Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: روز پنج شنبه اربعین حسینی و از نشانه‌های مومن زیارت حضرت اباعبدالله(ع) در روز اربعین است.

 امام جمعه دهدشت گفت: یکی از وظایف مومنین و مسلمانان هوشیاری در مقابل کفار و دشمنان مسلمانان و اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با بیان اینکه فردا ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز است، افزود: سیزده آبان روزی که به عنوان انقلاب دوم در کشور نام گرفته و لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد، اگر در این روز ارتباط ما با آمریکای خبیث، ملعون و متجاوز برچیده نمی‌شد شاید سال‌های پیش با توطئه‌های سنگینش می‌توانست این نظام و انقلاب را به زانو دربیاورد و خداوند را سپاسگزاریم که از ابتدای انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ارتباط آمریکا با ما قطع شد و از بین رفت.

وی با بیان اینکه هیچ کسی با قطع ارتباط با آمریکا ضرر نکرده است، افزود: امروز همه آنهایی که به آمریکا اعتماد کردند اظهار پشیمانی می‌کنند و همه کشورهایی که با آمریکا ارتباط دارند ضرر کردند و هر ملتی بخواهد استقلال و عزت خود را حفظ کند آمریکا با او دشمنی می‌کند.

حسینی با بیان اینکه آمریکا به هیچ اصولی پایبند نیست، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند کسانی که فکر می کنند در صورت رابطه با آمریکا وضع خوب و دشمنی آنها کمتر می‌شود در خیال باطلی هستند و تجربه‌ها نشان داده که آمریکا با معامله و ارتباطی که به نفع هر دو طرف باشد مخالف و به دنبال آقایی خود و ظلت دیگران است.

وی افزود: آمریکایی‌ها به دنبال نوکری مانند محمدرضا پهلوی هستند و تا چنین حکومتی در ایران مستقر نشود بر طبل جنگ و دشمنی خود می‌کوبند. نخستین شناخت دانشجویان و دانش آموزان و همه این است که باید دشمن را بشناسیم و دشمن درجه اول ملت، کشور و نظام ما آمریکاست.

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه مسائل دفاعی و موشکی ما قابل مذاکره نیست، گفت: شما پیمان هسته‌ای را چکار کردید که دوباره می‌خواهید درباره مسائل موشکی ما وارد مذاکره شوید و بدانید مسائل دفاعی و موشکی قابل مذاکره نیست و هرکس بخواهد پیرامون مسائل موشکی و دفاعی ما مذاکره‌ای بکند به این ملت و این سرزمین خیانت کرده است.

وی با اشاره به در پیش بودن روز فرهنگ عمومی گفت: باید فرهنگ عمومی را مورد توجه قرار دهیم و همه مردم نسبت به نظافت کوچه، خیابان و شهرمان احساس مسئولیت کنیم.

حسینی با اشاره به عرضه قلیان در مراکز عمومی افزود: این کار برای ما زشت و ناپسند است و باید با این کار مقابله و آنها را از مراکز عمومی جمع آوری کرد.

هدف از تحریم‌های اقتصادی ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است

حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر لنده اظهار داشت: سیزده آبان ماه یکی از مهمترین و سرنوشت سازترین روز‌های تاریخ در کشور ماست.

امام جمعه لنده گفت: نسل جوان کشور با تبعیت از مکتب امام(ره) و با تحلیل ها و بصیرت خوب خود می‌تواند موجب شکوفایی و پیشرفت کشور شوند و باید نوع نگاه مسئولان به دانش آموزان و دانشجویان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی تغییر کنند.

محمودی اصل تصریح کرد: تقویت ارتباط با پرودگار، علم آموزی و شناخت دشمن سه اصل مهم و ضروری برای پیشرفت جوانان است.  دو هدف مهم و اساسی آمریکا از اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ملت ما ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت و حذف مولفه‌های اتحاد ملی در بین مردم و مسئولان است.

امام جمعه لنده گفت: ملت ما به امریکا ثابت کرده که با اراده پولادین خود در مقابل همه تحریم‌ها می‌ایستد و سال به سال شعار “مرگ بر امریکا” را بلندتر از سال‌های گذشته فریاد می‌کشد.

محمودی اصل عنوان کرد: اجرای جاده لنده به تشان و لنده به دهدشت می‌تواند این شهرستان را به یکی از شهرستان‌های برخوردار و راه ارتباطی جنوب به مرکز کشور وصل و بستر توسعه این شهرستان را در همه زمینه‌ها فراهم کند.

