Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تمهیدات ویژه شهرداری برای برگزاری راهپیمایی اربعین در تهران خبر داد وگفت:راهپیمایی اربعین حسینی امسال نیز همچون سنوات گذشته از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و دیگر نقاط تعیین شده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجتبی یزدانی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) که با حضور مدیران ارشد این حوزه، شهرداران مناطق 7،12،13،14،15،16 و 20، امین عارف‌نیا مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و دیگر مدیران شهری برگزار شد بر برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین حسینی در تهران تاکید کرد و گفت: با توجه به وظیفه کلیدی این معاونت در خدمات رسانی، تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی در تهران با عنوان «جاماندگان» اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانی در ادامه پس از ارائه گزارشات مبسوط شهرداران مناطق7،12،13،14،15،16 و 20 و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌ها در خصوص برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی، گفت: راهپیمایی اربعین حسینی امسال نیز همچون سنوات گذشته از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و دیگر نقاط تعیین شده برگزار خواهد شد.

یزدانی با بیان این که سازمان آتش نشانی با 60دستگاه خودروی سبک و سنگین اطفای حریق، 26 دستگاه موتورسیکلت در این مراسم در آماده باش کامل است، گفت: 140نفر نیروی آتش نشان در 35 نقطه مستقر و تمامی ایستگاه‌های آتش نشانی در طول مسیر راهپیمایی در آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز خدمات رسانی خواهند کرد.همچنین شناسایی نقاط ناایمن و رفع سریع این موضوعات در کمترین زمان ممکن و بازدید از شیرهای هیدرانت در مسیر راهپیمایی از جمله اقدامات این سازمان است.

وی در ادامه به استقرار اکیپ‌ها و نیروهای شرکت شهربان و حریم بان اشاره کرد و گفت: طبق سنوات گذشته این نیروها در راستای نظم بخشی در مسیرها و نقاط و محورهای تعیین شده مستقر خواهند شد.

یزدانی افزود: آذین بندی متناسب با این ایام و اکران طرح‌ها و تبلیغات فرهنگی بر روی بیلبوردها و پل‌های عابرپیاده در سطح شهر تهران و نیز مسیر راهپیمایی توسط سازمان زیباسازی انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه در مسیرهای راهپیمایی اربعین حسینی موکب‌هایی توسط سازمان فرهنگی و هنری برپا و به ارائه خدمات فرهنگی خواهند پرداخت،گقت: همچنین در بحث پذیرایی از راهپیمایان در این مراسم نیز از ظرفیت‌های خیرین استفاده خواهد شد.

معاون شهردار تهران به تمهیدات مترو و سازمان اتوبوسرانی برای جابجایی راهپیمایان اشاره کرد و گفت: برای تسهیل در تردد و جابجایی راهپیمایان محترم و پس از پایان مراسم؛ مترو و سازمان اتوبوسرانی شهر تهران تمهیدات ویژه‌ای را با کاهش سرفاصله حرکت قطارها و نیز اختصاص 280 دستگاه اتوبوس دو کابین و 100 دستگاه اتوبوس تک کابین در 5 نقطه تهران و در مسیرهای راهپیمایی پیش بینی و با آمادگی کامل در خدمت شهروندان محترم خواهند بود.

وی ادامه داد:ساماندهی متکدیان و دستفروشان در مسیرهای راهپیمایی نیز توسط شرکت شهربان و حریم بان و با هماهنگی سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران صورت خواهد گرفت.ضمنا خودروهای شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران نیز در نقاط تعیین شده مستقر خواهند شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این که سازمان مدیریت پسماند شهر تهران نیز در این مراسم به پاکسازی، رفت و روب و نظافت قبل، حین و پس از مراسم اربعین حسینی در نقاط تعیین شده خواهند پرداخت، گفت: همچنین در حین مراسم ضمن پاکسازی مسیرهای تعیین شده، اکیپ‌هایی نیز جهت جمع آوری پسماند خشک و تر پیش بینی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در راستای خدمات رسانی به راهپیمایان هماهنگی‌های لازم با راهور تهران بزرگ برای اتخاذ تمهیدات ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی انجام و اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

R1491/P1014142/S2,25/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است

به گزارش همشهری آنلاین؛ روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اعلام کرد که روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است.

کد خبر 848731 منبع: برنا برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان