Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «حسن زمانی» عضو هیات مدیره استقلال، گفت: شرایط استقلال بهتر شده و این تیم در پایان فصل در میان سه تیم برتر لیگ قرار خواهد گرفت.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال روز چهارشنبه با حضور در غرفه ایرنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، گفت: استقلال از بحران بیرون آمده و تیم روند صعودی خود را شروع کرده است و انتخاب هفت بازیکن از تیم ما نشان از این مساله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: «وینفرد شفر» مربی بسیار با دانشی است که کارنامه درخشانی دارد. مطمئن باشید با هدایت او در پایان فصل در میان سه تیم برتر لیگ خواهیم بود.
عضو هیات مدیره استقلال در خصوص بدهی های این باشگاه، گفت: مدیرعامل در حال رایزنی است و خوشبختانه منابع مالی مشخص شده و ظرف چند روز آینده مشکلات موجود حل خواهد شد.
وی در خصوص جدایی «مک در موت» مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال، اظهار کرد: شفر برای نیم فصل یک کمک مربی قوی که احتمالا اهل جامائیکا است را به کادرفنی خود اضافه خواهد کرد.
زمانی در رابطه با حواشی اخیر «سید مهدی رحمتی» تصریح کرد: چیزی در این خصوص نشنیدم و سرمربی بهترین تصمیم گیرنده در رابطه با رفتار بازیکنان است.
وی در رابطه با اضافه شدن «فرهاد مجیدی» به کادرفنی استقلال، گفت: شفر تا این لحظه چنین درخواستی از ما نداشته است و اگر این درخواست را داشته باشد، بررسی خواهیم کرد.
زمانی در مورد خصوصی شدن سرخابی ها، اظهار کرد: در مرتبه قبل از طرف مجلس مسئول واگذاری این دو تیم بودم، اما این اتفاق رخ نداد. اگر قرار است این دو تیم واگذار شوند به صورت صدرصد امکان پذیر نیست.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در رابطه با بدهی های این باشگاه افزود: بدهی ما به بازیکنان و کادرفنی گذشته بیشتر از پنج میلیارد نمی شود و خیلی نگران آن نیستیم. در خصوص بدهی های مالیاتی این مساله در حال اصلاح است زیرا برخی ارقام اصلا واقعی نیست.
ورزشی **9118**1368
خبرنگار: جواد بشیری** انتشار: خیراله شفیعی
خبرنگار: سید جواد بشیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس

امتداد -  ۲ بانک از ۶ بانک خریدار پرسپولیس قرار است رئیس هیات مدیره این باشگاه را انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالا در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیات مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

 

 

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیات مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