Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-03@08:46:53 GMT

اسامی برندگان قرعه کشی بانک مسکن اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۹۵۷۶۲

اسامی برندگان قرعه کشی بانک مسکن اعلام شد

پول‌نیوز - دارندگان حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن می توانند با مراجعه به سایت و کانال تلگرام این بانک به نشانی www.bank-maskan.ir و @bankmaskanدر صورت برنده شدن، اسم و جایزه خود را مشاهده کنند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، گفتنی است سی و هفتمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک مسکن در روز 23مهرماه برگزار شد و طی آن برندگان جوایز 10 فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی به ارزش یک میلیارد ریال ،137 فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی به ارزش پانصد میلیون ریال ، 137 فقره کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل به ارزش دویست میلیون ریال ، 337 فقره خرید صنایع دستی به ارزش پنجاه میلیون ریال و 21801 فقره جایزه نقدی به ارزش 5 میلیون ریال و هزاران جوایز نقدی دیگر معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم به ذکر است؛ در سال 95 ، تعداد 3 میلیون و 381 هزار و 239 فقره حساب حایز شرایط لازم برای شرکت در این دوره از قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک مسکن بودند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی که در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کار‌های مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی‌ از حساب این افراد دریافتند ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی داشته اند و دو نفر متهم را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • رئیس جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • سازمان حج و زیارت: استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ١۴٠٢
  • ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده می شود
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زایران حج تمتع ۱۴۰۲
  • بازگشت ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان