Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان البرز با دعوت از عموم مردم به منظور حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: اربعین حسینی و عاشورا درس مبارزه با استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه های نماز عبادی سیاسی نماز ظهر جمعه امروز (12 آبان) با تامل بر اهمیت حفظ زبان و پرهیز از غیبت گفت: آثار و تبعات دنیوی و اخروی بسیاری برای غیبت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان این مطلب که علمای دین و اخلاق غیبت را در مواردی جایز شمرده اند، توضیح داد: غیبت اشخاصی که متجاهر به فسق هستند به این دلیل که خود خواستار افشاء فساد فسق هستند ایرادی ندارد.

 

به گفته وی، تجاهر کنند به فسق پرده دری می کند و با انداختن پرده حیاء حرمت خود را می شکند، همچنین فردی که بدعتی را از عقاید باطل در جامعه نشر می دهد باید چهره حقیقی اش افشاء شود.

 

در ادامه آیت الله حسینی همدانی در خصوص چهارمین گروهی که غیبت آنان از منظر علمای اخلاق جایز شمرده شده به دزدان بیت المال و افرادی که حقوق مردم را تضعیف می کنند اشاره کرد و بر ضرورت غیبت آنان تاکید کرد.

 

تمام اقشار در روز راهپیمایی ۱۳ استکبار خواهند آمد

 

بخش دیگر سخنان خطیب نماز جمعه کرج اختصاص به روز جهانی استکبار یافت آن چنان که در این رابطه با دعوت از عموم مردم و تمام اقشار برای حضور در راهپیمایی 13 آبان عنوان کرد: روز ملی 13 آبان با عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده است و لازم است مردم با حضور پرشور خود در صحنه حاضر شوند.

 

وی در رابطه با اهمیت روز ملی استکبار ستیزی مطرح کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 در تهران برگرفته از فرهنگ حسینی بود.

 

وی در سرفصل دیگر سخنان خود در خصوص روز جهانی استکبار عنوان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا زمینه افشاگری در خصوص سازش کنندگان نفوذی بود.

 

محوریت پیاده روی اربعین حسینی بخش دیگر خطبه نماز جمعه امروز بود که طی آن نماینده ولی فقیه در استان البرز عنوان کرد: برپایی آئین باشکوه پیاده روی اربعین حسینی نقطه مقابل ظلم و ظالم است.

 

خطیب نماز جمعه کرج با نظر به اهمیت اربعین حسینی مطرح کرد: فرهنگ پیاده روی اربهین حسینی نماز پیروزی و اتحاد جامعه اسلامی در مقابل جبهه کفر و باطل است.

 

وی با نظر بر این مهم که پیاده روی اربعین دستاوردهای بسیار مطلوبی دارد توضیح داد: یکی از راه های معرفی اسلام حقیقی به جهان و عامل تحقق وحدت اسلامی در جهان اسلام پیاده روی اربعین حسینی است.

 

مراقب دسیسه های استکبار باشیم

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز خطاب به مسئولان نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: باید مراقب دسیسه های غرب باشیم چرا که اروپای امروز به دنبال سرمایه گذاری در راستای اهداف آمریکا در ایران اسلامی است.

 

به گفته آیت الله حسینی همدانی، سران آمریکا باید بدانند که ایران اسلامی هرگز تسلیم آمریکا نخواهد شد و در این مسیر ذره ای از اعقادات به منظور مقابله با استکبار کوتاه نخواهند آمد.

 

وی با نظر بر این مهم که اروپا و آمریکا خواهان تقسیم کار علیه ایران اسلامی هستند عنوان کرد: امروز اروپا با چهره یک منجی به دنبال اهداف استکباری است و مسئولان نظام بر این امر واقف هستند و فریب توطئه های استکبار جهانی را نخواهند خورد.

 

آیت الله حسینی همدانی بار دیگر با تاکید به این مهم که مسئولان دیپلماسی کشورمان نباید امید به اروپا داشته باشند، مطرح کد: آن چه کشورهای اروپایی با عنوان مسائل حقوق بشر می خواهند تحت فشار قرار دادن ایران است و آنان در یک جبهه با آمریکا فعالیت می کنند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلال ماب یکشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هفت کمیته زیر مجموعه ستاد اربعین فعالیت می‌کنند، گفت: کمیته‌های تغذیه و درمان جزو کمیته‌های با فعالیت گسترده محسوب می‌شود.

وی با اظهار اینکه سه هزار موکب زیر پوشش کمیته تغذیه ستاد اربعین سازمان دهی می‌شود می‌کنند، گفت: حدود دو هزار موکب در عراق مستقر می‌شوند و خدمات دهی می‌کنند و هزار موکب نیز در مسیر و مرزها و استان‌های مرزی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بین ۹۰۰ تا هزار موکب نیز به صورت خودجوش و بدون اینکه زیر پوشش و سازماندهی قرار گیرند، خدمات دهی می‌کنند، افزود: این موکب‌ها در مناطق مختلف از جمله خوزستان فعالیت و از زائران حسینی پذیرایی می‌کنند.

جلال ماب یادآور شد: حدود ۷ هزار دستگاه کامیون و خودرو اقدام به انتقال تجهیزات موکب‌ها می‌کنند و بیشتر مالکان خودروها به صورت افتخاری خدمات دهی می‌کنند و طبق پروتکل خاصی و بر اساس همکاری بین گمرک ایران و عراق این خودروها منتقل می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار نیروی داوطلب به اداره موکب‌ها می‌پردازند، یادآور شد: اتباعی که از خاک ایران برای اربعین حضور می‌یابند، پتانسیل بسیار خوبی برای تبلیغ هستند و باید از این ظرفیت برای تبیین اربعین حسینی استفاده کرد.

وی با اظهار اینکه که سال گذشته ۷۰ هزار زائر خارجی ازخاک ایران روانه اربعین شدند، تصریح کرد: باید از این دستاورد برای تبیین اربعین بهره گرفت.

کد خبر 6091523

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است