Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:11:36 GMT

استقرار14موکب کمیته امداد در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۰۷۲۹

استقرار14موکب کمیته امداد در ایلام

ایلام _ ایرنا _ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام از راه اندازی 14 موکب توسط این نهاد در شهرستان های محل تردد زائران اربعین حسینی استان برای پذیرایی از این عاشقان ابا عبدالله (ع) خبر داد.

ضیا رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد موکب در شهرهای مختلف دایر و شبانه روزی خدمات رسانی را به زائران اربعین ارایه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: بزرگترین موکب این نهاد در مرز مهران دایر است و با راه اندازی آشپزخانه روزانه چهار هزار پرس غذا بین زائران اربعین حسینی پخش می شود.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)ایلام گفت: این نهاد همچنین تمامی ادارات امداد شهرستان ها به همراه خوابگاهها را برای اسکان زائران و یا پارک خودروهای آنها مهیا کرده است.
به گفته وی، خدمات رسانی این نهاد در ایام اربعین ویژه عموم مردم اعم از مددجویان زیر پوشش و غیر مددجویان است.
رضایی از آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات مردم و توزیع آن بین زائران اربعین حسینی خبر داد.
وی ابراز امیدواری کردکه با برنامه ریزی های انجام گرفته امسال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی پرشور تر و با کیفیت از گذشته انجام شود.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده : شهریارحیدری فر
6034/7171

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ محمود جاودان، رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس با اعلام این خبر گفت: سال گذشته حامیان نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۷۲ میلیون تومان به خانواده‌های ایتام و محسنین این نهاد کمک کرده‌ اند که از این میزان ۱۰ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان به صورت نقدی و مابقی به صورت غیر نقدی بوده است.

جاودان، با اشاره به جذب ۴۹۱ حامی در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: این تعداد حامی برای حمایت مادی و معنوی از یک هزار و ۷۹ فرزند یتیم و محسنین نیازمند ثبت نام کردند و به صورت ماهانه مبلغی به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌نمایند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس یاد آور شد: در حال حاضر یک هزار و ۶۸۱ یتیم و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در حوزه اکرام ایتام منطقه دو بندرعباس می‌باشند که از حمایت مادی و معنوی حامیان برخوردار هستند.

این مقام مسئول در پایان افزود: مردم نوع دوست و خیران نیک اندیش می‌توانند، با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، در طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد مشارکت نمایند.

کد خبر 6088977

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است