وی به آتش سوزی های پی در پی اخیر در شهرستان اشاره کرد و افزود: باید بررسی شود و در صورتی که این حوادث ناشی از خطای انسانی باشد به دلیل از بین بردن سرمایه‌های ملی با فرد خطا کار برخورد قاطع شود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA) به نقل از سخنگوی وزارت خارجه این کشور اعلام کرد که پیونگ‌یانگ در پاسخ به استفاده واشنگتن از حقوق‌بشر به عنوان ابزاری برای تهاجم، رفتار خصمانه و ضد کره شمالی، گزینه‌های قاطع و محکمی را برای حفاظت از حاکمیت و امنیت خود انتخاب خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا هفته پیش گزارش سالانه خود را درباره «مسائل اساسی حقوق‌بشر» در کره شمالی را منتشر کرد و این کشورا را به «نقض حقوق‌بشر» متهم کرد.

سخنگوی کره شمالی همچنین با اشاره به پرتاب ماهواره کره جنوبی در ماه آوریل از فشارهای دولت آمریکا برای توقف آزمایش‌های موشکی و سایر پرتاب‌ها انتقاد کرد؛ واشنگتن مدعی است که آزمایش‌های موشکی کره شمالی، «نقض قطعنامه‌های سازمان ملل» است.

آزمایش‌های موشکی کره شمالی اخیراً به علت رفتارهای تحریک‌آمیز و آزمایش‌های مشترک آمریکا و کره جنوبی در شبه‌جزیره کره افزایش یافته است. هفته پیش رسانه‌های رسمی و دولتی کره شمالی اعلام کردند که ارتش این کشور یک آزمایش موشکی موفق دیگر را انجام داده است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA) در این‌باره گزارش داد که «اداره موشکی کره شمالی روز جمعه یک کلاهک بزرگ طراحی‌شده برای موشک کروز راهبردی «هواسال-۱ آرآ-۳» و همچنین یک موشک ضدهوایی «پیولجی۱-۲» را با موفقیت آزمایش کرد.»

بنابر این گزارش این موشک ضدهوایی، نوع جدیدی از موشک‌های ضدهوایی است.

این رسانه کره شمالی با اشاره به اینکه «این آزمایشها هیچ ربطی به شرایط پیرامونی ندارد.» افزود: آزمایش این تسلیحات بخشی از فعالیت‌های منظم و معمولِ اداره موشکی و موسسات علوم دفاعی وابسته به آن است.

در اوایل آوریل هم کره شمالی اعلام کرد که یک موشک مافوق صوتِ میان‌بردِ جدید با سوخت جامد را آزمایش کرده و رسانه های دولتی نیز تصاویری از پرتاب آن را با نظارت کیم جونگ اون رهبر کره شمالی منتشر کردند.

به نوشته الجزیره موشک‌های کروز از جمله مجموعه‌ای در حال رشد از سلاح‌های کره شمالی هستند که برای غلبه بر دفاع موشکی منطقه (آمریکا و کره جنوبی) طراحی شده‌اند. این موشک‌ها زرادخانه عظیم موشک های بالستیک کره شمالی از جمله انواع قاره پیما که گفته می شود در قاره ایالات متحده هدف قرار می گیرند را تکمیل می کنند.

تحلیلگران می گویند فناوری موشکی ضدهوایی عرصه‌ای است که کره شمالی می تواند در همکاری نظامی عمیق خود با روسیه از آن بهره‌مند، زیرا این دو کشور در مواجهه با رویارویی های جداگانه و تشدیدشونده خود با آمریکا همسو می شوند.

آمریکا و کره جنوبی کره شمالی را به ارائه گلوله های توپخانه و سایر تجهیزات به روسیه برای کمک به گسترش توانایی جنگی این کشور در اوکراین متهم کرده اند؛ اتهامی که پیونگ‌یانگ و مسکو آن را رد می‌کنند.

کره شمالی از زمان دومین آزمایش هسته‌ای خود در سال ۲۰۰۹ تحت تحریم های شدید بین المللی قرار گرفته، اما توسعه برنامه های هسته ای و تسلیحاتی این کشور بی وقفه ادامه داشته دارد.

کد خبر 6089441

دیگر خبرها

  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست