: منتقدین به قانون رجوع کنند، طبیعتا ملاک باید قوانین موجود باشد و تکیه بر نظرات شخصی راهگشا نیست. قانون اهلیت را مشخص کرده و قطعا سازمان خصوصی سازی برابر با موارد ذکر شده در قانون در مورد پالایشگاه کرمانشاه اعمال نظر کرده است.

وی در خصوص قیمت نهایی واگذاری پالایشگاه گفت: این پالایشگاه سه بار با رقمهای مختلفی عرضه شده و مشتری نداشته است و وقتی که شرکتی سه بار عرضه می شود و مشتری ندارد، طبیعی است که باید متولیان امر قیمت را پایین تر بیاورند، در عین حال این پالایشگاه بدهی های بسیار کلانی نیز دارد که  پرداخت آن هم به عهده خریدار گذاشته شده است.

کرمی‌راد در خصوص طرح تحقیق و تفحص نمایندگان مجلس از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه نیز گفت: نمایندگان مجلس به لحاظ قانونی حق و حقوقی دارند و می‌توانند مباحثی همچون تحقیق و تفحص را پیش بگیرند و سازمان خصوصی سازی اولین تشکیلاتی است که باید به پرسش‌های اعضای تحقیق و تفحص مجلس پاسخگو باشد.

وی افزود: دو سازمان دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور جوابگوی پرسش های هیات تحقیق و تفحص کننده هستند که با توجه به ارائه گزارش دو سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات از سالم بودن نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه طبیعتا اجرای این تحقیق و تفحص هم، منجر به نتیجه قطعی سلامت در واگذاری خواهد شد.

کرمی‌راد تاکید کرد: در تحقیق و تفحص ها، موردی از خلاف قانون دیده نشده مگر در موارد بسیار نادر و خاص که در آن صورت پرونده واگذاری به قوه قضاییه ارجاع داده خواهد شد

true برچسب ها : پالایشگاه کرمانشاه سازمان خصوصی سازی نشست خبری true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمنان خاطر نشان کرد: به منظور اثربخش‌تر و هدفمندتر شدن فعالیت‌های فرهنگی در استان و پرهیز از پراکنده کاری، موازی کاری و دوباره کاری در حوزه فرهنگی نیاز به پیشبرد کار‌ها از طریق قرارگاه فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها در خصوص قانون عفاف و حجاب باید با مشارکت دستگاه‌های مختلف به صورت ترکیبی انجام شود، اظهار داشت: دستگاه‌های ذیربط ضمن اینکه مقوله عفاف حجاب را باید در جامعه به گفتمان تبدیل کنند، می‌بابست در اداره متبوع شان نیز قانون عفاف و‌حجاب را رعایت و اجرا کنند که از آن جمله احترام به تقاضا‌های بسیاری از کارکنان خانم اداره‌ها برای مستقل بودن اتاق خانم‌ها از آقایان است.

در ادامه نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه تسهیل ازدواج جوانان، برپایی نمایشگاه دائمی مد و لباس اسلامی در کرمانشاه و اشباع و اقناع جامعه در خصوص زیست عفیفانه را از جمله برنامه‌ها و مصوبات این شورا اعلام شد.

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • خاندوزی: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد
  • سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن