Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد -ایرنا- مشاور استاندار یزد گفت: مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید این استان شنبه 13 آبان با حضور وزیر کشور برگزار می شود.

داوود پاک طینت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مراسم محمود زمانی قمی بعنوان استاندار یزد معرفی و از تلاش های سید محمد میرمحمدی قدردانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: بعد از این مراسم، نخستین نشست استاندار جدید یزد با صنعتگران برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: استاندار جدید بر ضرورت رعایت صرفه جویی و جلوگیری از اتلاف منابع مادی تاکید دارد و پرهیز از نصب پارچه نوشته، آگهی های رسانه ای مکتوب و مجازی به مناسبت انتصاب وی را خواستار شده است.
محمود زمانی قمی عصر روز یکشنبه هفتم آبان ماه با تصویب هیات دولت به ‌عنوان سیزدهمین استاندار یزد پس از پیروزی انقلاب اسلامی انتخاب شد.
وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد است و از اردیبهشت 1394 استاندار استان مرکزی بوده است‏.
زمانی قمی، عضو ستاد انتخابات محمدرضا عارف یکی از نامزدهای انتخابات ریاست ‌جمهوری ایران (1392) و مسئول هماهنگی امور استان های این ستاد بود.
وی همچنین عضو هیات رئیسه بنیاد باران است و از ‏مهر 1379 به‌ مدت سه سال و 8 ماه در دولت اصلاحات استاندار ایلام بود، از ‏تیر 1382 ‏به‌ مدت ‏2 سال و 3 ماه نیز به‌ عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری فعالیت کرد.‏‏
پیش از این سید محمد میرمحمدی در دولت یازدهم استاندار یزد بود .
زمانی قمی سیاست‌ مداری اصلاح طلب و از مدافعان جدی سیاست های دولت تدبیر و امید است و معاونت سیاسی استانداری همدان و سمنان و مدیر عاملی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را هم در کارنامه کاری خود دارد.
زمانی‌قمی در اواسط دهه 60 نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد‌ اسلامی سیستان و بلوچستان و از موسسین جهاد دانشگاهی این استان بود.
2088/ 6197 خبرنگاری: دانشی** انتشار: فلاح

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل

به گزارش خبرگزاری مهر، یکی از برنامه‌های بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره برگزاری جلسات انس و معرفت است که هر شب در یکی از هتل‌های مدینه برگزار می‌شود، این جلسات شامل قرائت قرآن، سخنرانی و مداحی است.

در جلسه انس و معرفت که در یکی از هتل‌های محل اسکان زائران ایرانی برگزار شد، پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید، حجت الاسلام والمسلمین احمد زمانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه در سخنانی درباره اهمیت شهر مدینه و شخصیت رسول مکرم اسلام سخن گفت.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به آیه ۱۷۴ سوره نساء"یا أَیُّهَا النَّاسُ قَدْ جاءَکُمْ بُرْهانٌ مِنْ رَبِّکُمْ وَ أَنْزَلْنا إِلَیْکُمْ نُوراً مُبیناً-ای مردم، برای هدایت شما از جانب خدا برهانی (محکم) آمد، و نوری تابان به شما فرستادیم"، اظهار داشت: خداوند، رسول الله (ص) را برهان برای همه مردم معرفی می‌کند و می‌فرماید که ای مردم رب تان با ارسال رسول الله (ص) برهان به سوی شما فرستاده است.

زمانی افزود: برهان دلیل محکم و قاطعی است که نیاز به استدلال ندارد، برهان در آیه ۱۷۴ نساء یعنی وجودی که هر جا پا می‌گذارد مردم همه باورهای غلط شأن را کنار می‌گذارند و نیاز به استدلال ندارند.

وی از عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل به عنوان یک برهان یاد کرد که بدون نیاز به استدلال ضعف جامعه عنکبوتی رژیم صهیونیستی و قوت و عزت ایران اسلامی را نشان داد.

زمانی افزود: این روزها در مسجدالنبی شاهد رفتار توأم با احترام و تکریم زائران دیگر کشورها با زائران ایرانی هستیم که به خاطر حمله به اسرائیل است، این یعنی حمله نیروهای ایران اسلامی به اسرائیل خودش یک برهان است.

وی با گریزی به ماجراهای زندگی حضرت فاطمه (س) خطاب به بانوان زائر گفت: بانوان محترم! صدیقه طاهره (س) یک برهان و رفتارهای فاطمه (س) برهان و مسیر هدایت و نور است. آن بانوی بزرگوار خود با دستاس گندم را آرد و تمام ثروت را وقف در راه خدا می‌کند.

در پایان این مراسم، مالکی نژاد مداح اعزامی بعثه مقام معظم رهبری، به نوحه خوانی و مدیحه سرایی در رثای اهل بیت (ع) پرداخت.

کد خبر 6094294

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان سرآمد استان تهران با حضور وزیر آموزش‌وپرورش
  • خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو؛ تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد
  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • وحیدی خطاب به استانداران: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود