Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری- ایرنا- بیمارستان جایگزین بهشهر، از جمله پروژه هایی است که نزدیک به 10 سال از عمر آن می‌گذرد و تلاش شده تا با برنامه ریزی و تخصیص اعتبار لازم در اوایل سال 97 به بهره برداری برسد.

به گزارش ایرنا، بیمارستان جایگزین بهشهر از سال 87 در بهشهر کلنگ زنی شد و تزریق اعتباربه صورت قطره چکانی و در برخی از سال ها با قطع اعتبار، در آستانه 10 سالگی است و این در حالی است که بیمارستان 70 ساله امام خمینی(ره) بهشهر به عنوان بیمارستان فرسوده این شهر نفس های آخر خود را می کشد و با تعمیرات و نوسازی به خدمات رسانی خود ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیمارستان امام بهشهر تنها بیمارستان دولتی این شهرستان در بخش های مختلف جراحی، کودکان، جراحی، اورژانس و غیره فعال است.
بیمارستان جایگزین بهشهر که به نام خاتم الانبیاء نامگذاری شده با هدف جایگزین‎شدن بیمارستان دولتی امام خمینی (ره) در زمین اهدایی مرحوم موسی خان اشرفی از خیران بهشهری در حال ساخت است.
* تخصیص اعتبار 23 میلیارد تومانی برای اتمام بیمارستان نیمه تمام جایگزین بهشهر
معاون وزیر راه و شهرسازی از تخصیص اعتبار 23 میلیارد تومانی برای اتمام بیمارستان نیمه تمام جایگزین بهشهر خبر داد و گفت: نقدینگی لازم فراهم شده تا هرچه زودتر شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.
محمد جعفر علیزاده، چهارشنبه شب در جلسه بررسی وضعیت بیمارستان جایگزین بهشهر افزود: با توجه به اینکه زمان این پروژه طولانی و بلندمدت شده تلاش داریم تا با تزریق مناسب اعتبار در سال جاری شاهد افتتاح و بهره برداری از این بیمارستان و خدمات دهی مناسب به شهروندان باشیم.
وی ادامه داد: این بیمارستان از 160 تختخوابی به 220 تختخواب افزایش یافته و با این افزایش تخت، تا سال های سال می تواند نیاز این شهرستان و شرق استان مازندران را برطرف کند.
معاون وزیر راه و شهرسازی، با اعلام اینکه بخش های تخصصی مورد نیاز همچون داخلی، جراحی با 6 اتاق عمل، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان برای این بیمارستان در نظر گرفته شده خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این بیمارستان در راه شریانی و موقعیت مکانی مناسب در جاده سراسری است 30 تخت مراجعات ویژه برای آن در نظر گرفته شده است.
علیزاده ادامه داد: افتتاح این بیمارستان از اولویت های مهم ما است و با رفع مشکلات نقدینگی، رفع مشکل پروانه ساختمان بیمارستان، اختصاص اعتبارات لازم برای تاسیسات آب، برق و گاز ظرف هفته آینده، مشکلی در این بخش نخواهیم داشت.
وی گفت: با افتتاح بیمارستان 217 تختخوابه چالوس و بیمارستان آمل، اکنون اولویت مهم ما افتتاح و بهره برداری از بیمارستان جایگزین بهشهر است که با قوت در حال ساخت و ساز است.
**دولت تدبیر و امید در سلامت و بهداشت، گوی سبقت را ربوده است
امام جمعه بهشهر هم با اعلام اینکه باید توسعه همه جانبه مورد توجه مسؤولان باشد، گفت: خدمات انجام شده در بهداشت و درمان بی نظیر است و دولت تدبیر و امید در سلامت و بهداشت، گوی سبقت را ربوده است.
حجت الاسلام سید عربعلی جباری در این نشست افزود: بیمارستان جایگزین بهشهر با نام ' خاتم الانبیا' می تواند منشاء خدمات رسانی و مثمر ثمر برای شهرستان بهشهرباشد.
فرماندار بهشهر هم با اشاره به پیشرفت 80 درصدی بیمارستان جایگزین بهشهر گفت: با برنامه ریزی انجام شده و اختصاص اعتبار مناسب، این بیمارستان تا پایان سال مالی امسال افتتاح می شود.
سید خالق سجادی اظهار کرد: با اتمام ساخت و ساز این بیمارستان، تجهیز این بیمارستان بر عهده بهداشت و درمان است که با تجهیز و راه اندازی ان، خدمات رسانی مناسبی به افراد ارائه می شود.
** هزینه 40 میلیارد تومانی برای بیمارستان جایگزین بهشهر
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر هم در سخنانی گفت: تاکنون 40 میلیارد تومان برای ساخت این بیمارستان هزینه شده و امیدواریم با افتتاح این بیمارستان، خدمات مناسبی به شهروندان ارائه شود.
محمدتقی صالح طبری افزود: تلاش برای اتمام این بیمارستان در کنار ساختمان مراکز درمانی در دست ساخت، کلینیک تخصصی طوبی و مرکز پیام شهرستان با قوت در دستور کار است تا خدمات بیشتری در حوزه بهداشت و درمان ارائه شود.
شهرستان 168 هزارنفری بهشهر در شرق مازندران واقع شده دارای یک بیمارستان دولتی، بیمارستان تخصصی زنان و زایمان تامین اجتماعی و 2 بیمارستنان خصوصی است.
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/ 7332/1899

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد