Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: نیروی انتظامی مکلف شده به هر قیمتی جلو افراد فاقد ویزا را بگیرد و تاکنون نیز شاهد بازگشت تعداد قابل توجهی از افراد فاقد ویزا از مرز‌ها بوده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، حسین ذوالفقاری در یک برنامه زنده رادیویی گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار ویزا، برای زائران اربعین حسینی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: یک میلیون و چهارصد هزار تن تاکنون از مرز‌های ایران خارج شده اند و حدود ۲۰۰ هزار نفر نیز به کشور بازگشته اند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به مدت زمان در نظر گرفته شده برای صدور ویزای اربعین اظهارکرد: تا غروب دوشنبه هفته جاری کار صدور ویزا برای زائران اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

ذوالفقاری خواستار مدیریت سفر از سوی زائران اربعین حسینی شد و تصریح کرد: درخواست ما این است که مردم برای برای سفر خود برنامه ریزی کرده تا در روز‌های آینده برای حضور در کشور عراق با مشکل مواجه نشوند.

وی در خصوص وضعیت ترافیکی در مرز‌های ۳ گانه کشور خاطرنشان کرد: روند رفت و آمد زائرین روند منظمی است و تردد‌ها در مسیر‌های منتهی به مرزها، اگر چه پرحجم، اما روان است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی ادامه داد: در برخی از نقاط که شاهد استقرار یک روستا هستیم و یا مسیر هنوز ۴ بانده نشده است، ترافیک بیش از سایر نقاط است.

ذوالفقاری با اشاره به مدت زمان صدور ویزا برای زائران اربعین حسینی گفت: هر روزی که مدارک متقاضیان به کنسولگری‌های کشور عراق تحویل داده شود، ظرف مدت ۲۴ ساعت روادید زائران صادر می‌شود.

وی افزود: روند صدور ویزا برای برخی از زائران اربعین حسینی در بعضی از استان‌ها طولانی شده بود که با تذکرات ارائه شده، این مشکل نیز برطرف شده است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی با تاکید بر اینکه در صورت حضور افراد فاقد ویزا در مرزها، عراق اقدام به بستن مرز خواهد کرد تصریح کرد: سال گذشته شاهد بودیم که در روز‌های پایانی به دلیل حضور تعداد قابل توجه افراد فاقد ویزا در مرز مهران، کشور عراق اقدام به بستن مرز کرد و اگر امسال نیز شاهد چنین اتفاقی باشیم، ممکن است اتفاقات سال گذشته تکرار شود.

ذوالفقاری با اشاره به تاکید صورت گرفته مبنی بر جلوگیری از ورود افراد فاقد ویزا به خاک کشور عراق خاطرنشان کرد: ۱۷۰ تا ۱۸۰ هزار زائر طی بازه زمانی امروز تا صبح فردا از مرز مهران عبور خواهند کرد و نیروی انتظامی باید با حضور افراد فاقد ویزا در این مرز برخورد کند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی مکلف شده به هر قیمتی جلو افراد فاقد ویزا را بگیرد و تاکنون نیز چند هزار نفر از افراد فاقد ویزا از مرز‌های کشور بازگشته اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر محمدرضا رضایی اظهار داشت: تمامی افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و همچنین سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس https://csp.ihio.gov.ir از پوشش بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: قریب به ٢ میلیون و چهارصد هزار نفر از جمعیت استان خوزستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که حدود ۵٠ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند و از این تعداد حدود ٢ میلیون نفر بیمه رایگان دریافت کرده اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان با بیان اینکه پوشش بیمه همگانی در خوزستان تقریباً تکمیل شده ولی هنوز امکان دارد فرد فاقد پوشش بیمه‌ای وجود داشته باشد، افزود: تمامی افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و همچنین سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس:https://csp.ihio.gov.ir از پوشش بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

رضایی تصریح کرد: هم استانی‌های عزیز برای اطمینان از داشتن بیمه پایه خدمات درمانی خود می‌توانند کد دستوری #۱۶۶۶* را شماره گیری کنند. وی به سامانه ۱۶۶۶ برای پاسخگویی به سوالات هم استانی‌های عزیز اشاره کرد که به صورت ٢۴ ساعته پاسخگوی سوالات مردم است

رضایی خاطرنشان کرد: مردم اگر بیمه نداشتند، نگران نباشند چراکه سازمان بیمه سلامت با تمهیداتی که اندیشیده، همه اقشار حتی اتباع خارجی را هم بیمه می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت از پوشش بیمه‌ای رایگان برای افراد دهک‌های یک تا پنج جامعه خبر داد و گفت: باتوجه به دریافت اطلاعات این افراد از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افراد مشمول دهک‌های یک تا پنج به صورت متمرکز و سیستمی بیمه سلامت رایگان شدند و آن دسته از افرادی که قبلا بیمه بودند به صورت اتوماتیک بیمه آنها تا پایان فروردین ١۴٠۴ تمدید شدند.

رضایی گفت: افرادی که جز دهک‌های ۶ تا ٩ هستند نیز از تخفیفات ویژه‌ای بین ۵٠ تا ٨٠ درصد بعد از استحقاق سنجی توسط وزارت تعاون، رفاه و کار اجتماعی و اعلام دهک به سازمان بیمه سلامت بهره‌مند شده و افرادی که جز دهک ١٠ می‌باشند با پرداخت کل حق بیمه مصوب می‌توانند از خود را بیمه نمایند.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • کوتاهی افراد ونهادهای مسئول درخصوص حجاب سبب ورود نیروی انتظامی شد
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات