Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه استان همدان درخطبه های نمازجمعه این هفته ضمن تاکید براستکبارستیزی،براهمیت حضورگسترده آحاد مختلف مردم دریوم الله 13 آبان تاکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛به نقل از نافع،ائمه جمعه استان،درخطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی و تاکید بر اهمیت استکبار ستیزی، عنوان کردند:آمریکا در رأس استکبار جهانی و دشمن اصلی ملت ایران اسلامی است و مبارزه با استکبار گران از اصلی‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های همدان:

 

امام جمعه همدان:انقلاب اسلامی زمینه ساز منزوی شدن آمریکا است

نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه همدان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: همه مردم در راهپیمایی عظیم 13 آبان، همچون هر سال مشت محکمی بر دهان سردمداران کفر می زنند.

 

آیت الله غیاث الدین طه محمدی افزود: انقلاب اسلامی بر گرفته از مبانی و آموزه های قرآنی است.

 

وی اظهار کرد: از این رو استکبارستیزی هم جزمبانی دینی محسوب می شودوبنابراین حضور اقشار مختلف مردم در عرصه هایی همچون راهپیمایی ها زمینه ساز منزوی شدن امریکای جنایتکارمی باشد.

 

امام جمعه کبودراهنگ:هرکس به حریم ولایت تجاوز کند سیلی محکمی خواهد خورد

خطیب نمازجمعه کبودراهنگ نیز درخطبه های نمازجمعه این هفته که در آستانه ۱۳آبان برگزار شد،ضمن دعوت از همگان به منظورحضور درراهپیمایی این روز،اظهارداشت:دانشجویان در روز ۱۳آبان پوزه استکبار جهانی را برزمین بمالند.

 

حجت الاسلام باقری، در ادامه ضمن تقدیر ازسربازان گمنام امام زمان در خصوص کشف جائلان ویزاهای جعلی اربعین افزود:جائلان ویزای اربعین کسانی هستند که اگر در زمان امام حسین بودند مطمئنا در بین صفوف دشمن بودند.

 

وی همچنین،رزمایش حریم ولایت ارتش جمهوری اسلامی را پاسخ به یاوه گویی های غرب دانست و تصریح کرد:ارتش با برگزاری این رزمایش نشان داد که مقام ولایت،امنیت وآزادی ایران قابل مذاکره نیست و هرکس به این‌ حریم ها تجاوز کند سیلی محکمی خواهد خورد.

 

وی با اشاره دیداراخیرپوتین با مقام معظم رهبری گفت:این کلمات ازاظهارات رئیس جمهوریک ابرقدرت جهانی است که می گوید "من در چهره رهبر ایران مسیح زمان را دیدم ".

 

 

امام جمعه رزن: تحریم‌های آمریکا علیه ایران نشان دهنده ضعف این دولت دارد

حجت السلام عبدالعظیم مولازاده امام جمعه رزن نیز با اشاره به بحث بصیرت و راه های ایجاد آن گفت:تقوای خوارج تقوای کورو خشک است وتقوا را باید از عمار یاسر یاد گرفت.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود  با بیان این که امروز ایران اسلامی با درس گیری از وقایعی‌نظیر ۱۳ آبان به یکی ازعناص مهم در برابر زورگویی های آمریکا تبدیل شده است افزود: این روز بزرگ یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر آیران در سه دوره تاریخی است.

 

امام‌جمعه رزن در ادامه تصریح نمود:همین‌حرکتها و‌موضع گیری ها موجب خشم آمریکایی شده است و این نشان دهنده این است آنهایی که از درک قدرت یک ‌ملت استقلال طلب عاجزند از شیطنت خود دست نمی کشد.

 

وی خاطرنشان کرد:تحریم‌های آمریکا علیه ایران نشان دهنده ضعف این دولت دارد وهمه باید بدانند آمریکا دشمن ذاتی ملت استان است .

 

امام‌جمعه اسدآباد:با "نه" گفتن به استکبار،پاسخ یاوه‌گویی و جسارت‌های ترامپ را خواهیم داد

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد امام جمعه اسدآباد نیز با اشاره به مناسبت‌های مختلف درطول این هفته، گفت: در13 آبان سال‌های مختلف حوادث عظیمی رخ داد که در این حوادث دست امریکا در کار بود.

 

وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و حرکت امام راحل و رهنمودهای مقام معظم انقلاب در 13 آبان 58 یکبار دیگر پوزه آمریکا به خاک مالیده و قدرت پوشالی و پوچ آمریکا درهم‌شکسته شد.

 

وی درادامه با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درجمع دانش آموزان و دانشجویان، گفت: ایشان فرمودند که هرچه مقابل امریکا کوتاه بیایم، آنان گستاخ‌تر می‌شوند و تنها راه مقابله با آنان را ایستادگی است.

 

امام‌جمعه اسدآباد با تأکید بر شرکت همه اقشارمختلف مردم به‌خصوص دانشجویان، دانش آموزان، نیروهای نظامی و انتظامی، اداری در راهپیمایی 13 آبان امسال، افزود: فردا باید با حضوری دشمن‌شکن قدرت نظام جمهوری اسلامی به آمریکا، را به رخ جهانیان و بیگانگان خواهند کشاند.

 

وی گفت: باید در این راهپیمایی یک‌بار دیگر "نه" گفتن را به استکبار فهماند و جوابگوی یاوه‌گویی های آنان داشته باشیم.

 

امام‌جمعه نهاوند:نبرد با استکبار جهانی از آرمان‌های انقلاب اسلامی است

امام‌جمعه  نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: آمریکا در رأس استکبار جهانی دشمن اصلی ملت ایران اسلامی است و مبارزه با استکبار گران از اصلی‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند گفت: استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است و در طول سال‌های بعد از انقلاب دشمنی‌های خود را نشان دادند.

 

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها با اصل انقلاب اسلامی مشکل‌دارند و عصبانیت آن‌ها از نفوذ ایران و تأثیرگذاری کشورمان در منطقه است و از هر راهی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند.

 

امام‌جمعه نهاوند افزود: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و همیشه در حال برنامه‌ریزی و طراحی‌های گسترده برای مقابله با انقلاب اسلامی هستند که در این راه باید هوشیار باشیم.

 

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی‌های اخیرشان و در دیدار بادانش آموزان نیز تأکید کردند که باید دشمن را به‌خوبی بشناسیم و از نقشه‌های آن‌ها آگاه باشیم.

 

امام جمعه قهاوند:تضعیف سپاه به معنای تضعیف قدرت کشوراست

امام جمعه قهاوند نیز بیان کرد:  تضعیف سپاه یعنی تضعیف قدرت کشور که دشمن با این چنین برنامه هایی قصد فلج سازی قدرت کشور را دارد.

 

حجت الاسلام حسین محققی در ادامه گفت: اربعین لبیک میلیونی به ندای هل من ناصر امام حسین علیه السلام است.

 

وی گفت: دشمن برنامه ریزی کرده است که امت مسلمان در صحنه هایی همچون اربعین در صحنه نباشد و با این ترفند ولی امر مسلمین تنها بماند .

حجت الاسلام حسین محققی بیان داشت: دشمن امروز سپاه را مانع حل مشکلات مردم میداند و اعلام میدارد باید سپاه را در روی میز مذاکره بگذارید .

 

وی بیان داشت راهبرد دشمن این است که سپاه  را مهار بکند و با متوقف کردن سپاه به دنبال ایجاد نقشه هایی است که در عراق و افغانستان پیاده کرد تا جلو توسعه ایران را بگیرد .

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد مرکز شهرستان با بیان اینکه این روزها فقط ساکنین ایران اسلامی نیستند که حامی مردم مظلوم فلسطین هستند و در تمام دنیا به ویژه دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و فرانسه در اقصی نقاط جهان حمایت علنی خودشان را بیان می‌کنند، اظهار کرد: ملت‌های جهان بیدار شده و با فلسطین هستند ولی برخی سران آمریکا و اروپا که منافعشان در دست صهیونیست‌ها مخالفت می‌کنند.

امام جمعه خوشاب با تاکید بر اینکه برای قضاوت درست و دیدن پیشرفت‌های ایران‌اسلامی تاریخ مطالعه کنید، اضافه کرد: قبل از انقلاب وضعیت کشور از سه حال بیشتر خارج نبود. یا در حال کشورگشایی یا کشور فروشی بودند و یا مرعوب استعمارگرانی مانند آمریکا و انگلیس شده بودند.

وی با اشاره به وجود دو نوع تفکر در دوران پهلوی افزود: برخی معتقدند بودند باید سهم کشورهای استعمارگر را با تقسیم عادلانه غنایم ایران عادلانه داد و برخی مانند مصدق معتقد بودند می‌گفتند نباید باج به کشورهای زورگو بدهیم ولی چون مصدق از درون کشور قدرتی نداشتند موفق نشدند.

تیجانی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران اسلامی قدرتش را از درون افزایش با بیرون تعامل سازنده بدون سلطه پذیری داشت.

امام جمعه خوشاب با گلایه از عملکرد برخی مسؤولان استانی گفت: حواستان به شهرها و شهرستان‌های کوچک باشد. به دیدار رهبری اگر می روید مردم شهرهای کوچک هم آرزوی دیدار دارند.

کد خبر 6089124

دیگر خبرها

  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه